LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hålla internettjejer varma i veckor
2016-02-17,18:01,
Inlägg: #1
Hålla internettjejer varma i veckor
Tja, ska "flytta" utomlands snart, Asien. har inte köpt flyg än men räknar med att göra det idag. Anländer mest troligt i början av mars.
Har kört rätt mkt på internet och tagit "nr" till tjejer på whatsapp/viber/wechat/line som jag vill hålla varma tills jag landar. Ganska många, så vill inte sitta och chatta med dom eller så, utan mer skicka något typ var tredje eller fjärde dag. Har ni någon ide på vad jag kan skicka? Perfekt är om dom gärna svarar men jag behöver inte svara tillbaka på det, utan helt enkelt skickar ett nytt liknande meddelande om några dagar igen.
2016-02-18,01:48,
Inlägg: #2
RE: Hålla internettjejer varma i veckor
Läs den här http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=3521
2016-02-18,05:01,
Inlägg: #3
RE: Hålla internettjejer varma i veckor
Tolkar detta som det omvända fallet (dvs tjejer i Asien som Fisk vill hålla varma tills ankomst) mot den länkade tråden men principen är densamma.

Vad som funkat för mig när det gäller "längre fram" är att det är helt lugnt med döperioder där ingen skriver, de behöver inte hållas varma. Har du dem på whatsapp, line etc är det lugnt. Trappa upp kontakten några dagar innan du kommer fram eller när du väl är i Asien och KAN styra träff. Det är då du vill ha deras intresse, nu finns det ingen anledning att investera mer.
2016-02-22,16:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-22,16:10 av {2} fisk.)
Inlägg: #4
RE: Hålla internettjejer varma i veckor
Tack, hade inte ens tänkt på att man kan göra så, men det är ju klart skönast. Köpt biljett osv nu också, så snart är jag där och behöver inte hålla dem varma över internet längre, utan i sängen istället Big Grin
2016-02-27,13:14,
Inlägg: #5
RE: Hålla internettjejer varma i veckor
Lite mystik skadar inte, kvinnor behöver inte veta allt Big Grin Som tidigare nämnts är det inget fel med att inte skriva på en stund. Tjejer brukar bli fundersamma om varför du slutat skicka.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hålla fiskarna varma när man reser? Rednales 5 2,137 2016-01-14,11:17
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}