LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Day 2 / nätragg
2012-03-05,22:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-05,22:31 av {2} JohnStealth.)
Inlägg: #1
Day 2 / nätragg
Du har fått till en day 2 eller kanske ett nätragg som du ska träffa.. Men för enkelhetens skull säger jag day2. Uppenbarligen ser hon något värde i dig och investerar sin tid i dig, dock är inte de samma sak som att din comfort är så stor hos henne så hon vill följa med dig hem...

Dock är det ju oftast lättare att få till en day2 och mötas ute på stan och köra bowling, biljard, ta en fika/öl eller whatever.. än att ta hem henne direkt.

Detta funkar bäst om man bor ganska centralt, men är man kreativ kan man få till det i alla fall.

Ni bestämmer träff med er day2, ganska nära ert hus. Just innan ni ska mötas säger du att du blir lite sen men att hon kan komma så möts ni vid plats X, som ligger i princip utanför ert hus, och när hon väl är där ber ni henne komma in en snabbis innan ni ska gå.

Det ni gör här är att ni leder henne med mini-steps till ert hus. Ni ber henne inte att komma hem till er direkt utan mer som att ni eskalerar.

Funkar alltid om det är vinter och kallt ute, hon vill ju inte frysa ^^

Så hon kommer upp till er och när hon öppnar dörren så ska hon bara få vara i huset någon minut, ni ska inte äns låta henne ta av sig skorna, utan ni bara säger "kom nu så drar vi"

Ni kanske undrar varför ni ska dra därifrån när ni nu har henne inne... 1. LMR kommer minska till nästa gång hon kommer hem till er
  • Ni får henne att tänka "hmm, jag var i snubbens hus och han försökte inga konstigheter"
    Ni får henne att undra hur resten av erat hus såg ut (för ni låter henne inte se hela) skapar nyfikenhet
    Hon har varit hemma hos dig och allt gick bra, detta har nu blivit en comfortzone för henne


Finns säkert fler positiva saker med detta. Sen när ni drar ut kan ni alltid bestämma att ni ska baka nästa gång hos er. Eller bara ta med henne direkt hem, detta gör jag ofta genom att prata om något som jag har hemma och hon borde kolla på. Själv pratar jag gärna om något mitt i konversationen, en film t.ex, som jag kanske märker att hon gillar och sen strax innan vi ska dra så bara slänger fram, Men du, vi drar till mej och kollar in den där filmen!. Detta är mest för att ta bort det uppanbara, har sagt så dumma saker som Häng med hem till mig och kolla på min nya bordsduk, den är blå... Ni tarbort pressen från henne Smile

En sak som har liknande effekt är att ha någon förfest/efterfest hos dig. Då det är mycket folk och du kan be henne ta med en vän, sen efter kvällens slut så är ditt place en comfortzone för henne..

GL&HF
SSSC - Represent~ Prince


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}