LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
I never asked for this
2015-11-12,03:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-12,15:34 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #1
I never asked for this
Detta handlar om en tjej jag hälsade på för ett par dagar sen(hb 8 big ass). Vi visste lite bekant vilka vi var för jag stötte på hennes vän 1 år tillbaka, tog kontakt med henne på Facebook och därifrån gick konversation till kvällsträff hos henne.

Hon satte på en film men vi snackade lite grann under filmen samtidigt jag körde kino tills kiss close. Det börjar bli real sexual esculation efter halva filmen, I got my tounge in her anal Sleepy dock pushar hon iväg mej retsamt. Hon tar sina händer oftast mot mina händer hårt och hånglar mig väldigt intensivt, verka vara riktigt down on me. Gav henne även skön oljig massage som hon verkade njuta av, passade på att dra ner hennes pants så att hela röven syntes och smyger in med kuken och knullar henne i soffa.

Filmen är slut, bär upp henne från soffan och tar oss till hennes säng. vi pratar lite i sängen för hon ville ta de lite lugnt men efter 10 min körde vi igång. Hon var en klar 10 på att suga o knulla, försökte även stoppa dicken i hennes anal men hade typ halvstånd pga överstimulation lr vad de betyder. Kom en massa på henne bakifrån, hade kört nofap på 7 dagar lol.

Klockan tickar och jag försöker klä på mej medans hon duschar. Lite snack vid dörren när jag tar på skorna och ska strax säga hejdå, hon säger då vart hennes kram är o svarar att hon får komma då, blev intensiv hångel men när jag drog så stängde hon dörren jävligt hårt efter sig (nåt att tänka på?)

3 dagar har gått ingen av oss har hörts så jag skickade meddelande:

- tagteam på gymmet later, törs du Smile

Nu 2 dagar senare ännu inte fått någon svar från henne. tycker att det är skumt, brukar aldrig bli helt tomt efter att jag haft sex med tjejer. Allting gick smooth o fick lay som var mycket sensuellt o passionerat, så vad är det som kan slå i hennes tankar? jag e helt speechless

over and out/ clueless gamer
2015-11-12,08:52,
Inlägg: #2
RE: I never asked for this
Klassisker, du överanalyserar, du tyckte allt gick bra och helt plötsligt blir hon OFF, vet inte hur många gånger jag hamnat i liknade situation, det kan vara allt möjligt, hon vill spela svår, någonting har kommit i vägen, hon är inte intresserad längre, hon är tokintresserad men är rädd för att bli dissad.

Sånt här är helt omöjligt att svara på, som sagt varit med brudar där allt gått hur smooth som helst, haft grymt sex osv, sen har det blivit helt dött och sen en månad senare kan dom höra av sig igen. Vad du än gör, så hamna inte i någon fälla och börja jaga henne, tro mig hon kommer tillbaka.
2015-11-12,09:39,
Inlägg: #3
RE: I never asked for this
(2015-11-12,08:52)sjoggaa Skrev: Klassisker, du överanalyserar, du tyckte allt gick bra och helt plötsligt blir hon OFF, vet inte hur många gånger jag hamnat i liknade situation, det kan vara allt möjligt, hon vill spela svår, någonting har kommit i vägen, hon är inte intresserad längre, hon är tokintresserad men är rädd för att bli dissad.

Sånt här är helt omöjligt att svara på, som sagt varit med brudar där allt gått hur smooth som helst, haft grymt sex osv, sen har det blivit helt dött och sen en månad senare kan dom höra av sig igen. Vad du än gör, så hamna inte i någon fälla och börja jaga henne, tro mig hon kommer tillbaka.

+1. Vänta bara och skriv inte igen nu.
2015-11-12,15:38,
Inlägg: #4
RE: I never asked for this
Ja det är klart att jag är aware of this, tänkte aldrig höra av mig endå.
Bara en kul grej att detta är sällan det händer mig, få "diss" efter sex.
2015-11-12,16:02,
Inlägg: #5
RE: I never asked for this
(2015-11-12,15:38)Sex Intelligence Skrev: Ja det är klart att jag är aware of this, tänkte aldrig höra av mig endå.
Bara en kul grej att detta är sällan det händer mig, få "diss" efter sex.

Har hänt mig ett par gånger. Har listat ut att det mest troligt är för att man är kall osv efter sexet.

Iaf enbart dom gånger jag överkompenserat macho/alfa attityden efter sex, varit känslokall osv som detta har hänt mig.


Sex = stor investering för tjejer så när mannen går ifrån intresserad och flirtig till kall och helt enkelt gör för stort skifte i attityden efter man tömt så kan dom bli sura.
2015-11-12,16:17,
Inlägg: #6
RE: I never asked for this
kan vara troligt, som jag skrev hon stängde dörren jävligt hårt efter sig Rolleyes
2015-11-12,16:49,
Inlägg: #7
RE: I never asked for this
(2015-11-12,16:17)Sex Intelligence Skrev: kan vara troligt, som jag skrev hon stängde dörren jävligt hårt efter sig Rolleyes

Haha ja mest troligt är det så då.


