LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Pojkvän cockblock
2016-02-20,17:48,
Inlägg: #1
Pojkvän cockblock
Hur fan gör man i både SMS, IRL när någon drar någon shield med att de har pojkvän? Flickorna är uppenbart intresserade, investerar i en.
Brukar svara, nja sorry är inte gay, men får någon dryg comeback och sedan vill jag inte reagera för mycket. Undecided
Helps.
2016-02-20,22:47,
Inlägg: #2
RE: Pojkvän cockblock
Mer konkret exempel?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-02-21,02:46,
Inlägg: #3
RE: Pojkvän cockblock
Mest är det väl på sms, när man försöker leda in samtalet på sex/sådant, jag skrev typ hon skulle passa perfekt med mig och frågade vad haken var, hon skrev rätt ut sorry du vet jag har pojkvän va?
2016-02-21,15:13,
Inlägg: #4
RE: Pojkvän cockblock
Svara, fan vad gulligt, led in på det sexuella och skippa att hon skulle passa perfekt med dig. Du känner väl knappt människan? Låter som du har failat lite, men ah, skit i henne så länge och träffa andra brudar. Vill hon ha kuk så hör hon av sig, behåll en sexuell frame så kanske hon kommer knulla dig.
2016-02-21,21:29,
Inlägg: #5
RE: Pojkvän cockblock
Sluta skriv att ni skulle passa perfekt ihop, prata mer sex osv fast generellt och inte inom er två. Om du förstår mig.
Sedan när hon tar upp pojkvännen skall du alltid höjja upp honom som en grym, snäll, provider och DU däremot är riktigt dålig på förhållande, tröttnar snabbt på tjejer osv. Du är en utmaning.

Så hade jag gjort men invänta folk som har mer erfarenhet med upptagna tjejer.
2016-02-22,00:35,
Inlägg: #6
RE: Pojkvän cockblock
Smart grej med provider, borde säkert vara en bra idé. Smile
2016-02-23,10:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-23,10:41 av {2} confused....)
Inlägg: #7
RE: Pojkvän cockblock
(2016-02-21,02:46)Oxtilia Skrev: Mest är det väl på sms, när man försöker leda in samtalet på sex/sådant, jag skrev typ hon skulle passa perfekt med mig och frågade vad haken var, hon skrev rätt ut sorry du vet jag har pojkvän va?

Det kan både vara shitt test och helt enkelt så ser hon inte dig som "high sexual value" och försöker ta avstånd. Vilket av dom det är i detta fall är omöjligt att säga så här på ett forum.

Men kan väl dra min personliga uppfattning av det hela rent generellt.


Om brudar ofta inte har problem att snacka sex med dig och det händer någon gång ibland att du stöter på detta problem med att tjejer undviker dig när du styr in på sex prat, brudar säger dom har pojkvän osv så kan väl tekniker hjälpa med att lösa vissa av dom och oddsen är rimlig att det bara är ett shit test.


Om det dock är ett vanligt problem för dig och det är mer regel än undantag att brudar säger dom har pojkvän och undviker sex prat, ja då är oddsen att du rent generellt har lågt sexuellt värde hos tjejer och alla tekniker i världen via sms kommer inte hjälpa dig. Försöker en kille med lågt sexuellt värde som tjejen mer eller mindre redan placerat i provider/beta facket pressa sig igenom shit tests och hela tiden pusha sexuellt så blir tjejen snarare irriterad, ser en som creepy stalker och slutar svara/blockerar än att bli mer intresserad.




Det är skillnad på om James Bond/Hank Moody och liknande killar med högt sexuellt värde pressar sig igenom en shit tests och fortsätter gå efter tjejer kontra en beta nörd.


Först och främst måste du ta reda på vilken av dessa kategorier du ligger i hos brudar generellt för att få ett bra svar på hur du ska lösa dina problem.


Är du i Chode/beta/provider facket så ja då kommer tekniker inte hjälpa dig mycket och det är din generella sex appeal du behöver jobba på, få högre social status, ta mer plats i sociala sammanhang, bättre klädsel/grooming, börja träna och bli snyggare osv osv detta är några sätt att göra det på.

Är du i alfa/sex värdig facket så kan tekniker via sms hjälpa för att öka din sucess rate.



Brudar beter sig på vissa punkter ofta väldigt likt mot betas/alfas och det kan vara svårt att skilja på om den peeken eller dissen ifrån tjejen var för att "sätta choden på plats" eller en "shit test för den potentiella sex partnern".

För att dra några exempel :

Brudar kan både ge nr för att bli av med den jobbiga killen och för att hon faktiskt vill träffa den charmiga killen igen.

Brudar kan både säga hon har pojkvän för att bli av med den jobbiga killen och som shit test mot den charmiga killen.

Om man frågar en tjej om hon är intresserad eller inte så kan hon svara att hon är det till chodes trots att hon inte är det såväl som till alfas som hon faktiskt är intresserad av. Anledningen är dock olika, choden säger hon så till för att en provider/backup vid livskris/packåsna osv är bra att ha så hon vill ha kvar han runt fingret och alfan säger hon så till för att hon faktiskt är intresserad.


Och därför så kan man inte stirra sig blind på tekniker, två personer kan säga exakt samma saker men resultatet blir olika. Om en chode kopierar en alfas text game och använder alla tekniker så blir resultatet ändå olika.


My 2 cents.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}