LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tappat kontrollen.
2015-12-04,20:43,
Inlägg: #1
Tappat kontrollen.
Hej,

Jag är ny i detta spelet men har egentligen alltid haft det ganska lätt med tjejer. Aldrig riktigt lyckats ragga så mycket ute men alltid flörtar till mig lite tjejer på andra ställen.

Nu är det så att jag för första gången lyckats fastna för en ganska ung tjej, 18 år ( åtta år yngre än mig).

Vi har träffats från och till i lite över en månad och allt har rullat på bra. Vi har legat och vi har det väldigt bra och mysigt när vi träffas, kärleken hänger verkligen i luften hela tiden när vi ses. Hon har slängt in många kommentarer som tyder på att hon vill mer och jag har hintat med att om hon sköter sig så är jag inte omöjlig. I början dock så skrev hon många kärleksfulla sms osv. Nu har detta helt plötsligt avtagit. Hon skriver nästan inga sms alls, och när hon gör det är det inte med den kärlek som hon skrev med innan. Visst vi har träffats betydligt mer nu i slutet än vi gjort innan så det kan ju vara så enkelt att hon känner att det inte behövs. Men jag uppskattar det ju som fan. Nu känner jag att det är jag som nästan alltid skriver först, och det är jag som har kärlek i smsen till henne. Jag tycker sms gamet är fett överskattat men samtidigt gillar jag dessa sms då och då. Vad kan ha gått fel?

Sen gjorde jag en liten kvalificering på henne när vi träffades senast, ska nämnas att jag stannade hos henne i en vecka och att hon var överlycklig över att ha mig där och gav massa med kärlek på alla sätt.

När jag tillslut frågade vad som gjorde henne till en bättre tjej än andra så sa hon -"ingenting egentligen" varpå jag sa -"jo men kom igen" sen massa saker jag tyckte som var grymt med henne. Hon sa då att det finns flera tjejer med dom sakerna.. Ska sägas också att hon inte har bästa självkänslan heller. Men kan detta betyda något? Sen kom jag också fram till under kvalificationen att detta har ju hon faktiskt redan gjort på mig för flera veckor sen. Vilket kändes sådär.

Hon pratar om massa saker vi ska göra tillsammans och hon har planerat att komma hit. Men jag känner att jag börjar tappa kontrollen.

Jag behöver hjälp från er mer erfarna! Tips och råd uppskattas.
Tack på förhand folk!
2015-12-04,22:03,
Inlägg: #2
RE: Tappat kontrollen.
För att förtydliga det långa inlägget.

Finns det något jag kan göra för att få kontrollen över sms-gamet igen? Få henne att börja jaga igen så det inte känns som det är jag som jagar.. Hon ska ju kämpa lite om hon vill vinna mig.

Jag är inte jätte med på alla tekniker så en liten kortfattad förklaring uppskattas Smile

Tack ännu en gång!
2015-12-04,23:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-05,00:08 av {2} Shimney.)
Inlägg: #3
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-04,23:50)Toledo Skrev: Kan du gått och blivit lite kär samt needy?

Absolut. Det förnekar jag inte. Needy - heten måste jag komma över men kärleken är jag inte säker på om jag ska slopa än eller inte. Det återstår att se. Huh

Ska tilläggas att hon var den första med att säga att hon hade starka känslor för mig.

Eftersom den andra tråden blev låst (vilket jag förstår) och jag glömde nämna den viktigaste frågan.

Vi har planerat att ses imorgon och i dag har hon inte skrivit ett enda sms och inte heller svarat på meddelandet när jag berömde henne för hur otroligt fin människa hon är.
Nu börjar kvällen lida mot sitt slut och jag vet inte om jag ska skriva något mer angående när hon kommer imorgon. Eller ska jag bara skita i henne och se om hon hör av sig imorgon? Hur hade ni gjort?

Jag funderar också på om jag ska slänga in något sexuellt i ett sms och skicka? Vi har det nämnligen väldigt sexuellt under våra träffar. Däremot inte så mycket i skrivandet, därför kanske det hade hettat upp allt lite?

