LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
2016-01-22,05:05,
Inlägg: #1
Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
En av mina lärares far dog tidigt, hon skryter mycket om att hon är självständig och skit. Hon är allmänt falsk och en irriterande hora.

Jag bestraffade psykologiskt genom att ge en Kall ansiktsuttryck när hon framstod som låg EQ mot mig, gav bara korta svar...

Mer tips på Hur jag ska bemöta Horan? Eller inte bemöta alls, dvs fokusera 100 på läsandet och själva studien samtidigt som jag skapar ett tankesätt av att hon e under...

Så fort hon försoker ställa personliga privata frågor svarar jag att jag behöver gå på toaletten...
2016-01-22,09:09,
Inlägg: #2
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Skulle se det som jag ser på shit-tests, inte reagera alls, palla lägga för mycket energi på dryga människor, speciellt när hon ska sätta betyg.
2016-01-22,09:49,
Inlägg: #3
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Som ovanstående: Håll god min eftersom hon är lärare och sätter betyg, men lägg inte någon energi på det.
2016-01-22,12:56,
Inlägg: #4
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Update: sa åt vaktmästarn, rektor och Annan lärare att hon var otrevlig...fick byta kurs, slipper missfödda hor kärringen nu, så skönt och avslappnande
2016-01-22,13:40,
Inlägg: #5
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Ångrar som fan att jag lekte lustig med vissa extrema, korkade, PK-lärare genom att sätta dit dom logiskt osv. De kommer sätta betyg på dig. Bit det sura äpplet och håll käft och gör vad dom vill att du ska göra. Skriv om hur underbar feminismen är om du måste. Sen när du är ute ur skolan (och fått betyg) kan du skicka mail med alla dina tankar om henne till henne Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2016-01-22,14:41,
Inlägg: #6
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-22,13:40)Ragnarök Skrev: Ångrar som fan att jag lekte lustig med vissa extrema, korkade, PK-lärare genom att sätta dit dom logiskt osv. De kommer sätta betyg på dig. Bit det sura äpplet och håll käft och gör vad dom vill att du ska göra. Skriv om hur underbar feminismen är om du måste. Sen när du är ute ur skolan (och fått betyg) kan du skicka mail med alla dina tankar om henne till henne Smile

Haha ragnarök så du var alltså lik mig när du va 19? Jag e inte ensam med detta beteende?
2016-01-22,16:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-22,16:18 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #7
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-22,14:41)tay Skrev: Haha ragnarök så du var alltså lik mig när du va 19? Jag e inte ensam med detta beteende?

Kan inte säga att jag var extrem men klart man reagerar på vissa lärare som uppenbart inte är lämpade att vara lärare då de inte förhåller sig till fakta utan drivs av känslomässigt nonsens och fantasier om hur verkligheten borde vara i deras rosa-moln-utopi

Försökte bita ihop men ibland slant det under vissa diskussioner i klassrummet.
Extreme Living
Never complain - never explain
2016-01-27,02:23,
Inlägg: #8
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Okej såna här trådar får en att inse man växt en del hehe.

Nog fan ska du ge faaaan i att käfta med din jävla lärare, precis som du inte ska tjafsa med polis tex.
Det är en no-brainer men i den åldern fattar man itne det, var likadan. Idiot i skolan, tog mycket onödiga tjafs osv som man SUPERENKELT kunde undvikt.

90% av alla konfrontationer är pga dig själv, resterande 10% är bara fittor som du ändå bör undvika då det inte leder nånvart det heller.

Men men lätt o va efterklok, vet hur det känns när känslorna tar över o man känner sig trampad på Wink
2016-01-27,10:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-27,10:30 av {2} tay.)
Inlägg: #9
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-27,02:23)Nalirot Skrev: Okej såna här trådar får en att inse man växt en del hehe.

Nog fan ska du ge faaaan i att käfta med din jävla lärare, precis som du inte ska tjafsa med polis tex.
Det är en no-brainer men i den åldern fattar man itne det, var likadan. Idiot i skolan, tog mycket onödiga tjafs osv som man SUPERENKELT kunde undvikt.

90% av alla konfrontationer är pga dig själv, resterande 10% är bara fittor som du ändå bör undvika då det inte leder nånvart det heller.

Men men lätt o va efterklok, vet hur det känns när känslorna tar över o man känner sig trampad på

Fyfan bro, du fattar 100 % vad jag menar och tror du förstår min känsla med , härligt Smile


Min självrespekt e sinnesjukt helt extremt stark, så Extrem att Om jag säger "Hej" till en människa och denne inte svarar "Hej" kommer jag varje gång snabbt registrera deras utseende och komma ihåg att Aldrig någonsin mer tilltala Eller ens kolla på den personen...

