LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Krogen
2016-07-24,04:12,
Inlägg: #1
Krogen
Hej allihop failade just hårt på krogen fattar inte ingen verkade intresserad försökte snacka med en hel del, tyckte nästan de verkade MINDRE intresserade efter att jag började snacka med dem. Känner mig sjukt bitter just nu. VAD SKA MAN GÖRA LIKSOM!?

Dansade sjukt mycket tjejerna var liksom antingen slutna i cirklar eller två och två riktade rakt mot varandra. Deltog i ett par cirklar det ledde inte till något.

Ska gå ut igen onsdag fredag och lördag vill gärna ha tips tills dess.
2016-07-24,11:26,
Inlägg: #2
RE: Krogen
För det första. Ta det lungt, chilla.

De händelser du just beskrev behöver inte ha något att göra med dej. Det kan helt enkelt hända att dessa damer bara var ute på en "girls night out". Du förstår: No guys allowed. Tjejerna var inte ute efter något och därför inte intresserade av dej.
Better luck next time!
2016-07-24,12:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-24,12:46 av {2} Bruno.)
Inlägg: #3
RE: Krogen
Kan också ha sådana där rena riktiga skitkvällar där i princip ingenting händer. Vissa gånger är det nog helt enkelt bara så att man råkat dra in på ett ställe där ratios och stämningen är usel av diverse anledningar och då är det inte så mycket mer man kan göra än att försöka ha kul, skoja och roa sig själv. Faktum med att jag tycker flesta klubbarna suger i det här avseendet idag och spenderar hellre mer för att gå in på ett flashigare ställe med hetare brudar och vanligtvis bättre ratios än att bara göra skiten halvdant.

Och har man blivit bränd och dissad av en brud så att massa andra tjejer på stället såg det också, så kan det bästa ibland bara vara att acceptera att kvällen är död haha. Big Grin Pre-selection åt fel håll.

Andra gånger kan det ju vara något med ens egen vibe som är knas.
Kanske berodde det på att du inte insåg hur jävla packad el. speedad du såg ut själv. Något jag har märkt en skillnad i natt och dag i bemötande på är att tänka på att fixa hållningen. Den kan säga mycket om folk och deras självförtroende, så är det ju. Och en schysst solbränna går alltid snabbt att ordna till nästa utgång också. Wink

Men varför inte göra en mer detaljerad berättelse kring kvällen om det nu var så att de blev mindre intresserade efter att du öppnat käften? Så kanske det går att hitta någonting värt att tänka på.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-07-24,22:19,
Inlägg: #4
RE: Krogen
Får du inget på krogen kan du göra som ja gjorde en vinter för 4 år sen. Jag gick all in och var bestämd ja skulle ha nån med mig hem. Körde massa sett och dansade med flera men inget gick bra. Sen stängde alla klubbar och krogar så spontant bestämde ja mig för att gå en vända på stan o se om man kunde hitta nåt kul. Hittade en söt tjej på en parkbänk så fick med henne hem Tongue. låter kanske lite deperat men är man kåt så är man
2016-07-25,13:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-25,13:41 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #5
RE: Krogen
Ta det inte så hårt man! Du försökte snacka med en hel del tjejer, det är mer än vad average kille vågar göra! Fortsätt approacha och gör framsteg, analysera i vilket skede du misslyckas. Ta lärdomar av success/failure och ha i åtanke att det finns kvällar när allt eller inget klickar. Hur ser ditt mindset ut när du approachear en tjej? ( Ex. Går du fram för att du vill ha något utav dem?? Går du fram för att du faktiskt vill veta mer om din target?)

Testa att gå ut för att bara ha skoj ett par kvällar. Sprid värde/glädje under hela kvällen, öppna för att ha underhållande och sjuka samtal utan att fokusera på output. Se vart det leder dig.


Ringar och 2&2 tätt intill varandra, ett typiskt dansgolv. När det kommer till dansgolv; våga släppa loss, alltså 100 %. Bry dig inte ett skit om hur du ser ut, Låt musiken bestämma dina moves, känn feelingen. Testa att leka runt och larva dig eller vad nu du känner för. Var bara inte något creep som smyger dig upp bakom random brudar och börja grinda eller låtsas att du faktiskt inte raggar. Självförtroende och mer dominans (utan att för den delen vara packad) brukar vara key för egen del.