/Needy & aningen kär kille. (fuck)
2015-12-05,01:31,
Inlägg: #4
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-05,01:26)Toledo Skrev: Skriv ingenting, du har helt klart förstört balansen, (som jag förövrigt måste skriva en artikel om).

Låt henne investera lite i dig nu. Om hon vill ses så hör hon av sig. Hör inte av dig till henne alls nu, och om hon inte hör av sig så är det bara att gå vidare.

Tack Toledo. Då gjorde jag rätt val, la mig precis i sängen för en meditation innan sömnen utan att skriva. Ska inte höra av mig på något sätt imorgon eller framöver heller.

Skulle vara en intressant artikel att läsa!

Angående kvalificering, när hon svarade som hon gjorde, vad är "rätt" svar när en tjej säger på det sättet?
2015-12-05,06:05,
Inlägg: #5
RE: Tappat kontrollen.
Bror. Sluta överanalysera. Hon börjar bli invested på ritkigt och du tar det som non-IOI eller vad fan man ska säga. Chill the fuck down och bara VA med henne. FUCK sms, det är en jävla cvomfort men fy FAN vad det kan fucka.

Bara va med henne face2face och allt blir som det ska vara. Fuck the game man. Sluta allt DET DÄR. Bara VAR med henne, va dig SJÄLV och säg vad DU tycker. Fuck that shit. Bara kör. Fuck "GAME" och all sån BS. För det är BS. Din egna "självkänsla" är uppenbarligen inte heller så hög så vafan, shoot bro. Kör på tills annat failar. Börjar du tveka kommer hon spegla det o ni spelgar varandra tills ni dissar varandra pga ingenting egnetligen.

Fuck. GL BRO

//Drunk as fuck men trtuh shit spoken bro
2015-12-05,12:50,
Inlägg: #6
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-05,06:05)Nalirot Skrev: Bror. Sluta överanalysera. Hon börjar bli invested på ritkigt och du tar det som non-IOI eller vad fan man ska säga. Chill the fuck down och bara VA med henne. FUCK sms, det är en jävla cvomfort men fy FAN vad det kan fucka.

Bara va med henne face2face och allt blir som det ska vara. Fuck the game man. Sluta allt DET DÄR. Bara VAR med henne, va dig SJÄLV och säg vad DU tycker. Fuck that shit. Bara kör. Fuck "GAME" och all sån BS. För det är BS. Din egna "självkänsla" är uppenbarligen inte heller så hög så vafan, shoot bro. Kör på tills annat failar. Börjar du tveka kommer hon spegla det o ni spelgar varandra tills ni dissar varandra pga ingenting egnetligen.

Fuck. GL BRO

//Drunk as fuck men trtuh shit spoken bro

Wow! Tack för fylle meddelandet. Det värmde på något sätt. Jävla överanalys!

Vaknade precis av ett sms där hon frågade när jag tyckte hon skulle komma hit. Man kan ju fortfarande undra varför det dröjt så länge med svar, men egentligen, who fuckn care?

Tack broder!
2015-12-05,13:26,
Inlägg: #7
RE: Tappat kontrollen.
Som tidigare sagt. Sluta överanalysera och lägg ner allt spel. "Kvalificeringar" o skit behövs verkligen inte i ditt fall. Vem frågar någon man hängt med en månad vad som gör henne bättre än andra tjejer? Wtf, det borde väl du veta eftersom du väljer att spendera din tid med henne. Grejen att du tror att dessa tekniker fortfarande behövs är vad som gör dig needy och manipulerande istället för ärlig och öppen.
2015-12-06,18:27,
Inlägg: #8
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-05,13:26)godsgift Skrev: Som tidigare sagt. Sluta överanalysera och lägg ner allt spel. "Kvalificeringar" o skit behövs verkligen inte i ditt fall. Vem frågar någon man hängt med en månad vad som gör henne bättre än andra tjejer? Wtf, det borde väl du veta eftersom du väljer att spendera din tid med henne. Grejen att du tror att dessa tekniker fortfarande behövs är vad som gör dig needy och manipulerande istället för ärlig och öppen.

Absolut. Jag vet att jag överanalyserar, det är jag i ett nötskal. Spelar ingen roll vad det handlar om, jag är sån.

