LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
How common are BDSM fantasies?
2016-01-23,19:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-24,06:38 av {2} godsgift.)
Inlägg: #1
How common are BDSM fantasies?
Till alla nice guys some fortfarande inte kan tro på att tjejer (och killar) WANTS IT

[Image: ?format=1500w]
[Image: ?format=1500w]

http://www.lehmiller.com/blog/2014/11/12...nfographic
2016-01-23,19:52,
Inlägg: #2
RE: How common are BDSM fantasies?
I mitt huvud är det mer. Finns det någon "risk" med att utgå från att tjejer gillar fysisk dominans vid ONS? Gör ni andra det? Att fråga känns så jävla mesigt.
(Hoppas du har det fint i NYC, you lucky bastard)
2016-01-23,20:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-23,20:06 av {2} godsgift.)
Inlägg: #3
RE: How common are BDSM fantasies?
(2016-01-23,19:52)Parafras Skrev: I mitt huvud är det mer. Finns det någon "risk" med att utgå från att tjejer gillar fysisk dominans vid ONS? Gör ni andra det? Att fråga känns så jävla mesigt.
(Hoppas du har det fint i NYC, you lucky bastard)
Håller med dig. Har hittills inte träffat någon tjej som inte gillar det. Har dock varit med om en tjej som varit totalt säker på att hon aldrig skulle gilla något "sånt förnedrande". Men efter lite information om vad bdsm egentligen är, att den submissiva egentligen är den som leder, så blev också denna tjej totalt galen i det.

Jag gillar att prata sex med tjejer, vad de gillar/inte gillar, fantasies etc. Så har aldrig varit med om något problem sen i sänghalmen Big Grin

Thx bro, yeah det är riktigt gött.
2016-03-14,22:42,
Inlägg: #4
RE: How common are BDSM fantasies?
Intressant, jag tycker om att dominera och även bli dominerad (inte smiskad), kan inte tänka på många gånger jag fantiserat om det dock.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-03-14,23:10,
Inlägg: #5
RE: How common are BDSM fantasies?
(2016-01-23,19:52)Parafras Skrev: I mitt huvud är det mer. Finns det någon "risk" med att utgå från att tjejer gillar fysisk dominans vid ONS? Gör ni andra det? Att fråga känns så jävla mesigt.
(Hoppas du har det fint i NYC, you lucky bastard)

Du kan ju vara dominant utan att för den delen vara för hårdhänt eller eskalera för fort. Inleda innanför dörren hemma hos dig/henne med att hångla upp henne mot väggen med lite tryck, hålla ihop hennes händer ovanför hennes huvud. Ganska milt, och kan göras med passion och inlevelse snarare än med styrka om man vill, men sätter en ton på det kommande ligget. Har haft flera ligg som har sagt att de gillar hur jag rör de på ett dominant sätt utan att faktiskt gå längre än ganska lätt beröring (inte deras ord, de har inte kunnat förklara). Gillar till exmpelatt hålla över halsen, kanske stryka med tummen över struphuvudet, utan att alls trycka överhuvudtaget. Tynga mig med en hand över deras bröstkorg/revben utan att de får andnöd osv. Hårda grepp på mjuka punkter som röven. Tung och bestämd ögonkontakt.

Det är sällan jag ligger med tjejer nuförtiden som jag gjorde förut. Pang på, hårt tempo, smisk och örfilar, jizz i fejan och direkt demonstrerande av min fysiska överlägsenhet. Har ledsnat och tycer inte det är intressant längre. Numera kna jag däremot leverera en deepthroat som ändå visar på viss ömhet, men samtidigt dominans.

Och för att återgå till topic så är det en kraftig majoritet av alla brudar jag har legat med som vill bli dominerade.
2016-03-14,23:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-14,23:40 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #6
RE: How common are BDSM fantasies?
(2016-03-14,23:10)Vetinte Skrev: Numera kna jag däremot leverera en deepthroat som ändå visar på viss ömhet, men samtidigt dominans.

Lät lite smågay det där...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-03-14,23:43,
Inlägg: #7
RE: How common are BDSM fantasies?
Beror väl på graden av fysisk dominans, naturligt är ju redan att mannen leder och dominerar till viss del som utgångsläge. Ingen kommer reagera dåligt på lite man-handling men vissa reagerar dåligt på lätta örfilar. Liksom med dirty talk hade jag varit lite försiktig med att dra in avancerade saker med ett ONS. Ett bra sätt är att prata om det innan som godsgift gör, kan ju lösa allt redan innan om man är en som utan problem kommer in på temat (you should Wink).
Liksom med kino och hur långt man kan pusha det i en interaktion går det ju att pusha dominansen tills hon säger klart stopp (och menar det), känn av stämningen och det har ju en del med erfarenhet att göra också.

Älskar för övrigt dina trådstarter och allt du bidrar med till forumet godsgift, keep it up!
2016-03-15,00:04,
Inlägg: #8
RE: How common are BDSM fantasies?
(2016-03-14,23:31)SvaMp_ Skrev: Lät lite smågay det där...

Kul skämt men jag kan förklara. Det är nämligen så att jag inte låter henne styra utan jag som juckar. Inte att jag tar nån snubbe i halsen med ömhet.
2016-03-15,21:25,
Inlägg: #9
RE: How common are BDSM fantasies?
Intressant att se lite siffror på det där måste jag säga.
Sen känns det som att man alltid kan köra en del smisk och lättare stryptag på brudar man har träffat på krogen, men beror ju helt på vilken stämning ni har i mellan.

Men brudar överlag gillar dominanta män som vet vad dem vill ha, och som godsgift säger så är det bra på alla sätt att prata sex med tjejen innan.

Hon blir avslappnad med dig du får reda på vad hon gillar och tvärt om.
Sen framför allt börjar hon fantisera om att knulla med dig vilket gör att din chans ökar ännu mer.
Keep it up!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}