LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sjukt jobbigt needy-problem
2016-05-07,21:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-05-07,21:28 av {2} Oxtilia.)
Inlägg: #1
Sjukt jobbigt needy-problem
Allting går sjukt bra, har i princip hittat en sjukt skön brud nu sista månaderna, riktigt grym och vi klickar jävligt bra.
Men känner precis som mitt förra förhållande att just när vi inte ses att det är sjukt jävla jobbigt när man inte får svar på meddelanden några timmar/telefon.

Har inga sådana här problem på andra fronter utan enbart när jag investerat mycket i en brud som är nice och som investerar tillbaka.
Här kommer de självklara tipsen att sysselsätta sig, mina hobbys är typ gymma, gittarr, det är ju klart som fan man kikar telefon mellan seten typ, mitt jobb tillåter mig att använda min privata telefon väldigt mycket.
Jävligt energikrävande att få sådan ångest när hon är busy, hon ska till Finland 2 veckor och kommer ej kunna ha telefon med så vore skönt att jobba på det lite innan, höra någon med erfarenhet.
Har inga problem med detta IRL alls, utan är väl något fuckat kontrollbehov, jag vet inte faktiskt.

Vill inte throwa det här pågrund av detta problem som jag gjorde i mitt förra förhållande, så äckligt svårt att låta henne höra av sig helt enkelt.
Sorry om det är luddigt skrivit, jävligt kluven och några öl senare. Men whatever input skulle hjälpa oerhört, typ mitt enda riktiga problem ftm. Så jävla energikrävande.
2016-05-07,23:11,
Inlägg: #2
RE: Sjukt jobbigt needy-problem
Alla har nog varit med om samma problem. Svårt att svara på vad du ska göra och inte, är ingen quickfix, antingen har du ett överflöd med brudar så du skiter i fullständigt när hon hör av sig eller så har du en tillräckligt bra självkänsla och DU vet att hon vill ha dig, något som har fungerat bra för mig med "textgame" under en längre tid är att alltid investera mindre, HELA tiden, tar hon 2h på sig, vänta 4h, hur töntigt det än låter så tro mig det kommer bara gynna dig i längden, har fått flera brudar att från typ höra av sig en gång i veckan till att jag kan läsa deras meddelande utan att svara och sen någon timme efter få ett nytt. Var bara jävligt och iskall, så fort du får negativa tankar så tänk att det är DU som får all hennes uppmärksamhet när ni ses.
2016-05-08,00:00,
Inlägg: #3
RE: Sjukt jobbigt needy-problem
Hade exakt samma problem förut där jag satt och kollade telefon varannan minut för att se om en viss brud hade svarat. Detta tog alldeles för mycket av min tid och fokus.
Det bästa tipset jag kan ge dig som har fungerat helt perfekt för mig är att använda telefonen bara för att sätta upp träff och inget annat.
2016-05-08,00:45,
Inlägg: #4
RE: Sjukt jobbigt needy-problem
(2016-05-08,00:00)Dowgeni Skrev: Det bästa tipset jag kan ge dig som har fungerat helt perfekt för mig är att använda telefonen bara för att sätta upp träff och inget annat.

This.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-05-08,08:00,
Inlägg: #5
RE: Sjukt jobbigt needy-problem
Bästa tipset är att sysselsätta dig så mycket att du inte tänker på henne, styr upp något med polarna och ut och gör stan osäker. Fucking sluta investera i henne och låt henne komma till dig ALLTID. DET ÄR DU SOM ÄR VIKTGAST, DITT LIV; DITT PURPOSE I LIVET ÄR DET SOM BETYDER MEST
2016-05-10,23:42,
Inlägg: #6
RE: Sjukt jobbigt needy-problem
Egentligen handlar det om hur du väljer att se på saken. Du investerar ju väldigt mycket tid att tänka på denna tjejen, vilket visserligen visar att du gillar henne. Men du låter dig bli kontrollerad av dina känslor.

På ena sidan så gillar du henne väldigt mycket och kan inte sluta tänka på henne och du måste bara skriva till henne.

På andra sidan så gillar du också henne men du vet att du bestämmer själv över känslorna. Om hon inte svarar så är det inte hela världen för hon är inte hela ditt liv.

Låter säkert flummigt as hell men du tillåter dig själv att låta känslorna bestämma. Om hon inte svarar, so what? Vad är det värsta som kan hända?

Du ska inte investera mer i henne än vad hon investerar i dig, så är det bara och om hon slutar helt så slutar du också helt och går vidare. Hårt men så får det lov att vara.

Om du är för needy så kommer tjejen märka det och hon kommer backa pga det. Som sjoggaa skriver så var iskall. Det är du som bestämmer och hon är inte hela ditt liv. Hon är bara en del av ditt liv och du har valt att ha henne i ditt liv.

Flummigt? Har en tendens att låta flummig men du fattar säkert, annars hojta till! Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  shit needy stämplad 4 ever? Newbie 3 2,392 2015-01-13,01:07
Senaste inlägg:: Newbie
  Ex flickvän problem Oscar94 11 4,547 2014-08-09,00:51
Senaste inlägg:: Willson

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}