Kan förstå vad ni menar med att det inte behövs efter denna tiden.men samtidigt, om man känner att man tappar kontrollen efter endå denna tiden, som trotts allt är ganska kort. Kan det inte vara nödvändigt med vissa tekniker för att komma ifas igen?

Fick ett tydligt exempel på att hon tagit kontrollen nu när jag lämnade henne vid bussen. Efter en helt fantastisk kväll igår och en mer än mysig natt ute i skogen i en indian tipi. Vi kom in i ett samtal och tillslut frågade jag om hon ville fortsätta träffas. Då säger hon -"Vi får se vad det leder till, men det har ju börjat jävligt bra." innan har hon varit mer än villig att prata om att hon vill vara med mig och skulle kunna se mig som sin pojkvän. Jag överanalyserar säkerligen här också. Jag antar att man inte kan ha kontrollen hela tiden när det gäller sånt här.

Hon skrev trotts allt och tackade för en otroligt mysigt natt.

Men min fråga är alltså om det inte är nödvändigt med någon teknik, eller att visa att det är upp till mig om vi ska fortsätta träffas. Är jag helt ute och cyklar?
2015-12-06,21:59,
Inlägg: #9
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-06,21:46)Toledo Skrev: Jag håller inte med, bara för att du nödvändigtvis inte håller på med tekniker, så behöver du ändå tänka igenom vad du gör för att hålla relationen vid liv.

Anyways, det var dumt att fråga om hon ville fortsätta träffas. Det är något du hade märkt oavsett, dvs om ni hade fortsatt träffas.

Precis. Det är just det jag menar, och vad är det jag kan göra? Jag är inte killen som är direkt på. Jag skriver ett sms och svarar hon inte då skriver jag inte mer. Skriver inte hon på en hel dag så kan det hända att jag skickar ett sms eller ringer för att få igång en diskussion.

Nu är det dock jag som varit "gullig" i sms istället för henne som i början. Kanske ska jag sluta med det och låta henne få söka efter "gullet"?

Jag antar att du har rätt, jag skulle inte frågat, men tror du det kan förstöra något?

Vad kan jag göra för att hålla den vid liv?
2015-12-07,11:22,
Inlägg: #10
RE: Tappat kontrollen.
Ok, kan bara dela av min erfarenhet. Jag höll på med alla såna tekniker länge och det räckte aldrig till något djupare än lite halvtaskigt sex eller en ytlig relation med någon som var lika fuckad som mig och som tillät min manipulation.

Nej... Allt det där om att försöka göra saker själv för att "återta kontrollen" är fortfarande reaktivt och manipulerande beta tänkande. Spelar ingen roll om vi kallar det tekniker eller något annat. Det brukar oftast leda till resentment. Neil Strauss nya bok "The Truth" går igenom precis det, rekommenderar den boken eller Models av Mark Manson.

Med andra ord, du behöver inga tekniker för att återta kontrollen i förhållandet. Du behöver återta kontrollen över ditt liv och din riktning. Att du sitter o överanalyserar över en tjej är bara ett tecken på att något annat är off. Om du ser detta kommer du snabbt märka hur det alltid är tjejerna som kommer hålla på med sina draman och att du alltid kan hjälpa dem ur dessa.

Anledningen till att det funkar är för att du är sann i din core och har därför alltid "en upp" på tjejen. Därför i din natur väljer du alltid ditt purpose ovanför relationen med henne, vilket leder till att du inte behöver analysera, använda tekniker eller tänka för mycket innan du öppnar munnen.

Om du känner att hon drar ifrån eller gömmer sig är det inget fel alls i att skriva. "Hey, känns som att vi inte pratat på länge. Hur är det? Saknar dig". Sen lämnar du det där bara, du har visat upp dig och finns redo, men allt ditt fokus går tillbaka till ditt purpose. Om hon svarar, amazing. Om inte, totally fine.

