LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
2012-03-06,12:35,
Inlägg: #1
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Nån som varit med om detta? Det är typ tredje gången det händer nu.
En het tjej på HP börjar skriva till mig igårkväll, kaxar och jag kaxar tillbaks, det är ON, hon säger tillslut "äsch, så jävla drygt att maila här, ge mig din fb istället" så skickar hon en förfrågan nu imorse. Jag acceptar och hon försvinner DIREKT från min fb, tänker "vafan, jag kanske råkade klicka bort henne av misstag?" går in på HP där hon har BLOCKERAT mig, dubbelkollar detta faktum med en kollega som också är medlem där. Hahaha. Wtf?
2012-03-06,15:42,
Inlägg: #2
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Aldrig hänt mig.. än x)
Istället för att ge henne min facebook hade jag nog sagt något i stil med
"Om du vill lära känna mig får vi träffas på riktigt istället för att du sitter och fantiserar ihop något, passa ditt nummer så kan vi messa =)"
Smile
Guys will be nice the day nice guys get laid.
2012-03-06,16:13,
Inlägg: #3
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Hur ser din facebookprofil ut?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-06,16:21,
Inlägg: #4
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
valle +1

skulle va bra att se hur din profil ser ut, så kan jag låta mitt inre nätraggningsgeni döma den
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2012-03-06,16:46,
Inlägg: #5
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Ptja, den är väl inte så imponerande. Har tre bilder, inte så många vänner (179) och ingen direkt superaktivitet där Tog bort runt 200 pers i somras då jag tyckte det var löjligt att ha en massa folk jag inte snackade med, så här i efterhand kan jag tycka det kanske inte skadade att ha random folk och fylla ut den med hur ytligt det än är. Det handlar ju om att förmedla en bild, snarare än fakta om vem man är.
Vet att jag borde skaffa fler och bättre bilder.

Men alltså. Ok att hon inte tyckte jag var intressant längre, men att ens anstränga sig för att gå in och BLOCKA mig på HP? Jävlar vad avtänd hon måste blivit Smile
2012-03-08,03:49,
Inlägg: #6
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Kan det ha varit för att du gav henne din FB lite för snabbt, som ett failat shittest?
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-08,12:31,
Inlägg: #7
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Du kanske ser ut som en "good-guy" på FB som fick henne att tro att du bara "spelade" en annan person när du snackade med henne. Men tycker du ska strunta i henne och bara gå vidare med nästa tjej istället!
2012-03-08,13:11,
Inlägg: #8
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
skippa gå över till fb helt! Vad är poängen med att gå från en surfplats till en annan? ta numret istället och styr upp en träff därifrån.

Ju mindre hon vet om din personlighet och ditt yttre innan träff, desto bättre är det. Dels för att hon då inte byggt upp en allt för tydlig fantasibild av dig, samtidigt som det ändå är in real life det händer och du tar dig en ärlig chans att visa på att du är en jäkligt attraktiv kille.

Sedan är nätet just nätet, många tjejer får feta egos och tror de får ligga med alla killar trots de inte har mer än average i looks och inte får samma respons på krogen. 1200 facebook vänner har inte precis att göra med om du är bra på att ligga eller ej, knappt ens ett bevis på att du har social status.. just sayin Wink
you need to try before you win
2012-03-08,14:34,
Inlägg: #9
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
swagger Skrev:skippa gå över till fb helt! Vad är poängen med att gå från en surfplats till en annan? ta numret istället och styr upp en träff därifrån.

Ju mindre hon vet om din personlighet och ditt yttre innan träff, desto bättre är det. Dels för att hon då inte byggt upp en allt för tydlig fantasibild av dig, samtidigt som det ändå är in real life det händer och du tar dig en ärlig chans att visa på att du är en jäkligt attraktiv kille.

Sedan är nätet just nätet, många tjejer får feta egos och tror de får ligga med alla killar trots de inte har mer än average i looks och inte får samma respons på krogen. 1200 facebook vänner har inte precis att göra med om du är bra på att ligga eller ej, knappt ens ett bevis på att du har social status.. just sayin Wink

Hey man, yeah, I agree, facebook är jävligt onödigt egentligen, just go for the number, really.

Anyway, angående: "Ju mindre hon vet om din personlighet och yttre innan träff, desto bättre" - Nah, det där stämmer inte riktigt. Om man byggt upp en bild av att vara väldigt dominant, sexuell, alfa, framåt etc etc så är det i stort sett öppet mål IRL sålänge man kan agera efter denna bild, det är nästan som att hon redan är "Turned on" innan man träffas och det enda man behöver göra är att visa sig congruent så äre pang på rödbetan. Det blir för många också LÄTTARE att agera på det viset när dom VET att tjejen ser en så, dvs man "blir den roll hon förväntar sig", which is good... for both of u, haha!

