LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ny på forumet
2016-06-17,19:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-17,20:26 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #1
Ny på forumet
Hej allihop!

Det här blir mitt första inlägg. Jag blev inbjuden av en person på flashback.
Jag heter dock inte samma sak där och vill inte bli sammankopplad med det kontot så jag säger inget mer om det.

Bor i en mellanstor stad är lite över 30.
Så vad är jag ute efter här? Tja framför allt att förbättra min utstrålning och verbala förmåga med det andra könet. Om det sen leder till ett ligg eller tusen eller förälskelse och giftermål direkt är av mindre betydelse.

Känner att min förmåga i charm och snack-avseendet alltid har varit jävligt låg och vill förbättra den väsentligt. Den har förbättrats under årens lopp iof men känner mig ofta jävligt trist och får en känsla av att många jag möter tycker detsamma.
Sen känner jag väl att tiden inte är på min sida heller, jag ser visserligen ung ut som fan för min ålder men ja, jag skulle tippa att jag är äldre än de flesta av er. Nästan alla mina gamla vänner har redan gift sig och skaffat barn så jag har liksom halkat efter.

Jag är inte ny för the game, jag var nog jävligt tidig med det om man jämför med många, men jag läste typ boken the game, kollade lite grejer på nätet RSD-föreläsningar etc sen hände det inte så mycket och jag orkade inte gå in för det så mycket alls, speciellt för att jag inte hade några kompisar. Men det är klart man har lärt sig vissa småsaker som man använt då och då som att spegla kroppsspråk etc. Mycket har nog hänt sen dess ska bli kul att höra vad som har hänt vilka som anses vara "topp-gurus" nu för tiden etc.

Så vilka är mina styrkor och svagheter?

Styrkor är att jag kan vara jävligt långsint och envis när jag vill. Alltså på riktigt, på en sjuklig nivå. Det kan vara en svaghet också iof för att ibland investerar jag alldeles för mycket tid på något för alldeles för lite utdelning så att säga. Livserfarenhet. Allt är relativt förstås men känns som att jag vid det här laget har stött på väldigt många olika beteenden, personligheter och socialgrupper. Ser väl rätt bra ut, men det är också relativt/subjektivt, och det är det ju även många som gör har jag märkt. Ganska kameleontlik, kan anpassa mig ganska bra tycker jag efter olika personer och situationer.
Inte rädd för att börja snacka med tjejer men dålig på att hålla i konversationen, eskalera etc.

Svagheter. Många, enligt mig själv. Låg självkänsla, dock bra självförtroende ibland! Varierar väldigt mycket på vad det är som ska göras och situationen.
Inåtvänd, HSP (highly sensitive person). HSP kan iof också vara en styrka för jag uppfattar lätt väldigt små signaler, men oftast känns det mer som en svaghet ärligt talat i dessa situationer. Säkert massor av annat som jag inte kommer på just nu.

Jag ser fram emot att lära mig av er och kanske rentav kan hjälpa någon med något vem vet. Det måste hända något nu, mindre snack och mera verkstad. Men i det här fallet betyder verkstad mer snack (bland annat) Smile

P.S. Är dålig på att använda alla PUA-slangord så ni får ha överseende med att jag säger saker som "ragga" och liknande old school-ord.


Just ja kan lägga till ett par saker på en gång innan jag glömmer dem.

Här är två snubbar som jag tycker har en del kloka saker att säga:

https://www.youtube.com/user/stephanerdman

https://www.youtube.com/user/charismaoncommand

Stephan Erdman gillar jag framför allt för att han fokuserar på användningen av språket, något jag har saknat bland det jag har läst tidigare. Otroligt många har svårt att förklara språket har jag märkt, speciellt naturals. Där får man höra typ "äh ba gå in o kör, va lite skön, tänk inte för mycket." Det faller sig så naturligt för dem att de inte ens vet vad det är de gör. Det är ungefär som om Muhammed Ali skulle säga åt någon som aldrig har boxats att "det är bara att gå in och veva lite".

Diggar honom även för att han känns väldigt down to earth och ganska introvert, precis som mig själv. Jag vill helst om det går utveckla ett game som är i linje med min egen personlighet. High-energy grejen är väl säkert egentligen bäst om man tänker kvantitet men den är svår för mig att göra. Har faktiskt mått psykiskt dåligt förut när jag har försökt bli den där översociala spralliga typen för det är så långt från mig man kan komma.

Charisma-killen, vad han nu heter, gillar jag för att han inte bara snackar tjejer utan mer generell psykologi och mikrobeteenden. Han använder ofta visuella exempel som donald trump och scener ur game of thrones och bryter ner vad som egentligen händer i sina beståndsdelar.
2016-06-17,21:48,
Inlägg: #2
RE: Ny på forumet
Välkommen, här ska du trivas!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-06-17,23:32,
Inlägg: #3
RE: Ny på forumet
Valkommen! Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ny på forumet, det här vill jag lära mig! siemens 2 2,394 2016-11-02,14:37
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}