Hur är erat sex btw? Är ni OK med att ni ligger med andra under tiden ni ses? Känns det som att sexet blir bättre och bättre eller sämre? Det är ju uppenbarligen någon slags relation ni har, KK, vänner eller vad ni kallar det.
2015-12-07,22:13,
Inlägg: #11
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-07,11:22)godsgift Skrev: Ok, kan bara dela av min erfarenhet. Jag höll på med alla såna tekniker länge och det räckte aldrig till något djupare än lite halvtaskigt sex eller en ytlig relation med någon som var lika fuckad som mig och som tillät min manipulation.

Nej... Allt det där om att försöka göra saker själv för att "återta kontrollen" är fortfarande reaktivt och manipulerande beta tänkande. Spelar ingen roll om vi kallar det tekniker eller något annat. Det brukar oftast leda till resentment. Neil Strauss nya bok "The Truth" går igenom precis det, rekommenderar den boken eller Models av Mark Manson.

Med andra ord, du behöver inga tekniker för att återta kontrollen i förhållandet. Du behöver återta kontrollen över ditt liv och din riktning. Att du sitter o överanalyserar över en tjej är bara ett tecken på att något annat är off. Om du ser detta kommer du snabbt märka hur det alltid är tjejerna som kommer hålla på med sina draman och att du alltid kan hjälpa dem ur dessa.

Anledningen till att det funkar är för att du är sann i din core och har därför alltid "en upp" på tjejen. Därför i din natur väljer du alltid ditt purpose ovanför relationen med henne, vilket leder till att du inte behöver analysera, använda tekniker eller tänka för mycket innan du öppnar munnen.

Om du känner att hon drar ifrån eller gömmer sig är det inget fel alls i att skriva. "Hey, känns som att vi inte pratat på länge. Hur är det? Saknar dig". Sen lämnar du det där bara, du har visat upp dig och finns redo, men allt ditt fokus går tillbaka till ditt purpose. Om hon svarar, amazing. Om inte, totally fine.

Hur är erat sex btw? Är ni OK med att ni ligger med andra under tiden ni ses? Känns det som att sexet blir bättre och bättre eller sämre? Det är ju uppenbarligen någon slags relation ni har, KK, vänner eller vad ni kallar det.

Tack för ett djupt och långt meddelande.

Ska se om jag kan köpa den boken, låter väldigt givande.
Jag kan verkligen se mig själv i det du skriver, mitt liv är väldigt upp och ner, jag tappar lätt kontrollen över min situation och mitt "purpose" och det är just under dessa stunder som jag känner denna osäkerhet och blir needy och på sätt och vis manipulerande pga. detta. Så fort jag själv är i fas och mitt liv rullar på som det ska så har jag knappt behovet av en tjej eller uppmärksamheten som detta ger. Jag vet vad jag vill och jag vet att allt annat kommer med det. Jag brukar i vanliga fall vara den som ser tjejens problem och ger råd, tips och stöd för att hennes liv ska kunna bli bättre. Så var det även i början av denna tjejens och mitt, låt oss säga förhållande, och är fortfarande, nu mår hon som tur är mycket bättre, och hennes problem börjar lösa sig. (Jag tror som tur är inte att hon känner att hon inte behöver mig mer) Hon ringde igår natt innan hon skulle somna och har skrivit hela dagen om dessa jäkla julklappar som ska köpas. Så det verkar som allt verkligen bara har handlat om min överanalys.

Jag trivs bäst med det du skriver godsgift, jag tycker man ska kunna skriva när det dröjt ett tag med kontakt. Utan att det ska skada, tvärtom, då vet hon ju att man på ett äkta och ärligt sätt bryr sig, så länge man så klart inte trackar henne med sms och signaler.

Vårt sex är kanon, och det blir helt klart bättre och bättre för varje gång vi ses, och den känslan är ömsesidig, jag gav henne sin livs "omgång" i helgen. Trodde inte hon skulle landa efter det sexet, hon sa det själv, "wooow, det var sjuukt, vad gjorde du med mig" och det var äkta, det syndes långa vägar Smile Det måste väl vara positivt, både för spänningen och för viljan från hennes sida att fortsätta träffas..? Vi har inte pratat om sex med andra, hon har sagt lite försiktigt att hon slutat med Tinder och andra appar där hon träffat killar innan och även nämnt att det är skönt att träffat mig som hon för en gångs skull kan känna tillit till och få ha sex igen. Jag känner för tillfället inget behov av att ha sex med andra.

