LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med hög sexlust
2016-03-12,00:25,
Inlägg: #1
Tjejer med hög sexlust
Jag har funderat över en sak, vart finns alla tjejer med hög sexlust. Är den typiska tjejen med hög sexlust de mer dominanta och äventyrliga, känns så unikt att träffa en tjej med minst lika hög sexdrift som en själv.

Om jag hade velat skulle jag knullat i snitt 2 gånger per dag eller 4-5 gånger i veckan även efter nyförälskelsen.

Har ni träffat på en tjej med lika hög sexdrift som er och finns det en typ av tjej som utmärker sig med hög sexdrift?
2016-03-12,01:10,
Inlägg: #2
RE: Tjejer med hög sexlust
I min erfarenhet är de flesta tjejer som blir knullade bra extremt kåta och vill ha sex all the time.
2016-03-12,03:52,
Inlägg: #3
RE: Tjejer med hög sexlust
Är "noob" men...
I min erfarenhet så handlar det om hur attraherad hon är utav dig. Det vi kallar för nyförälskelsen är den period som hon är extremt attraherad av dig + den tid hon rationaliserar att hon fortfarande är lika attraherad av dig som hon var i början.

Att det vi kallar för nyförälskelse dalar aka "mindre sex" är för att du helt enkelt inte längre uppvisar lika attraktiva attribut. Du börjar bry dig för mycket, blir mer needy, mindre alfa etc. etc.

Sen tror jag att vi till viss del rent biologiskt "evolutionellt" blir så för att när vi som i början haft extremt mycket sex ställer om till "provider mode". I början massa sex=unge=ansvar=större naturlig fördel för dina geners överlevnad att du är provider. Mer provider=mindre alfa (mer needyness etc.etc.)=lägre sexuell atraktion.

Tror personligen imo att det handlar ganska lite om själva sexets kvalitet rent objektivt. Är hon extremt attraherad utav dig så kommer hon tycka (rationalisera) att sexet är asbra även om du rent objektivt inte levererar något utöver det vanliga.
2016-03-12,08:54,
Inlägg: #4
RE: Tjejer med hög sexlust
Eller jag tänker också att man som kille väljer en tjej med mindre sexpartners för att man ser det som en potentiell flickvän. Att det faller sig naturligt och man inte skulle klara av en tjej med samma höga drift som sig själv? Mitt nuvarande förhållande känns som vi inte har lika mycket sex som i början, att hon tycker det är naturligt att det avtar.

Medan jag har samma höga sexlust sedan början av nyförälskelsen. Hon har sagt att hon tycker sexet är bra när jag har frågat henne, 9 av 10 gånger tar jag initiativet och jag har alltid tagit initiativet till spontansex om det varit i public places. Gällande sexting så har hon tagit initiativ en endaste gång kan jag komma ihåg. På något sätt vill jag att hon ska vara en riktig slyna när hon inte är med mig, men hon kan vara det i sängen ibland. Det hänger säkert ihop med attraktionen som betamaster skriver.

Men jag har märkt det om jag chillar med att ta initiativ med sex kan det ta upp till en vecka för henne att ta initiativet. Hur vänder jag det så hon gör mer saker för mig, skicka nakenbilder, dirty messages, tar initiativ till sex, jag har prata med henne om det och hon skulle bli bättre på det men händer inget där. Jag kanske lägger för stort fokus på sex, men försöker göra det mindre nu då hon har sagt rakt ut att jag fokuserar mycket på det.
2016-03-12,21:01,
Inlägg: #5
RE: Tjejer med hög sexlust
Pienso. Säger bruden att du fokuserar för mycket på sex skulle jag personligen ta det som en varningssignal på att något inte står rätt till i relationen. En tjej som inte vill bli knullad eller vara så åtrådd av sin pojkvän att han inte kan hålla händerna i styr? Fix it up.
Extreme Living
Never complain - never explain
2016-03-12,21:25,
Inlägg: #6
RE: Tjejer med hög sexlust
(2016-03-12,21:01)Ragnarök Skrev: Pienso. Säger bruden att du fokuserar för mycket på sex skulle jag personligen ta det som en varningssignal på att något inte står rätt till i relationen. En tjej som inte vill bli knullad eller vara så åtrådd av sin pojkvän att han inte kan hålla händerna i styr? Fix it up.