Rapportera gärna hur det går onsdag/lördag!
2016-07-27,20:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-27,20:43 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #6
RE: Krogen
(2016-07-24,12:46)Bruno Skrev: Kan också ha sådana där rena riktiga skitkvällar där i princip ingenting händer. Vissa gånger är det nog helt enkelt bara så att man råkat dra in på ett ställe där ratios och stämningen är usel av diverse anledningar och då är det inte så mycket mer man kan göra än att försöka ha kul, skoja och roa sig själv. Faktum med att jag tycker flesta klubbarna suger i det här avseendet idag och spenderar hellre mer för att gå in på ett flashigare ställe med hetare brudar och vanligtvis bättre ratios än att bara göra skiten halvdant.

Och har man blivit bränd och dissad av en brud så att massa andra tjejer på stället såg det också, så kan det bästa ibland bara vara att acceptera att kvällen är död haha. Big Grin Pre-selection åt fel håll.

Andra gånger kan det ju vara något med ens egen vibe som är knas.
Kanske berodde det på att du inte insåg hur jävla packad el. speedad du såg ut själv. Något jag har märkt en skillnad i natt och dag i bemötande på är att tänka på att fixa hållningen. Den kan säga mycket om folk och deras självförtroende, så är det ju. Och en schysst solbränna går alltid snabbt att ordna till nästa utgång också. Wink

Men varför inte göra en mer detaljerad berättelse kring kvällen om det nu var så att de blev mindre intresserade efter att du öppnat käften? Så kanske det går att hitta någonting värt att tänka på.

Hej Bruno. Tack för ditt svar. En sak som antagligen spelade in var att jag var där helt själv, jag kände inte en enda pers. Många är ju flockdjur och speciellt för tjejer signalerar det nog weirdo, social svaghet. Särskilt full eller speedad var jag inte. Kanske syntes det på mig allt för tydligt att jag bara var där för en sak kanske såg jag nervös och spänd ut gjorde mitt bästa för att inte göra det.

Å andra sidan ju längre kvällen fortskred ju mer kaos blev det och jag såg massor av ensamma killar gå runt och prova lyckan på tjejerna på dansgolvet. Kanske hade de sina vänner i närheten men sak samma det kunde tjejerna omöjligt veta, det var ett stort ställe med många olika sektioner.

Första tjejen gick det väl bäst med det var snarare som att hon började snacka med mig än tvärtom, även om jag frågade om jag fick sitta bredvid dem i en soffa hon var där med sin kompis. Vi började snacka om pokemon, jag satt med telefonen först och hon frågade om jag höll på med det. Det gjorde jag inte. Försökte inkludera hennes kompis i samtalet men märkte att hon störde sig på mig. Sen skulle de dra o dansa då hakade jag på dem men när vi väl kom dit var jag fullständigt ointressant för dem och förblev det resten av kvällen, det var uppenbart att de drog till dansgolvet för att bli av med mig.

Sen var det flera tjejer som jag försökte snacka med under kvällen alltså minst 10 olika men det blev inte mycket med det fick mycket korta svar och inga motfrågor och musiken var så jävla hög. När jag tänker tillbaka var det en tjej i baren som jag faktiskt hade kunnat skött bättre hon kanske var den snyggaste av dem också. Vid tidpunkten blev jag dock irriterad för hon tyckte att jag skulle bjuda henne på en drink. Jag var lite full så jag tänkte ok fan har ju pengar för en gångs skull men det är egentligen helt mot mina principer att bjuda tjejer på drinkar så medan vi stod där och väntade på bartendern så tröttnade jag och gick tillbaks till dansgolvet. Men jag märkte ett visst intresse av henne hon pressade lite med sin bara arm mot min på bardisken och hennes polare drog så den situationen hade jag kunnat göra något med helt klart om jag hade haft game (vilket jag uppenbarligen inte har). Dagen efter tänkte jag att jag borde ha kört en sjukt cheeky grej som antagligen inte hade funkat men som hade varit rolig iaf. Att medan vi stod där och försökte få kontakt med bartendern bara säga till henne "Äh vad säger du ska vi inte bara skita i det här och dra istället?" "vart då?" hade hon frågat och jag hade sagt "ja hem till dig såklart".

Anyways det som störde mig var:

1. Min egen tunghäfta liksom jag kommer inte på nå bra grejer att säga även om jag undvek alla de värsta grejerna ställde inte nå ja och nej frågor eller "vad jobbar du med" eller nå sånt skit. Som sagt var det jobbigt iof med tanke på volymen att prata öht. Hatar det där när man måste upprepa saker och luta sig inåt hela tiden för att höra något.

