LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur få bekväm med anal?
2016-04-01,14:22,
Inlägg: #1
Hur få bekväm med anal?
Vi har kört några ggr men det är alltid så pass jobbigt att hon inte vill fortsätta när man börjar komma in i det liksom.Endast hänt med alkohol i blodet.

Har lyft tanken om att köpa lavenemang då hon tycker det jobbiga är att hon känner ho nska bajsa på sig och inte själva smärtan, som jag förstår det. Ingen aning om det hjälper mkt men vore ju nice om man rensar röven helt å min sida sett liksom Big Grin Även nämnt buttplugg för o se om hon kan vänja sig typ men det är fan svårt. Nyktert är hon inte särskilt sugen på analt, den där dirty-slut-sidan döljer sig men finns inte långt bort fan!

Någon som har bra tips?
2016-04-01,14:45,
Inlägg: #2
RE: Hur få bekväm med anal?
Haha. Tyvärr inga tips!

Ska bara nämna att jag aldrig förstått grejen med att en del killar vilja köra analt?
Vill man så gärna köra tvåan och riskera att få bajs på pålen mm. kan man väl lika gärna trycka en killkompis liksom? Big Grin

Jag tror den här fascinationen i grunden är nån slags modern porrskada (butt plugs wtf?) eller härstammar från antiken där alla verkade ha någon ung toyboy som kunde ta kuk då och då.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-04-02,01:22,
Inlägg: #3
RE: Hur få bekväm med anal?
(2016-04-01,14:45)Bruno Skrev: Haha. Tyvärr inga tips!

Ska bara nämna att jag aldrig förstått grejen med att en del killar vilja köra analt?
Vill man så gärna köra tvåan och riskera att få bajs på pålen mm. kan man väl lika gärna trycka en killkompis liksom? Big Grin

Jag tror den här fascinationen i grunden är nån slags modern porrskada (butt plugs wtf?) eller härstammar från antiken där alla verkade ha någon ung toyboy som kunde ta kuk då och då.

Ord på den!
Men jag skulle tro att det troligtvis härstammar ur något så enkelt som lockelsen av "det förbjudna".
Framdörren på godisaffären är öppen och olåst, men det är inte lika spännande som att bryta sig in bakvägen på natten.
2016-04-02,10:41,
Inlägg: #4
RE: Hur få bekväm med anal?
(2016-04-01,14:45)Bruno Skrev: Haha. Tyvärr inga tips!

Ska bara nämna att jag aldrig förstått grejen med att en del killar vilja köra analt?
Vill man så gärna köra tvåan och riskera att få bajs på pålen mm. kan man väl lika gärna trycka en killkompis liksom? Big Grin

Jag tror den här fascinationen i grunden är nån slags modern porrskada (butt plugs wtf?) eller härstammar från antiken där alla verkade ha någon ung toyboy som kunde ta kuk då och då.

Det är rätt skönt, aldrig fått något på pålen, man känner sig väldigt dominant.
2016-04-03,06:48,
Inlägg: #5
RE: Hur få bekväm med anal?
Anal e ju hur skoj som helst. Prettyboys som e rädda för lite bajs på snorren.

Anyway, om hon e rädd för bajset kan hon göra rent det enkelt i duschen. Ta bort munstycket och spola upp i baken, sen tryck ut allt i toaletten. Repetera 5 ggr så e de rent efter.

Ta det vääldigt lugnt i början, använd massor av lube eller kokosolja och kom låååångsamt in i henne. Så fort hon är avslappnad med det och eventuell shame har lagt sig kommer hon kunna bli extremt kåt i arslet. Om hon får en anal orgasm kommer hon garanterat älska det efteråt. (Alla tjejer kan få det)

O håller med dig. En kvinna som kan förkroppsliga the dirty slut energin, the virgin, the bimbo etc o pendla mellan dom är så sexigt.
2016-04-03,21:10,
Inlägg: #6
RE: Hur få bekväm med anal?
Den här gamla c-r-tråden kan vara värd att ta en titt på.

http://www.c-r.se/forum/showthread.php?t=7321


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}