Hur menar du? Hur ska jag fix it up? Oavsett hur det går med den här relationen tar jag åt mig allt och lär mig som har med relationer att göra.
2016-03-12,21:59,
Inlägg: #7
RE: Tjejer med hög sexlust
Säger bara att det antagligen (av det lilla jag vet om din relation, vilket inte är mycket) är ett dåligt tecken om en tjej har den attityden mot dig. Men, återigen, ta inte åt dig för mycket då jag inte vet något om din situation.
Extreme Living
Never complain - never explain
2016-03-12,22:03,
Inlägg: #8
RE: Tjejer med hög sexlust
Flirtar du med andra? Gör du henne lite svartis? Vet hon att andra vill ha dig och är efter dig?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-03-12,22:10,
Inlägg: #9
RE: Tjejer med hög sexlust
Är återigen inte särskilt erfaren, men tror mig förstå grunderna ganska bra åtminstone på en teoretisk nivå.

Hon ska alltid vara mer investerad och bry sig mer i förhållandet än dig, skulle du säga att det är så nu?

Om inte:

Försök att sakta ta ett litet steg tillbaka. Investera mindre/får henne att investera mer. Var mindre emotionellt reaktiv. Var mindre needy. Få henne att inte vara fullt så säker på dig som hon kanske är nu.
Hon ska inte ta dig för givet och hon ska veta att du har krav och värderingar i en relation för att inte tappa intresset. Dvs, din kärlek kommer inte gratis, utan hon behöver investera och göra saker för att inte förlora dig.
2016-03-12,22:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-12,22:23 av {2} Pienso.)
Inlägg: #10
RE: Tjejer med hög sexlust
(2016-03-12,22:03)Evilvalle Skrev: Flirtar du med andra? Gör du henne lite svartis? Vet hon att andra vill ha dig och är efter dig?

Det var så i början av förhållandet, tog fortfarande nr när vi började bli ihop, flirta och gillade uppmärksamheten, sen tänkte jag att faktiskt skulle kunnat gå ännu längre och knulla andra brudar men då tog min moral-känsla över och slutade medvetet flirta med brudar. Egentligen kanske jag inte skulle gått in i förhållandet just då, var så jävla kåt på andra brudar och gillade uppmärksamheten men ah fick känslor och här är man idag.

Som mitt liv består av nu har jag förlorat mitt sociala nätverk, bor i en stad jag inte trivs i och gillar inte min klass, men det är min sista termin och jag blir klar till sommaren. Så jävla sugen på en nystart och flytta när jag är klar och bygga upp mig själv igen. Hade mitt shit together innan jag blev tillsammans med tjejen, hade byggt upp ett socialt nätverk och styrde upp fester, sociala grejer osv. Jag har börjat sakta men säkert ta tag i mig igen med styrketräning som jag inte gjort på 4 år. På något sätt har jag fått kontakt med människor igen, bara i en matkö, på hållplatsen eller vartsom, som en jävla energi som har kommit tillbaka och jag har lätt egentligen att ta kontakt med människor.

(2016-03-12,22:10)betamaster Skrev: Är återigen inte särskilt erfaren, men tror mig förstå grunderna ganska bra åtminstone på en teoretisk nivå.

Hon ska alltid vara mer investerad och bry sig mer i förhållandet än dig, skulle du säga att det är så nu?

Om inte:

Försök att sakta ta ett litet steg tillbaka. Investera mindre/får henne att investera mer. Var mindre emotionellt reaktiv. Var mindre needy. Få henne att inte vara fullt så säker på dig som hon kanske är nu.
Hon ska inte ta dig för givet och hon ska veta att du har krav och värderingar i en relation för att inte tappa intresset. Dvs, din kärlek kommer inte gratis, utan hon behöver investera och göra saker för att inte förlora dig.


