LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Förklara din signatur, who is the man behind the mask.
2015-11-25,20:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-25,20:20 av {2} Steel.)
Inlägg: #1
Förklara din signatur, who is the man behind the mask.
Jag har märkt att det finns några riktigt bra signature på detta forum!
Vissa är såklart ganska självklara logiskt andra inte. Men jag tror på att det går att lära sig från andra i allt man gör och andra likaså. Så jag hade tänkt starta denna tråd som en slags ”source field” en ”power-up” dvs vart får du din power ifrån?!!
Alla vet ju att Casanovans signatur är hans ”hemlighet”, hans source of energy... hans kryptonit!
Så nu jävlar Casanovor!!
Nu tar vi denna tråd och bakar ihop alla våra signaturer till en fet, awesome jävla source generator!
Denna tråd ska bli Casanovas hjärta!!

Signaturen är ju Casanovans source till sitt inner-game också!!

Så helt enkelt. I denna tråd berättar du för dina medcasanovas vad din signatur står för, varför du valde just den och hur den ”power up your suit” iron-man style!!

Bam!
Go go go!!

Min signatur kommer ifrån filmen ”Sherlock Holmes” (den nyaste versionen) då han träffar sin fiende
”Lord Blackwood” som är en ond trollkarl och vill ta över världen med magiska trix och knep. Detta ställer Sherlock Holmes i en situation där han måste göra ALLT för samla sig, koncentrera sig, fokusera och tänka till... riktigt hårt för att luska ut detta fenomen, detta mysterium!
Och därmed sätta Lord Blackwood på PLATS!!

Därmed har jag valt att ta bort namnet ”holmes” i min signatur. Alltså Lord Blackwood säger alltså rent av ”Steel your mind holmes” så jag tänker ”Steel your mind (mitt riktiga namn)” och därmed är mitt nickname här egentligen inte ett nickname.... utan det är faktiskt ett ord, just ordet ”Stål”. Alltså tänkt till och skärp dig riktigt jävla hårt nu B.......(mitt namn).

Bam! The Secret is OUT!

Nu är det er tur Wink
"Steel your mind holmes"


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}