LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Funkybod under-tshirt för bredare axlar (bra för de som inte tränar pga olika anle..)
2015-09-16,11:08,
Inlägg: #21
RE: Funkybod under-tshirt för bredare axlar
(2015-09-16,10:24)Simme121 Skrev: Fast då är det svårt och komma upp i 2gram gånger kroppsvikt, och detta är MINIMUM tydligen, tänk om man behöver ännu mer för att få muskler.

Vem har sagt det? Alltså det ges massa bodybuildning råd av folk som bara upprepar saker de läst.

Här har du en bild på mig förra året, vid den tiden hade jag inte ätit nått tillskott på många år. Faktiskt inte ens styrketränat så mycket utan träningen har vart brottning/sw och en del kroppsvikt och intervaller.
[Image: Bild1.jpg]

Hör och häpna, vegetarian sen 5 år tillbaks också. Du bygger kroppen i första hand genom att träna och pusha dig själv och ge kroppen det den behöver för återhämtning, proteiner är såklart viktigt men denna hets bland folk som knappt kör är löjlig.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-09-16,11:22,
Inlägg: #22
RE: Funkybod under-tshirt för bredare axlar (bra för de som inte tränar pga olika anle..)
(2015-09-16,11:08)SvaMp_ Skrev: Vem har sagt det? Alltså det ges massa bodybuildning råd av folk som bara upprepar saker de läst.

Här har du en bild på mig förra året, vid den tiden hade jag inte ätit nått tillskott på många år. Faktiskt inte ens styrketränat så mycket utan träningen har vart brottning/sw och en del kroppsvikt och intervaller.
[Image: Bild1.jpg]

Hör och häpna, vegetarian sen 5 år tillbaks också. Du bygger kroppen i första hand genom att träna och pusha dig själv och ge kroppen det den behöver för återhämtning, proteiner är såklart viktigt men denna hets bland folk som knappt kör är löjlig.

Det var bra resultat. Vegetarian också, miljö eller andra skäl? Är det inte dåligt för hälsan att vara vegetarian?
2015-09-16,11:39,
Inlägg: #23
RE: Funkybod under-tshirt för bredare axlar (bra för de som inte tränar pga olika anle..)
Hälsa, etik, miljö bland annat, främst känner jag mig lättare i kroppen av det, men det är en annan diskussion och har ingen avsikt att predika om det.

Till dig vill jag bara säga att gå ner och kör på gymmet, det är grunden, proteiner kan hjälpa lite till när du redan är på gång men det finns jättemånga andra bra sätt än whey protein. Oavsett måste du ner och köra, skrota totalt din tro om att man absolut måste äta tillskott för att få resultat.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-09-16,11:58,
Inlägg: #24
RE: Funkybod under-tshirt för bredare axlar (bra för de som inte tränar pga olika anle..)
(2015-09-16,11:39)SvaMp_ Skrev: Hälsa, etik, miljö bland annat, främst känner jag mig lättare i kroppen av det, men det är en annan diskussion och har ingen avsikt att predika om det.

Till dig vill jag bara säga att gå ner och kör på gymmet, det är grunden, proteiner kan hjälpa lite till när du redan är på gång men det finns jättemånga andra bra sätt än whey protein. Oavsett måste du ner och köra, skrota totalt din tro om att man absolut måste äta tillskott för att få resultat.

Tackar för peppning till att träna!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon som tränar på Flex gym i sthlm? Söker träningspolare. russel 3 1,953 2013-08-07,17:02
Senaste inlägg:: russel
  Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf! Nystart 4 2,052 2012-12-21,16:34
Senaste inlägg:: Jayson1
  olika stora neandertalaren 2 1,513 2012-03-26,22:50
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}