Jag som har blivit tjejen i förhållandet då jag är mer investerad i henne, jag är mer kärleksfull än henne jämfört vad hon är mot mig fysiskt så att säga och hon kvävs av det säger hon. Jag har samtidigt sagt att jag kan inte ändra mig för hur jag är. På automatik om jag skulle frysa ut henne och låta henne ta intiativ så fryser jag tillbaka när hon försöker ta fysisk kontakt med mig. Jag gillar att inte vara kylig mot henne men det kanske är det som krävs, hur jävla lång tid det tar för henne att investera mer i mig.
2016-03-12,22:34,
Inlägg: #11
RE: Tjejer med hög sexlust
Alltså när hon försöker ta fysisk kontakt med dig så ska du ju inte neka det, utan det är ju positivt, en investering och ett beteende som du vill uppmuntra. Låt henne vara den som vill "gulla" men uppmuntra det när hon gör det samtidigt som du inte tar lika många sådana initiativ. Ju mer hon investerar i dig ju mer kan ju du investera och tvärtom så investerar du mindre om du märker att hon investerar mindre. På det sättet så ser du dels till att hela tiden vara mindre investerad än henne och dels så förstår hon undermedvetet att du "tappar intresse" när hon inte investerar.

Återigen, hon ska inte ta dig för givet. Hon ska inte veta till 100% att/var hon har dig. Är du hela tiden kärleksfull oavsett vad hon gör så kommer hon ju på sikt att förstå att hon kan bete sig hur som helst och bry sig hur lite som helst och du kommer fortfarande vara där och överösa henne med kärlek=hon kommer helt att tappa respekten och attraktionen för dig.
2016-03-12,22:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-12,22:50 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #12
RE: Tjejer med hög sexlust
Det är oftast direkt kopplat med maktförhållandet, har du mer makt än henne = hon kommer vara kåt i stort sett JÄMT, konstant.

När hon får makten, så kommer det bli "torrare och torrare".

EDIT. LOL knew it

Citat:Jag som har blivit tjejen i förhållandet då jag är mer investerad i henne, jag är mer kärleksfull än henne jämfört vad hon är mot mig fysiskt så att säga och hon kvävs av det säger hon
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-03-12,23:08,
Inlägg: #13
RE: Tjejer med hög sexlust
(2016-03-12,22:34)betamaster Skrev: Alltså när hon försöker ta fysisk kontakt med dig så ska du ju inte neka det, utan det är ju positivt, en investering och ett beteende som du vill uppmuntra. Låt henne vara den som vill "gulla" men uppmuntra det när hon gör det samtidigt som du inte tar lika många sådana initiativ. Ju mer hon investerar i dig ju mer kan ju du investera och tvärtom så investerar du mindre om du märker att hon investerar mindre. På det sättet så ser du dels till att hela tiden vara mindre investerad än henne och dels så förstår hon undermedvetet att du "tappar intresse" när hon inte investerar.

Återigen, hon ska inte ta dig för givet. Hon ska inte veta till 100% att/var hon har dig. Är du hela tiden kärleksfull oavsett vad hon gör så kommer hon ju på sikt att förstå att hon kan bete sig hur som helst och bry sig hur lite som helst och du kommer fortfarande vara där och överösa henne med kärlek=hon kommer helt att tappa respekten och attraktionen för dig.

Back to basics, helt jävla glömt bort det där, så jävla lätt att glömma bort det där i ett förhållande. Är hon off och inte vill kela så fuck you du också, har glömt bort att belöna bra beteende och om hon beter sig illa så säger jag direkt till henne att hon är jävla bitch och jag tror fan varje gång jag har sagt det har hon bett om ursäkt. Jag tror jag också undermedvetet har försökt leda det till sex med att vara mycket kärleksfull. Att hon känner att jag bara vill ha sex för varje tillfälle jag kan få. Massage eller lite hångla kan leda till sex.
2016-03-12,23:24,
Inlägg: #14
RE: Tjejer med hög sexlust
Det kanske hon känner, men som Evilvalle sa (som förövrigt är extremt mycket mer erfaren än mig) så handlar det om makt. Hade du suttit på makten så hade hon varit tacksam om hon kände att du ville ha sex med henne vid varje tillfälle som gavs.

I de förhållanden jag har haft så har tjejen varit betydligt kåtare än mig i början, varefter jag precis som dig tappat kontrollen efter ett tag. Samma mönster varje gång. Man börjar bry sig för mycket (mer än henne) vilket gör att hon efter ett tag är mindre investerad än mig och därför är den som sitter på makten. Istället för att backa, vilket är det man borde göra, så rationaliserar man för sig själv att man ska ge ännu mer kärlek, vilket förvärrar situationen ännu mer.