Men som sagt, yep, facebook är ju egentligen rätt jevla onödigt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-08,14:34,
Inlägg: #10
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
AbbeyRoad Skrev:Kan det ha varit för att du gav henne din FB lite för snabbt, som ett failat shittest?

Inte en chans i världen, abbey Tongue
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-08,14:42,
Inlägg: #11
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Bör även nämnas att vissa tjejer är helt enkelt bitches, straight up. Kallhjärtade hoes som går in med inställningen att dissa så dom sedan kan känna sig lite coolare och mer egoboostad för dom "dissade den och den killen", så det är inte en omöjlighet.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-08,15:15,
Inlägg: #12
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Evilvalle Skrev:Hey man, yeah, I agree, facebook är jävligt onödigt egentligen, just go for the number, really.

Anyway, angående: "Ju mindre hon vet om din personlighet och yttre innan träff, desto bättre" - Nah, det där stämmer inte riktigt. Om man byggt upp en bild av att vara väldigt dominant, sexuell, alfa, framåt etc etc så är det i stort sett öppet mål IRL sålänge man kan agera efter denna bild, det är nästan som att hon redan är "Turned on" innan man träffas och det enda man behöver göra är att visa sig congruent så äre pang på rödbetan. Det blir för många också LÄTTARE att agera på det viset när dom VET att tjejen ser en så, dvs man "blir den roll hon förväntar sig", which is good... for both of u, haha!

Men som sagt, yep, facebook är ju egentligen rätt jevla onödigt.

true words man. Ampa attraktionen, show you've got some balls och penetrera ett intresse är allt bara till det bättre ( hur skulle man annars få hennes nummer? Wink ). Men är din facebooks aktiviteter inte bildligt lika het som din pancake profil, then u put yourself at a high risk of losing this game Big Grin
you need to try before you win
2012-03-08,15:55,
Inlägg: #13
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Mjo, det var nog onödigt att gå via Facebook. Får ta och styra upp min profil så småningom och skippa FB-gejmet så länge Smile
2012-03-09,16:42,
Inlägg: #14
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
slyngel Skrev:Ptja, den är väl inte så imponerande. Har tre bilder, inte så många vänner (179) och ingen direkt superaktivitet där Tog bort runt 200 pers i somras då jag tyckte det var löjligt att ha en massa folk jag inte snackade med, så här i efterhand kan jag tycka det kanske inte skadade att ha random folk och fylla ut den med hur ytligt det än är. Det handlar ju om att förmedla en bild, snarare än fakta om vem man är.
Vet att jag borde skaffa fler och bättre bilder.

Men alltså. Ok att hon inte tyckte jag var intressant längre, men att ens anstränga sig för att gå in och BLOCKA mig på HP? Jävlar vad avtänd hon måste blivit Smile

Förklarar allt.

Mer awsome bilder!
mer vänner!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-09,17:58,
Inlägg: #15
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Evilvalle Skrev:Inte en chans i världen, abbey Tongue
Aha, okej. Är helt clueless när det gäller internet-game så det var mest en undran. Men good to know.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-09,23:45,
Inlägg: #16
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Tkr facebook dödar mkt attraktion. Spänningen försvinner å man kan läsa allt om varandra. Man har fan inget att snacka om efter det...
2012-03-10,00:35,
Inlägg: #17
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Mössan Skrev:Tkr facebook dödar mkt attraktion. Spänningen försvinner å man kan läsa allt om varandra. Man har fan inget att snacka om efter det...

Håller med som fan. Avaktiverade min fb i 4 månader för 2 år sen just p g a den anledningen. Blev dock "tvungen" att öppna upp den igen för att inte förlora kontakten med massa sköna människor jag träffade när jag reste. Facebook ruined my life Sad
2012-03-10,01:42,
Inlägg: #18
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Du kan ju ha kvar fejjan tkr jag Smile som jag gör. Jag blir aldrig polare med tjejer där. Har mest bara kompisar. Är man intresserad så träffas man. Annars sitter man bara å drägglar åt deras bilder å så kmr man inte ens ihåg hur man känner dom
2012-03-11,17:11,
Inlägg: #19
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Mössan Skrev:Tkr facebook dödar mkt attraktion. Spänningen försvinner å man kan läsa allt om varandra. Man har fan inget att snacka om efter det...

Eller så gör den allting mer intressant och du är inte bara nån random snubbe, en av 98 andra hon chattar med just då.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-11,17:52,
Inlägg: #20
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
devil Skrev:Eller så gör den allting mer intressant och du är inte bara nån random snubbe, en av 98 andra hon chattar med just då.

Nope. Det gör dig till en av dom 1000 andra personerna hon har på fejjan


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,496 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Styra upp efter badoo? Numme 4 2,314 2012-11-21,23:07
Senaste inlägg:: trollface
  Nummer efter knappt några konversationer premium 9 3,056 2012-03-15,01:52
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}