2. Att bryta tjejgrupperna. Kändes som sagt som slutna cirklar även de som bara var två och två, de var nästan som lesbiska par som bara har ögon för varandra. Men så kan jag uppleva att många tjejer är i vardagen också helt uppslukade av varandra nästan. De sitter ihop hårdare än neutroner i en atomkärna. Måste man ha en wingman för att hantera det eller hur fan gör man? Det är ju möjligt att de har pojkvänner hemma iof. Men ALLA tjejpar och tjejgrupper kan väl inte bara vara där för att dansa liksom. Varför ska de cockblocka varandra så jävla mycket? Känns så jävla barnsligt ärligt talat. DESSUTOM upplevde jag det som att vissa skickade ut signaler liksom för att retas med en. De ger en blickar sen försöker man snacka med dem så dissar de en och fnissar åt sin tjejpolare. I de flesta fall brukar jag inte tränga mig på om jag inte märker någon form av intresse, eller ja kanske försöker säga hej eller kommentera något sen om jag får en skitkylig replik så brukar jag strunta i det.

Vissa tjejer försökte jag bara säga hej, mitt namn ta i hand och fråga om deras namn och de verkade tycka jag var helt dum i huvudet vissa iaf när jag sträckte fram handen.

Angående kompisar att gå ut med så händer det men föredrar på något sätt ändå själv konstigt nog. Jag har inga kompisar som är målmedvetna på samma sätt som jag är i det här avseendet eller som har riktigt samma problem eller som vågar testa sig på samma sätt de flesta snackar bara och jag är så jävla trött på det. De flesta är dessutom inte singlar. Jag är "a man on a mission". Jag känner mig som en kodknäckare under andra världskriget. Jag vill inte snacka fotboll med "grabbarna" eller nå annat sånt trams jag vill inte ens bli särskilt full.

Känner inte direkt att jag behöver nya kompisar men ok visst om det är det som krävs så kan jag försöka mig på det också, i så fall vad ska man göra för att bli populär bland grabbarna då om man kommer till ett nytt sällskap? Bjuda laget runt? Känns ju som att de flesta killar är nästan är ännu mindre intresserade av att snacka med en än tjejerna antingen tror de väl att man är homofil om man börjar prata med dem eller så hatar de en för att man är en rival.

Sorry for wall of text. Börjar bli dags att dra ut nu förresten haha.
2016-07-28,13:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-28,14:17 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #7
RE: Krogen
(2016-07-25,13:39)Fiskarn Skrev: Ta det inte så hårt man! Du försökte snacka med en hel del tjejer, det är mer än vad average kille vågar göra! Fortsätt approacha och gör framsteg, analysera i vilket skede du misslyckas. Ta lärdomar av success/failure och ha i åtanke att det finns kvällar när allt eller inget klickar. Hur ser ditt mindset ut när du approachear en tjej? ( Ex. Går du fram för att du vill ha något utav dem?? Går du fram för att du faktiskt vill veta mer om din target?)

Testa att gå ut för att bara ha skoj ett par kvällar. Sprid värde/glädje under hela kvällen, öppna för att ha underhållande och sjuka samtal utan att fokusera på output. Se vart det leder dig.


Ringar och 2&2 tätt intill varandra, ett typiskt dansgolv. När det kommer till dansgolv; våga släppa loss, alltså 100 %. Bry dig inte ett skit om hur du ser ut, Låt musiken bestämma dina moves, känn feelingen. Testa att leka runt och larva dig eller vad nu du känner för. Var bara inte något creep som smyger dig upp bakom random brudar och börja grinda eller låtsas att du faktiskt inte raggar. Självförtroende och mer dominans (utan att för den delen vara packad) brukar vara key för egen del.

Rapportera gärna hur det går onsdag/lördag!

Tjena!

Ok mitt mindset är typ egentligen mest "jag måste våga snacka med henne annars är jag en idiot och kommer förbanna mig själv sen" men inte mycket mer än så. Så jag har liksom inga större problem att säga hej men sen blir det ofta snabbt stelt och awkward för att jag är tafatt.

Ok igår var jag ut igen iaf trodde faktiskt inte att det skulle bli av men jag gjorde det till sist. Återigen själv. Den här gången drack jag bara en öl innan. Förra gången drack jag lite mer. Den här gången var det bättre broho-ratio. Det tog jag förresten från den här jävligt bra låten Big Grin: https://www.youtube.com/watch?v=9Wl_uQOABxg

" Sprid värde/glädje under hela kvällen, öppna för att ha underhållande och sjuka samtal utan att fokusera på output."