Vet precis hur svårt det är. Man glömmer hur det egentligen funkar och börjar tänka för mycket i form av känslor. man tänker att "just min situation är speciell".
2016-03-12,23:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-12,23:47 av {2} Pienso.)
Inlägg: #15
RE: Tjejer med hög sexlust
(2016-03-12,23:24)betamaster Skrev: Det kanske hon känner, men som Evilvalle sa (som förövrigt är extremt mycket mer erfaren än mig) så handlar det om makt. Hade du suttit på makten så hade hon varit tacksam om hon kände att du ville ha sex med henne vid varje tillfälle som gavs.

I de förhållanden jag har haft så har tjejen varit betydligt kåtare än mig i början, varefter jag precis som dig tappat kontrollen efter ett tag. Samma mönster varje gång. Man börjar bry sig för mycket (mer än henne) vilket gör att hon efter ett tag är mindre investerad än mig och därför är den som sitter på makten. Istället för att backa, vilket är det man borde göra, så rationaliserar man för sig själv att man ska ge ännu mer kärlek, vilket förvärrar situationen ännu mer.

Vet precis hur svårt det är. Man glömmer hur det egentligen funkar och börjar tänka för mycket i form av känslor. man tänker att "just min situation är speciell".

Jo då tjejen var extremt kåt i mig i början och ville ha mig typ jämnt och nu är det omvänt. Fucking måste jobba mer på sig själv innan man går in i ett förhållande, eller nån jäkel som kan säga till långt bak i huvudet att det är dags att investera mindre och låt henne komma till dig. Uppskattar alla tips och råd, hur fan det än går med förhållandet så lär jag mig något, ska fan bokmärka denna tråd ifall jag trillar dit igen.

Samtidigt tänker jag att hon inte har samma sexdriv som mig, ni som har haft längre förhållande eller är fortfarande i ett förhållande, är ni jämlika med sexdriften eller är det alltid att hon ska investera och tar intiativ och därefter belöna henne som gäller?

Jag tänker hur får man tjejen att investera mer att vara en slyna när vi inte träffas, som att skicka bilder eller ta intiativ till porriga meddelande, ligger det på mig alltid, att kåta upp henne först?
2016-03-13,03:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-13,03:17 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #16
RE: Tjejer med hög sexlust
(2016-03-12,23:30)Pienso Skrev: Jo då tjejen var extremt kåt i mig i början och ville ha mig typ jämnt och nu är det omvänt. Fucking måste jobba mer på sig själv innan man går in i ett förhållande, eller nån jäkel som kan säga till långt bak i huvudet att det är dags att investera mindre och låt henne komma till dig. Uppskattar alla tips och råd, hur fan det än går med förhållandet så lär jag mig något, ska fan bokmärka denna tråd ifall jag trillar dit igen.

Genom att vara mer investerad i ditt eget shit whatever det är, bli fotbollsproffs, jobbkarriär inom något yrke, fiske, musik etc. Hitta din passion(er) och sätt mål, spendera tid på detta, ha roligt under utvecklingen/färden och pressa dig själv. Engagera dig även mer socialt igen och finn nya intressen och kompisar. Ditt purpose för vad du strävar efter i livet ska vara prio 1, förhållandet nummer 2. Det betyder inte att du ska vara frånvarande hela tiden och bara ägna dig åt andra intressen, var upptagen men när du är med tjejen, fokusera på henne, ge henne kärlek, knulla och visa varför hon är speciell och förtjänar dig.

Om bruden skulle lämna vet du att det finns andra tjejer där ute som vill ha dig(vilket också bruden vet). Även om hon för dig är speciell och har förtjänat dig kan hon bytas ut. Du har inga större problem att gå vidare om så vore fallet eftersom din passion alltid finns kvar och det är det allra viktigaste (även om det såklart skulle suga och vara ledsamt ett tag). Som du skrev tidigare, du hade ditt shit tidigare, styrde upp grejer, var intressant och sågs som ett kap av tjejen innan du slutade med detta, förändrades och gav förhållandet alldeles för mycket utrymme. Du blev mer och mer beta när hon blev det viktigaste i ditt liv. Attraktionen avtog.