Jag vet inte vad jag ska kalla våran relation, ska jag vara ärlig så känns det som ett förhållande och hon har också nämnt det förut, men som jag sagt, helt plötsligt har hon blivit lite försiktig och istället börjat säga att vi får se vart det leder, och hon kallar mig vid namn istället för "pojkvän" som hon så gärna ville säga förut. Hon sa också i helgen att hon vill att det ska finnas lite spänning, för annars är det ju inget kul och min känsla säger också att hon har gjort den här förändringen just på grund av det, hon vill ha lite spänning igen..
2015-12-08,15:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-08,15:54 av {2} godsgift.)
Inlägg: #12
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-07,22:13)Shimney Skrev: Jag kan verkligen se mig själv i det du skriver, mitt liv är väldigt upp och ner, jag tappar lätt kontrollen över min situation och mitt "purpose" och det är just under dessa stunder som jag känner denna osäkerhet och blir needy och på sätt och vis manipulerande pga. detta. Så fort jag själv är i fas och mitt liv rullar på som det ska så har jag knappt behovet av en tjej eller uppmärksamheten som detta ger. Jag vet vad jag vill och jag vet att allt annat kommer med det.
Gött att du ser det, just remember it next time it happens.

(2015-12-07,22:13)Shimney Skrev: Jag brukar i vanliga fall vara den som ser tjejens problem och ger råd, tips och stöd för att hennes liv ska kunna bli bättre. Så var det även i början av denna tjejens och mitt, låt oss säga förhållande, och är fortfarande, nu mår hon som tur är mycket bättre, och hennes problem börjar lösa sig. (Jag tror som tur är inte att hon känner att hon inte behöver mig mer)
Makes sense, akta dig så du inte går in i någon pappa eller pleaser roll med henne bara... Du vill väl att hon ska vara lycklig även utan dig, låter som hon skulle bli lite needy annars?

(2015-12-07,22:13)Shimney Skrev: Hon ringde igår natt innan hon skulle somna och har skrivit hela dagen om dessa jäkla julklappar som ska köpas. Så det verkar som allt verkligen bara har handlat om min överanalys.
Thumbs up.

(2015-12-07,22:13)Shimney Skrev: Jag trivs bäst med det du skriver godsgift, jag tycker man ska kunna skriva när det dröjt ett tag med kontakt. Utan att det ska skada, tvärtom, då vet hon ju att man på ett äkta och ärligt sätt bryr sig, så länge man så klart inte trackar henne med sms och signaler.
Håller med helt.

(2015-12-07,22:13)Shimney Skrev: Vårt sex är kanon, och det blir helt klart bättre och bättre för varje gång vi ses, och den känslan är ömsesidig, jag gav henne sin livs "omgång" i helgen. Trodde inte hon skulle landa efter det sexet, hon sa det själv, "wooow, det var sjuukt, vad gjorde du med mig" och det var äkta, det syndes långa vägar Smile Det måste väl vara positivt, både för spänningen och för viljan från hennes sida att fortsätta träffas..?
Omg yes, sounds horny and juicy!

(2015-12-07,22:13)Shimney Skrev: Vi har inte pratat om sex med andra, hon har sagt lite försiktigt att hon slutat med Tinder och andra appar där hon träffat killar innan och även nämnt att det är skönt att träffat mig som hon för en gångs skull kan känna tillit till och få ha sex igen. Jag känner för tillfället inget behov av att ha sex med andra.
Alrighty, låter bra. Fortsätt vara ärlig bara även om det ändras och ge henne utrymme att utrycka sina fantasier med... No one masturbates to monogamy lol.