Oj du får det där att låta som något lätt. Det är ju just det som är svårt. Hur sprider man glädje? Och vad ska jag prata om för sjukt då tycker du?

Anyways gick lite bättre den här gången. Blev bjuden på en shot fick en tjejs nummer och kysste en tjej och snackade med några fler. Tjejen jag kysste blev jag iof irriterad på borde ha skällt på henne sen för jag beställde öl åt oss så skulle hon gå på toa och så kom hon inte tillbaks sen ser jag henne med någon annan kille på dansgolvet sen när jag står som en idiot med två ölflaskor. Så jag borde ha konfronterat henne med det. Det som var bra att när jag såg henne intrsserad så gick jag fram till henne nästan omedelbart och hon frågade om hon fick kyssa mig vilket va rätt konstigt (ovant för mig iaf).

Angående att dansa har jag inga som helst problem att göra bort mig som fan och brukar aldrig försöka tränga mig på någon och grinda men hittills har jag inte fått känslan av att någon vill bli intim på dansgolvet, alltså nu de senaste gångerna iaf. Men man visar väl upp att man vågar iaf det borde väl vara värt något. Kanske borde fokusera lite extra på någon av dem men som sagt känns som att de oftast sluter sig samman och gör sig otillgängliga för mer än blickar.

Några saker jag iaf har kommit på efter att fundera lite och kollat lite videos på youtube (otroligt hur mycket jag har glömt bort)

1. kommentera kläderna, smycken eller whatever de har ju faktiskt ansträngt sig så det borde väl vara uppskattat?
2. mer kroppskontakt fast diskret
3. testa några knäppa random frågor/statements
4. börja snacka med folk snabbare, så fort som möjligt så att man inte framstår som en creepy "scavenger" ett uttryck jag lärde mig igår. tyckte jag märkte det igår också att direkt efter att jag börjat snacka med tjejer att det gick lättare med andra så de kanske hade sett att jag snackade med de första.
5. börja snacka med grupper där det är killar också det har jag värjt mig för hittills. ofta är det ju killar tillsammans med tjejerna men då tänker jag alltid att det är deras pojkvänner men så behöver det ju inte vara.

Ska gå ut nu och testa daygame får se om jag vågar min plan är att iaf le och säga hej till 10 stycken kanske mer beroende på situationen.

Sen ska jag gå ut på fredag och lördag så ge mig gärna lite fler tips. Openers är bra men jag vill snarare ha tips på "continuers" och hur jag eskalerar. Helt ärligt så har det känts som att flera av tjejerna jag snackat med har varit ganska intresserade så kanske borde jag gå hårdare in med sexuella grejer tidigt?
Det är bara att kritisera mig så mycket ni vill jag är här för att lära mig.

P.S. den där pokemon-convon jag nämnde från första kvällen var lättsam och rolig vi skämtade en del båda två och jag nämnde några olika pokemon-episoder även om jag som sagt aldrig skulle spela skiten själv har man ju sätt alla weirdos som springer runt ute och läst om det.

Just ja en sak jag lärde mig förresten av en video igår innan jag gick ut som faktiskt hjälpte var ögonkontakten "maintain strong eyecontact" jag brukar flacka för mycket med blicken vanligtvis. Och jag har faktiskt väldigt snygga ögon om jag får säga det själv. Resten av mig är väl sådär. På en snyggskala är jag väl en 7a kanske 8a på en bra dag.
2016-07-28,15:01,
Inlägg: #8
RE: Krogen
För att andra ska ha roligt är det ju viktigaste att du själv har roligt först! Har du själv inte roligt så kan du självklart inte sprida vidare något du inte har (glädjen). Gå fram till tjejer för att du tycker det är roligt. Inte för att du ska ha någon i sängen vid slutet av kvällen, umgås med alla du vill umgås med för att ha så roligt som möjligt.
Du säger att du inte har några problem att dansa och "göra bort dig" så gör det bara då! Skit i om det blir intimt eller inte men njut bara av att ha så roligt som möjligt. Även om alla i klubben tittar på dig som om du är dum i huvudet har DU kul och det är det enda som räknas i slutet av kvällen.