Dubblar ofta tiden när jag svarar Sms till en tjej, hon 1 timme jag 2 timmar, däremot svarar hon inte I Om ett dygn så har min respekt för henne sjunkit till 0 och jag antingen blockerar henne Eller triplar och svarar efter 3 dagar....

Pratar jag GENUINT med en tjej under en period, och jag ser att hon spelar spel med mig och inte GENUIN.....kommer jag dra ut, hitta snygga tjejer , tjejer med snyggare utseende, bli kompis med dom, ta selfie med dom, sen posta selfie med snygg tjej FB, sen ska idiot horan daddy issuen som jag har pratat med och sen spelar spel med Tay...... se vem det e som har makten Wink

Min far har ibland sagt " snälla bli normal någongång , Kom ner på Jorden , sluta säga att du är Gud, sluta säg att din själ är ren och Andra är smutsiga"

Flera tjejer har kontaktat min far på FB och sagt " din son e player" "Han klarar inte av att bara stanna med 1 tjej" (jag e inte player, endast sex med 2 personer, men mitt fria beteende, och hur jag ofta pratar utan filter , hur jag ofta manipulerar , blicken in my eyes, att jag har enkelt o blocka folk utan bry mig etc etc........folk tror player fast e inte pga dessa anledningar)

När jag va 16/17 jag fram till tjejer och flörtade med Dom mitt framför deras BF...eftersom jag såg mig själv som snyggare än honom...

Även på senaste tiden har jag flörtat direkt style mitt framför ögonen på deras BF... Har hänt någon enstaka gång att deras Fula Eller average looking BF har hotat mig ...men Blev Aldrig slagen ändå, 0 slagsmål , ofta blev tjejen bara subtilt intresserad och det syntes i blicken men BF fattade inte hehehe....

Både Mina föräldrar har sagt jag e narcissist, vissa människor har också sagt det...

Narcissism är Dock inget som uppstår från ingenstans...Det uppstår AV olika anledningar, dels ytliga anledningar som utseende men Även att man gång på gång sett människors låg klass beteende...som Ljuger, e otrogen, tjejer med daddy issues, människor vars själ föddes I toaletten och inte I sjukhus och därför inte klarar AV att vara artig...mobbare...se folks känslokyla IRL och Hur folk bara promenerar förbi Om en man på gatan e skadad Eller mår dåligt...

Jag ser mig som över de flesta människor...pga min starka empati vilket de flesta inte har...2 veckor Sen såg jag en man fick hjärtattack , jag sprang dit sa åt folk att ringa ambulans...ambulansen Kom och jag gav honom 3 flaskor vatten, medans ambulansen hjälpte honom höll jag Han I Handen och grät, jag var den enda person där som grät och bad ett flertal gånger till Gud att Hans blodtryck ska sänkas, jag tog bort cigg paketet från honom, jag kände djup empati för honom, som Om Han var en del AV mig... Fast Han va främmande...han klarade sig som tur men hoppas bara han inte e med fler daddy issues tjejer in the future.....

Efteråt frågade jag ambulansen Om Hans heart attack Beror på Hans Fru Etc...då jag vet vad kvinnor kan göra med killar ....

Jag tänker ofta på honom fast jag inte ens vet Hans namn...jag ser mannen med hjärtattack ute som en symbol för " starkhet" och " mannens hårda liv"


Har ibland blivit direkt konfronterad om min manipulation mot tjejer...folk som sagt att jag e manipulativ rakt fram till mig och att jag utnyttjar folk..... have to be more careful now Wink close my mouth and be a strong silent type
2016-01-29,20:33,
Inlägg: #10
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Hahaha jesus christ..
2016-01-30,01:04,
Inlägg: #11
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Hur tänker du att du ofta raggar(de) på brudar med pojkvän där? För mig om man har sån nice typ karma attityd, borde man inte ha respekten att gå till de 100 andra brudarna utan pojkvän? Finns ju alltid minst 3x så många som inte har bf närvarande.
2016-01-30,07:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-30,07:16 av {2} tay.)
Inlägg: #12
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-29,20:46)Toledo Skrev: mhm

Vad pluggar du Tay?

Ekonomi , själv då Toledo?

(2016-01-30,01:04)Oxtilia Skrev: Hur tänker du att du ofta raggar(de) på brudar med pojkvän där? För mig om man har sån nice typ karma attityd, borde man inte ha respekten att gå till de 100 andra brudarna utan pojkvän? Finns ju alltid minst 3x så många som inte har bf närvarande.