(2015-12-07,22:13)Shimney Skrev: Jag vet inte vad jag ska kalla våran relation, ska jag vara ärlig så känns det som ett förhållande och hon har också nämnt det förut, men som jag sagt, helt plötsligt har hon blivit lite försiktig och istället börjat säga att vi får se vart det leder, och hon kallar mig vid namn istället för "pojkvän" som hon så gärna ville säga förut. Hon sa också i helgen att hon vill att det ska finnas lite spänning, för annars är det ju inget kul och min känsla säger också att hon har gjort den här förändringen just på grund av det, hon vill ha lite spänning igen..
No worries, skulle inte gå in i det så mycket innan ni faktiskt pratat om det och bestämt vad ni vill ha för relation med varandra.
2015-12-08,16:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-08,16:54 av {2} mpuabby.)
Inlägg: #13
RE: Tappat kontrollen.
vad i helvete....

Mannen hon är 18, en flicka var bekräftelsebehov är fetare än min plånbok, haha! du har obviously gett henne för mycket av det goda, tagga ned. Låt henne komma till dig, så man får dom på rygg.
2015-12-08,17:06,
Inlägg: #14
RE: Tappat kontrollen.
Long term solution: Bygg ett liv som gör att du inte finner dig emotionellt reaktiv mot enstaka tjejer här och där som du inte träffat allt för länge. Detta tar tid.

Short term solution (för denna tjej):
-Vänta dubbelt så länge som henne innan du svarar på sms
-Var mer tvetydig och mindre "på" än vad du är nu, både över text som irl
-Varva kyla med värme konstant
-Hon ska ej vara säker på dina känslor för henne
-Misstänksamhet om du har andra tjejer på G är positivt

Syftet är att flytta makten från henne till dig, så hon vill ha dig mer - du kommer ta upp hennes tankar mycket mer än vad du gör nu. Just nu har hon som du säger mer makt än du - du tänker mer på henne än hon tänker på dig, vi vill vända
detta.

Detta kommer få henne att jaga dig mer, desto mer hon jagar och desto mer makt du får desto mer värme kan du börja ge henne, dock alltid varvat med något som gör att hon inte är 100% säker på dig

Gör du detta bra (vilket egentligen inte är jättesvårt), kan jag garantera att du snart har en flickvän.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-01-08,21:50,
Inlägg: #15
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-04,20:43)Shimney Skrev: Hej,

Jag är ny i detta spelet men har egentligen alltid haft det ganska lätt med tjejer. Aldrig riktigt lyckats ragga så mycket ute men alltid flörtar till mig lite tjejer på andra ställen.

Nu är det så att jag för första gången lyckats fastna för en ganska ung tjej, 18 år ( åtta år yngre än mig).

Vi har träffats från och till i lite över en månad och allt har rullat på bra. Vi har legat och vi har det väldigt bra och mysigt när vi träffas, kärleken hänger verkligen i luften hela tiden när vi ses. Hon har slängt in många kommentarer som tyder på att hon vill mer och jag har hintat med att om hon sköter sig så är jag inte omöjlig. I början dock så skrev hon många kärleksfulla sms osv. Nu har detta helt plötsligt avtagit. Hon skriver nästan inga sms alls, och när hon gör det är det inte med den kärlek som hon skrev med innan. Visst vi har träffats betydligt mer nu i slutet än vi gjort innan så det kan ju vara så enkelt att hon känner att det inte behövs. Men jag uppskattar det ju som fan. Nu känner jag att det är jag som nästan alltid skriver först, och det är jag som har kärlek i smsen till henne. Jag tycker sms gamet är fett överskattat men samtidigt gillar jag dessa sms då och då. Vad kan ha gått fel?

Sen gjorde jag en liten kvalificering på henne när vi träffades senast, ska nämnas att jag stannade hos henne i en vecka och att hon var överlycklig över att ha mig där och gav massa med kärlek på alla sätt.

När jag tillslut frågade vad som gjorde henne till en bättre tjej än andra så sa hon -"ingenting egentligen" varpå jag sa -"jo men kom igen" sen massa saker jag tyckte som var grymt med henne. Hon sa då att det finns flera tjejer med dom sakerna.. Ska sägas också att hon inte har bästa självkänslan heller. Men kan detta betyda något? Sen kom jag också fram till under kvalificationen att detta har ju hon faktiskt redan gjort på mig för flera veckor sen. Vilket kändes sådär.

Hon pratar om massa saker vi ska göra tillsammans och hon har planerat att komma hit. Men jag känner att jag börjar tappa kontrollen.

