LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bristningar
2012-03-07,18:54,
Inlägg: #1
Bristningar
Yeah, ni fattar nog vad tråden kommer handla om!

Det är så att jag har alltid, eller sen högstadiet, haft bristningar på kroppen. När jag gick i högstadiet vad jag inte tjock utan var rätt slimmad, men ändå stor för att jag tränade och så, men jag hade ändå bristningar.

Idag så är jag lite tjockare. Försöker att fortsätta med min träning. Nu har jag bristningar på magen, ner mot skrevet, armarna, armhålan, knäväcken osv. OCH JAG HATAR DET! Det är fult som fan! Men även om jag tränar så vill det inte försvinna.

Finns det något sätt att få bort det? Jag har aldrig skämts över att ta av mig kläderna men nu gör jag det, pinsamt som fan är det! OCH FULT!

Så ja, finns det något sätt att få bort det? Och vilket är det bästa sättet att träna på om man vill nå maximal fettförbränning?

Tack!
2012-03-07,19:45,
Inlägg: #2
Bristningar
ehm, har samma sak här. De bleknar när jag solar. Annars TROR jag att laserbehandling är enda alternativet.

dunno vad det bästa är, men lägg dig på önskat kcalunderskott så går du ner i vikt. Gymma under tiden så e de lugnt =)
find it, fuck it, forget it.
2012-03-07,20:23,
Inlägg: #3
Bristningar
Tja Madrock, kul att du hittat hit!

Bristningar = Warrior scars, iallafall om man är rippad när man får dem.

Ska tydligen finnas krämar som gravida kvinnor kan använda, vet ej om den funkar.

Annars skrev Josef Rakich ett inlägg förut om vad man kan käka för att motverka bristningar, orkar inte leta upp men kolla hans FB sida:

http://www.facebook.com/pages/Josef-Raki...9324905728
2012-03-07,20:33,
Inlägg: #4
Bristningar
alpha dawg Skrev:Tja Madrock, kul att du hittat hit!

Bristningar = Warrior scars, iallafall om man är rippad när man får dem.

Ska tydligen finnas krämar som gravida kvinnor kan använda, vet ej om den funkar.

Annars skrev Josef Rakich ett inlägg förut om vad man kan käka för att motverka bristningar, orkar inte leta upp men kolla hans FB sida:

http://www.facebook.com/pages/Josef-Raki...9324905728

Tja du!

Jag är inte rippad utan håller på att bli för tjock! Men jag älskar att träna men lyckas att alltid lägga ner efter några månader...
2012-03-07,20:37,
Inlägg: #5
Bristningar
Madrock Skrev:Tja du!

Jag är inte rippad utan håller på att bli för tjock! Men jag älskar att träna men lyckas att alltid lägga ner efter några månader...


Inte denna gången Wink Börja deffa med dig då! Min diet börja i måndags SadSadSad
2012-03-07,20:40,
Inlägg: #6
Bristningar
alpha dawg Skrev:Inte denna gången Wink Börja deffa med dig då! Min diet börja i måndags SadSadSad

När du kör diet. Vad äter du då? =) Är det mer proteiner och mindre kcal? =)
2012-03-07,20:41,
Inlägg: #7
Bristningar
Sen känns inte gymträning som det bästa när jag vill minska i fett! Just nu känner jag att jag kan skita i att bygga muskler. Bara jag blir smalare, sen kan jag börja bygga!
2012-03-07,20:42,
Inlägg: #8
Bristningar
Jag har också fullt med bristningar på ryggen, knäna, rumpan och axlarna för jag växte för snabbt i yngre dagar. Jag kan försäkra dig om att du faktiskt bara inbillar dig att det är fult, jag har knappt haft NÅGON som kommenterat det överhuvudtaget. = ) Bara frågor om det är ärr, då säger jag som det är, att jag växte så snabbt så huden hann inte med!

Förövrigt finns det någon salva man kan få som gör att de bleknar bort lite, jag använde en sådan och det blev mycket bättre. Minns inte vad den hette dock då det var flera år sedan, men gå till en doktor så borde de kunna hjälpa dig, tror den var receptbelagd.
2012-03-07,20:45,
Inlägg: #9
Bristningar
Madrock Skrev:Sen känns inte gymträning som det bästa när jag vill minska i fett! Just nu känner jag att jag kan skita i att bygga muskler. Bara jag blir smalare, sen kan jag börja bygga!

Fortfarande, om du vill bevara din nuvarande muskelmassa optimalt så ska du även kombinera styrketräning! Testa HIIT för kondition.
2012-03-07,20:46,
Inlägg: #10
Bristningar
Avager Skrev:Jag har också fullt med bristningar på ryggen, knäna, rumpan och axlarna för jag växte för snabbt i yngre dagar. Jag kan försäkra dig om att du faktiskt bara inbillar dig att det är fult, jag har knappt haft NÅGON som kommenterat det överhuvudtaget. = ) Bara frågor om det är ärr, då säger jag som det är, att jag växte så snabbt så huden hann inte med!

Förövrigt finns det någon salva man kan få som gör att de bleknar bort lite, jag använde en sådan och det blev mycket bättre. Minns inte vad den hette dock då det var flera år sedan, men gå till en doktor så borde de kunna hjälpa dig, tror den var receptbelagd.


Aha låter bra. Ja jag växte också väldigt snabbt när jag var yngre. Men jag har bristningar från sidan av magen till framsidan och ner mot kuken. Och eftersom jag har blivit tjock så tycker jag det är fult osv. Du vet, när någon ser än så tänker man inte ärr utan att man är tjock. You get it? =)
2012-03-07,20:50,
Inlägg: #11
Bristningar
alpha dawg Skrev:Fortfarande, om du vill bevara din nuvarande muskelmassa optimalt så ska du även kombinera styrketräning! Testa HIIT för kondition.

HIIT? Typ intervallträning? Jogga, springa, jogga springa osv? =)
2012-03-07,20:57,
Inlägg: #12
Bristningar
Madrock Skrev:HIIT? Typ intervallträning? Jogga, springa, jogga springa osv? =)

Japp exakt, men jag föredrar att köra den på Crosstrainern
2012-03-07,22:12,
Inlägg: #13
Bristningar
Hört hemorojdkräm ska funka. No joke.
2012-03-08,20:18,
Inlägg: #14
Bristningar
Jag har bristningar strax under axlarna i början på armhålorna och i ljumskarna. De sistnämnda syns ju inte men de vid armhålorna är lite irriterande. De är rödlila och störande. Huden får ju vara beredd på att jag vill bli biff.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}