Gör vad som helst som du känner för på kvällen, vissa kommer tycka det är SKITKUL (häng med dem) vissa kommer inte alls gilla det, screw them.
2016-07-28,21:04,
Inlägg: #9
RE: Krogen
(2016-07-28,15:01)ReeZ Skrev: För att andra ska ha roligt är det ju viktigaste att du själv har roligt först! Har du själv inte roligt så kan du självklart inte sprida vidare något du inte har (glädjen). Gå fram till tjejer för att du tycker det är roligt. Inte för att du ska ha någon i sängen vid slutet av kvällen, umgås med alla du vill umgås med för att ha så roligt som möjligt.
Du säger att du inte har några problem att dansa och "göra bort dig" så gör det bara då! Skit i om det blir intimt eller inte men njut bara av att ha så roligt som möjligt. Även om alla i klubben tittar på dig som om du är dum i huvudet har DU kul och det är det enda som räknas i slutet av kvällen.

Gör vad som helst som du känner för på kvällen, vissa kommer tycka det är SKITKUL (häng med dem) vissa kommer inte alls gilla det, screw them.

Jag har rätt roligt fast ja... både och. Hela grejen för mig att gå ut själv på krogen tycker jag är svår och utmanande. Men håller inte med riktigt heller. Jag menar blir ju lätt annars att man bara står där och dansar och fånler fram tills stängningsdags. Om det bara handlar om att dansa kan man ju lika gärna göra det hemma själv? Eller njuter du av att andra kollar när du dansar?
Mitt främsta mål är att komma i kontakt med tjejer och att bli charmigare därför går jag till krogen, både dricka öl och dansa kan jag egentligen göra hemma. Med det sagt så dansar jag mycket och ohämmat, men som sagt hittills har det inte lett till något så har funderat på om jag kanske skulle skära ner på det och hänga mer i baren.
2016-07-28,22:49,
Inlägg: #10
RE: Krogen
Jag tog bara dansen som ett exempel då jag tolkade det som att du hade roligt när du dansade.
Men menar givetvis inte att du bara ska dansa hela kvällen. Utan mer bara göra det du känner för, oavsett vad andra tycker. Även om det blir att du kanske ser ut som "ett fån" när du dansar så gör det du av egen njutning - Vilket tjejer finner attraktivt.
Om du nu inte gillar att gå ut ensam så varför göra det? Dra med några kompisar och bara ha roligt. Att någonstans på vägen ragga någon tjej skulle inte vara dåligt.
Känner du inte någon att gå ut med, så är du i en krog med människor som kanske har samma intressen som dig. Lås inte fast dig på tjejerna Smile

En grej att ha i baktanken kan ju vara att går du till krogen bara för att träffa tjejer så är du Needy redan från början. Men är målet att bara ha roligt med ett gäng kompisar, så försvinner det. En bonus blir ju att hooka upp med en tjej Smile
2016-07-29,12:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-29,12:49 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #11
RE: Krogen
(2016-07-28,22:49)ReeZ Skrev: Jag tog bara dansen som ett exempel då jag tolkade det som att du hade roligt när du dansade.
Men menar givetvis inte att du bara ska dansa hela kvällen. Utan mer bara göra det du känner för, oavsett vad andra tycker. Även om det blir att du kanske ser ut som "ett fån" när du dansar så gör det du av egen njutning - Vilket tjejer finner attraktivt.
Om du nu inte gillar att gå ut ensam så varför göra det? Dra med några kompisar och bara ha roligt. Att någonstans på vägen ragga någon tjej skulle inte vara dåligt.
Känner du inte någon att gå ut med, så är du i en krog med människor som kanske har samma intressen som dig. Lås inte fast dig på tjejerna Smile

En grej att ha i baktanken kan ju vara att går du till krogen bara för att träffa tjejer så är du Needy redan från början. Men är målet att bara ha roligt med ett gäng kompisar, så försvinner det. En bonus blir ju att hooka upp med en tjej Smile

Jag hör vad du säger. Jag ska försöka hitta någon/några att dra ut med den här helgen faktiskt. Samtidigt, som jag skrev i ett tidigare inlägg så tycker jag ärligt talat inte att jag har fått särskilt mycket bättre resultat bara för att jag har varit ute med andra. Plus att jag tycker att det är bra karaktärsträning. Jag har redan blivit mer bekväm med det. Dessutom kan man styra sina rörelser fritt man slipper kolla med de andra hela tiden vart de är och vad de vill göra. En rätt vanlig grej är att vissa vill dra vidare till något annat ställe och vissa vill stanna. Jag ser mängder med killar varje gång jag är ute som är ute med "grabbarna", blir alldeles för fulla, drar till donken vid 2-3 snåret åker hem ensamma utan att ens ha hånglat med någon och vaknar bakis nästa dag. Jag vet inte de kanske är nöjda med den tillvaron men jag vill inte vara den killen.