Betamaster har kommit med flertalet bra punkter.
2016-03-13,22:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-13,22:26 av {2} Pienso.)
Inlägg: #17
RE: Tjejer med hög sexlust
Fuck hitta ett meddelande jag hade skrivit på CR, helvete vad jag vill tillbaka till mitt mindset som jag hade då, 4 år sedan, att utveckla mig själv och satsa på mina livsmål:
"Hej folk! Jag har varit i ett förhållande i snart i 1år och känns ganska bra där. Men fick bara en konstig känsla för ett par dagar sen och kände mig helt tom hur jag känner mig känslomässigt för henne. Som hon inte betydde något mer för mig. Jag vet att hon tycker om mig väldigt mycket, men känns som jag inte får tillbaks det lika mycket. Hon säger att hon älskar mig väldigt mycket, hon säger det ofta men inte jag, utan bara när jag verkligen menar det, när jag känner det i hjärtat.

Jag vet inte om det har med att jag saknar den känslan när man var ute o sarga varje helg, fick sån jävla kick av det. Åt andra sidan känner jag samtidigt att jag kan hitta en minst lika bra tjej och kommit till insikt om det skulle ta slut så känns det inte som hela världen. Det är som min hjärnan är inställad att ta smällen ifall det skulle ta slut, men försöker ta förhållandet en dag i taget.

Jag gillar den här tjejen starkt, en tjej som man vill satsa på men ibland rusar tankarna iväg. Det känns som jag vill utvecklas ännu mer som person. Jag har mina livsmål och vet vad jag vill göra.

Hon ska iväg och resa i två månader på våren och känns som jag vet mer kanske efter henne resa vart jag står med henne. Jag tror jag vet hur jag ska tackla när hon är borta, leva mitt eget liv. Det bara känns jävligt förvirrande och vill höra vad andra har för erfarenhet av detta."
2016-03-20,22:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-20,22:21 av {2} Groda.)
Inlägg: #18
RE: Tjejer med hög sexlust
Jag kan tyvär Inte ge ett bra tips då jag har Inte tillräckligt med erfarenhet och credibility.

Men jag vill bara säga att det smärtar och jag blev lite ledsen av att läsa din situation, då jag vet hur sånt känns och kan själv relatera till det(har varit I liknande situation förr). Hoppas allt löser sig iaf och att det Inte känns alltför jobbigt!
2016-03-20,23:00,
Inlägg: #19
RE: Tjejer med hög sexlust
(2016-03-20,22:19)Groda Skrev: Jag kan tyvär Inte ge ett bra tips då jag har Inte tillräckligt med erfarenhet och credibility.

Men jag vill bara säga att det smärtar och jag blev lite ledsen av att läsa din situation, då jag vet hur sånt känns och kan själv relatera till det(har varit I liknande situation förr). Hoppas allt löser sig iaf och att det Inte känns alltför jobbigt!

Man är här för att lära sig, hur fan det än slutar så har jag lärt mig något nytt. Tror många killar som känner igen sig i samma sits och då kan denna tråd vara en bra wake-up call för att börja jobba med sig själva, prioritera sitt egna jag.
2016-03-30,22:48,
Inlägg: #20
RE: Tjejer med hög sexlust
Vet inte vad jag står egentligen, har varit mycket mindre investerad sedan jag skrev det senaste inlägget. Jag låter henne ta intiativ till pussar och kramar och besvarar det. Jag lät henne ta första steget till sex, jag eskalera det tror jag. Samtidigt vill jag ha egentligen ha mer kärlek och mer beröring från henne och kände mig mest deppig att hon inte är sådan som person när jag lämna henne idag. Jag lutar mycket på att göra slut, tror jag behöver en tjej som är en givare och som kan visa sin kärlek med kroppen och inte bara verbalt. Hon har inte sagt att hon älskar mig eller saknar mig på vet inte hur länge, känns liksom mer som en vän som man knullar lite ibland och det var så vi började förhållandet.

Hon är väldigt velig och har svårt att bestämma sig och för mig finns det för mycket osäkerhet från hennes sida, dels för att hon inte vet om vi ska bo ihop och behöver mer betänketid, vilket hon har fått väldigt länge nu. Jag har mitt eget shit att tänka på och kan inte se någon framtid med henne så som det ser ut nu, hon har sitt jobb på annan ort och jag trivs inte i den staden för att bo där. Vet fan inte riktigt va jag vill säga egentligen men kanske bara man up och göra slut och move along.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Avsugning - Hur gå tillväga med tjejer man börjat träffa? saffran 15 10,507 2014-07-01,22:39
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}