Jag tänker att jag är bättre än hennes pojkvän (I de flesta fall) och därför Hade tjejen varit gladare med mig än hennes pojkvän.

Oxtillia, ang karma attityd, när Det är en BRA pojkvän kommer jag aldrig flörta med Hans tjej , har djup respekt för genuint bra killar. Det är mest Om Det är någon sådär kille som tjejen fick "nöja sig med"

Återigen, jag bara berättar Mina erfarenheter då jag Gillar detta forum, ta inte Det som något advice, jag har endast legat Med 2 , min sorts erfarenhet är mest sociala livserfarenheter Pga min ofta extrovert beteende som lett till ett händelserikt liv.....snarare än sexuellt...so yeah Läs Det som underhållning men Om ni vill ha tips på Hur man fixar ligg läs evilvalle, godsgift ragnarök etc istellet.... Smile
2016-01-30,12:10,
Inlägg: #13
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
I got you, respect you, jävligt intressanta tankegångar, speciellt när du utvecklar dig, keep it up verkar som du hittat hem. Smile
2016-01-31,05:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-31,05:51 av {2} tay.)
Inlägg: #14
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
Kul att du Gillar Det Smile Det är rätt ovanliga tankegångar...folk ser Det ibland som "Galen" etc Eftersom de inte kan sätta ord på det...Det är ett sorts polarisering beteende där man snabbt filtrerar bort folk som inte Gillar en och kan innebära problem I framtiden medans man Blir endast vän med riktigt bra folk....

Hur går Det för dig Oxtillia Smile saker o ting flyter?
2016-01-31,12:11,
Inlägg: #15
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-30,07:03)tay Skrev: Oxtillia, ang karma attityd, när Det är en BRA pojkvän kommer jag aldrig flörta med Hans tjej , har djup respekt för genuint bra killar. Det är mest Om Det är någon sådär kille som tjejen fick "nöja sig med"

Hur avgör du om det är en "bra" pojkvän?
2016-01-31,13:16,
Inlägg: #16
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-31,12:11)Fiskarn Skrev: Hur avgör du om det är en "bra" pojkvän?

Det syns ju...
2016-01-31,14:23,
Inlägg: #17
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-31,05:51)tay Skrev: Kul att du Gillar Det Smile Det är rätt ovanliga tankegångar...folk ser Det ibland som "Galen" etc Eftersom de inte kan sätta ord på det...Det är ett sorts polarisering beteende där man snabbt filtrerar bort folk som inte Gillar en och kan innebära problem I framtiden medans man Blir endast vän med riktigt bra folk....

Hur går Det för dig Oxtillia Smile saker o ting flyter?

Well flyter på rätt grymt, haft influensa och spytt en vecka, men annnars är det rätt OK nu, hur går utbildningen tay? Smile
2016-01-31,14:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-31,14:55 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #18
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-31,13:16)tay Skrev: Det syns ju...

Alltså jag är med till viss del men...Tjejer går ju inte alls lika mycket på looks (även om muskler, ansiktsdrag, klädstil... säger en del. Personality fine såsom hur killen reagerar, rör sig, beter sig... men det kan ju svårt att se om killen har fett bankkonto, är en spindel i nätet med mycket kontakter, har ett grymt alfabetende som kanske inte syns dirr, har sitt purpose och shit togheter eller ja... Status i någon form som gör att tjejen är attraherad.

Att se om det är en "genuint bra kille" har jag ändå svårt att se.
2016-01-31,14:52,
Inlägg: #19
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-31,14:23)Oxtilia Skrev: Well flyter på rätt grymt, haft influensa och spytt en vecka, men annnars är det rätt OK nu, hur går utbildningen tay? Smile

Rekomenderar mycket stark mat, chili vitlök etc Det hjälper mot influensa och bakterier, fasta också, drick mycket vatten

Utbildningen flyter på Smile måste Dock nog ta en paus från att chatta med tjejer, har tröttnat så sjukt mycket på deras spel....Big Grin ingen energi och svara på tjejers manipulativa upptåg längre
2016-01-31,15:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-31,15:02 av {2} Parafras.)
Inlägg: #20
RE: Lärare har daddy issues , låg EQ , Halvt narcissistisk. Hur bemöta?
(2016-01-31,14:49)Fiskarn Skrev: Att se om det är en "genuint bra kille" har jag ändå svårt att se.
Du besitter helt enkelt inte Tay's Sjätte Sinne som ger Life energY and Purpose =))))

Klart ingen kan titta på ett ansikte och VETA om någon är en "genuint bra människa". Vad är det för jävla hokus pokus snack egentligen, lyssna inte på sånt.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Mommy issues WALL-E 14 7,134 2014-11-22,19:31
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}