Jag behöver hjälp från er mer erfarna! Tips och råd uppskattas.
Tack på förhand folk!

Lite wall of text men:

Din situation påminner mig om min egen för lite mer än två år sen. Träffade också en ung tjej (hon 17, jag 23) som jag klickade (och klickar) extremt bra med. Vi dejtade och jag fick mycket bra respons från henne när vi sågs, men hon kunde också vara rätt off när det gällde att skriva till mig (ibland kunde det gå en vecka innan hon skrev, jag vägrade att ge upp och vara den första som skrev till henne Tongue). Vi blev tillsammans efter några månader, men ibland var det så kallt emellan gångerna att jag seriöst bara började noja över att det skulle ta slut och sånt trams.

I mitt fall var felet jag gjorde att jag nog satte henne på en piedestal lite grann, och gav henne för mycket spelrum på min bekostnad. Hon kunde säga rätt dumma saker ibland, och så kunde jag vara mjäkig och ge med mig. Jag var ofta inte tillräckligt bestämd och kunde smyga med t.ex. mina åsikter om jag kände att hon inte skulle acceptera dem. Det var dock riktigt idiotiskt att göra så, speciellt med en tjej på 17 bast, som innerst inne vet, att hon inte vet särskilt mycket.

Nuförtiden är jag tydligare med vad jag vill/hur jag vill ha det, står för mina åsikter även om de är obekväma och säger ibland hårda saker som måste sägas. Jag anpassar mig helt enkelt inte alls lika mycket efter henne längre. Det har istället medfört att hon är mycket mer investerad i vårt förhållande. Det gör även att min känsla av att inte ha kontroll har försvunnit. Nu känner jag att bollen ligger hos mig, och jag tror det är sunt för båda parter faktiskt. Hon känner lite att hon "behöver jaga mig" och tar inte mig för givet, och jag behöver inte oroa mig lika mycket över att hon hoppar över till nästa kille, eftersom hon tycker jag är the shit Smile

Ska dock tillägga att tjejer i den åldern fortfarande har mycket att lära, hur mogna de än må vara och att det ibland kan komplicera saker och ting. Men om hon är vettig och du har lite tålamod så kan det nog gå bra för er ändå Wink
2016-01-09,01:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-09,01:23 av {2} tay.)
Inlägg: #16
RE: Tappat kontrollen.
(2015-12-08,17:06)Evilvalle Skrev: Long term solution: Bygg ett liv som gör att du inte finner dig emotionellt reaktiv mot enstaka tjejer här och där som du inte träffat allt för länge. Detta tar tid.

Short term solution (för denna tjej):
-Vänta dubbelt så länge som henne innan du svarar på sms
-Var mer tvetydig och mindre "på" än vad du är nu, både över text som irl
-Varva kyla med värme konstant
-Hon ska ej vara säker på dina känslor för henne
-Misstänksamhet om du har andra tjejer på G är positivt

Syftet är att flytta makten från henne till dig, så hon vill ha dig mer - du kommer ta upp hennes tankar mycket mer än vad du gör nu. Just nu har hon som du säger mer makt än du - du tänker mer på henne än hon tänker på dig, vi vill vända
detta.

Detta kommer få henne att jaga dig mer, desto mer hon jagar och desto mer makt du får desto mer värme kan du börja ge henne, dock alltid varvat med något som gör att hon inte är 100% säker på dig

Gör du detta bra (vilket egentligen inte är jättesvårt), kan jag garantera att du snart har en flickvän.

fyfaaan vad guld

inte ens guld det e diamant fyfan

ska ta till mig av dina tips ibland med tjejer faktiskt riktigt bra seriously

more of that stuff, pls, mer manipulation tips hehe Wink riktigt bra grejer att greja i praktiken


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Jenny Strömstedt: Män som tappat självförtroendet i jämställdhetens samhälle Silentshot 8 4,725 2015-01-06,15:09
Senaste inlägg:: Willson
  Tappat game, vill tillbaks. Nystart 25 11,096 2013-03-30,14:20
Senaste inlägg:: Badboll

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}