En av gångerna det hände mig så träffade jag en brud två gånger. Första sluta med att hon sög av mig, tog i munnen och svalde. Sen fortsatte vi se klart filmen och myste.

Dagen efter tog hon initiativ att ses igen och vi låg mös lite och såg film och då sa hon att hon ville knulla idag. Pippa en bra stund tror hon kom två gånger och jag kom i henne. Hon var fortfarande helnöjd och ville mysa men ville jag skulle hämta handduk och torka för statsen börja rinna ut. Då sa jag något i stil med fan vad äcklig du är och kasta jag en handduk på henne, gick på toa och satte mig i soffan medans hon sa med ledsen röst "det är ju inte mitt fel att det rinner".


Typ liknande har det varit dom gånger detta hänt mig.
2015-11-12,16:54,
Inlägg: #8
RE: I never asked for this
(2015-11-12,16:49)confused... Skrev: Då sa jag något i stil med fan vad äcklig du är och kasta jag en handduk på henne, gick på toa och satte mig i soffan medans hon sa med ledsen röst "det är ju inte mitt fel att det rinner".

Ehm? lite väl rough? Smile

Anyway, har faktist inte tänkt på detta tidigare men precis exakt samma sak har hänt mig.
Riktigt off från att vara helt på. Detta efter man varit "macho" på samma tillfälle som ni...
2015-11-12,17:03,
Inlägg: #9
RE: I never asked for this
(2015-11-12,16:54)zneppo Skrev: Ehm? lite väl rough? Smile

Anyway, har faktist inte tänkt på detta tidigare men precis exakt samma sak har hänt mig.
Riktigt off från att vara helt på. Detta efter man varit "macho" på samma tillfälle som ni...

Hehe yes överkompensera lite där, jag sa det halvt på skämt också men det verkade inte hon fatta. :p

Lätt att steppa över lite och bli väldigt okalibrerad när man levt hela livet som super nice guy mot tjejer och ska lära sig vara mer macho/alfa.
2015-11-13,00:58,
Inlägg: #10
RE: I never asked for this
(2015-11-12,16:49)confused... Skrev: Då sa jag något i stil med fan vad äcklig du är och kasta jag en handduk på henne, gick på toa och satte mig i soffan medans hon sa med ledsen röst "det är ju inte mitt fel att det rinner".

Förstår henne. Inte riktigt läge att dra såna skämt precis efter sex. Tjejer är som mest emotionella och sårbara precis efter sex. Dessutom bestraffar du henne och får henne att känna sig äcklig när hon precis tagit din sats i sig. Varför ska hon vilja göra det igen?
2015-11-13,01:32,
Inlägg: #11
RE: I never asked for this
hahaha asshole with no heart
2015-11-13,08:36,
Inlägg: #12
RE: I never asked for this
(2015-11-13,00:58)bcude Skrev: Förstår henne. Inte riktigt läge att dra såna skämt precis efter sex. Tjejer är som mest emotionella och sårbara precis efter sex. Dessutom bestraffar du henne och får henne att känna sig äcklig när hon precis tagit din sats i sig. Varför ska hon vilja göra det igen?

Förstår henne också. Jag var väldigt okalibrerad när jag gjorde det.
2015-11-13,13:35,
Inlägg: #13
RE: I never asked for this
Hur kommer det sig att dom brukar höra av sig igen? om man tänker ur kvinnopsykologi.
Säg att hon hör av sig men hur ska jag bete mej, fortsätta att gejma??

Väldigt intressant grej som jag vill lära och kan vara bra för framtiden.
2015-11-15,20:11,
Inlägg: #14
RE: I never asked for this
(2015-11-13,13:35)Sex Intelligence Skrev: Hur kommer det sig att dom brukar höra av sig igen? om man tänker ur kvinnopsykologi.
Säg att hon hör av sig men hur ska jag bete mej, fortsätta att gejma??

Väldigt intressant grej som jag vill lära och kan vara bra för framtiden.

Ingen aning hur det går till rent psykologiskt men kan tänka mig att ju mindre du investerar när hon "dissar" desto mer framstår du som en man med flera alternativ, dvs du bevisar att en diss av henne betyder ingenting, vilket i sin tur får henne att fundera, "varför slutar han skriva, han träffar säkert andra, jag har gjort bort mig, shit jag måste försöka få tillbaka honom innan det är försent, osv"

Fortsätt bara som innan, dra ut på svaren, var sexuellt framåt, men visa att hon inte kan ta dig för givet, frågar hon om ni ska träffas, säg att du får se, du har mycket att stå i just nu, du får se om du har någon lucka ledigt.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}