Det är sant jag är faktiskt ganska fastlåst på tjejerna det är det jag vill bli bra på det är därför jag är där. Jag vet inte om jag är sådär jätteneedy egentligen, tja på sätt och vis men jag skulle säga mer målmedveten. Ärligt talat om jag hade en dator med internet och några bra böcker skulle jag nog klara ett år i isoleringscell ärligt talat Big Grin.

Förresten angående mitt daygame igår haha fy fan vilken fail. Jag var bakis och sliten hade ingen större lust och så var det knappt nå folk ute iaf inte där jag var. Jag log och sa hej iaf till en tjej på en bänk som tittade tillbaka lite skeptiskt och hejjade. Tänkte först stanna o snacka men vågade inte. Fast ja det här kanske borde vara i "fältrapporter"-forumet egentligen.
2016-07-29,16:19,
Inlägg: #12
RE: Krogen
(2016-07-29,12:02)StayHungry Skrev: Jag hör vad du säger. Jag ska försöka hitta någon/några att dra ut med den här helgen faktiskt. Samtidigt, som jag skrev i ett tidigare inlägg så tycker jag ärligt talat inte att jag har fått särskilt mycket bättre resultat bara för att jag har varit ute med andra. Plus att jag tycker att det är bra karaktärsträning. Jag har redan blivit mer bekväm med det. Dessutom kan man styra sina rörelser fritt man slipper kolla med de andra hela tiden vart de är och vad de vill göra. En rätt vanlig grej är att vissa vill dra vidare till något annat ställe och vissa vill stanna. Jag ser mängder med killar varje gång jag är ute som är ute med "grabbarna", blir alldeles för fulla, drar till donken vid 2-3 snåret åker hem ensamma utan att ens ha hånglat med någon och vaknar bakis nästa dag. Jag vet inte de kanske är nöjda med den tillvaron men jag vill inte vara den killen.

Jag tror att du har fel mål med dina kvällar, även om "pickup" är en skicklighet som man kan träna upp, så är det inte likt NÅGOT annat. Du ska fokusera på den andra individen och att den njuter samtidigt som dig, inte på att du ska förbättra din skicklighet. Då kommer du gå vilse i allt detta.
När du går ut ska du ha 3 Mål du ska uppfylla. Allt annat blir en bonus.

Ha roligt
Få andra att ha roligt och njuta av din närvaro
Skaffa relationer med andra människor och se om de håller din "standard".

Notera att jag säger Människor (inte nödvändigtvis tjejer).
När du säger att gänget vill splittras - Gör som DU vill. Har du hittat en tjej du vill fortsätta snacka med så gör det (se bara till att du inte investerar mer än henne)
2016-07-29,16:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-29,16:56 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #13
RE: Krogen
Men alltså det man tycker är roligt är ju väldigt subjektivt. En del tycker att det är jäääätteroligt att sitta och kolla på fotboll med grabbarna och supa skallen av sig. Jag tycker inte att det är särskilt kul personligen gillar inte ens att bli särskilt full.

De flesta saker jag tycker om är inte särskilt sociala egentligen. Det jag tycker är roligt (i dessa sammanhang) är framför allt är bra konversationer med tjejer där jag märker att de är attraherade av mig, intimitet och sex. Men visst bra musik och dans är rätt kul ibland och det händer att det är kul att snacka med killar (främlingar) även om det är ganska(väldigt) ovanligt. Om de dessutom är där för att ragga eller har tjejer i sitt gäng så brukar de dessutom vara lite defensiva mot en om de är osäkra personer eftersom ja man är ju en rival för dem och man triggar deras "han försöker sno min/våra tjejer"-instinkter.

Men ok hur får jag "andra att ha roligt och njuta av min närvaro"? Jag har aldrig träffat någon på krogen, okänd kille iaf, vars närvaro jag njuter av eller som bryr sig om jag har roligt eller ej tror jag.

Ärligt talat sen jag gick ut själv och blev mer målmedveten så har det faktiskt gått bättre än de flesta ggr som jag bara gått ut för att "ha kul".
2016-07-29,20:16,
Inlägg: #14
RE: Krogen
(2016-07-29,16:38)StayHungry Skrev: Men alltså det man tycker är roligt är ju väldigt subjektivt. En del tycker att det är jäääätteroligt att sitta och kolla på fotboll med grabbarna och supa skallen av sig. Jag tycker inte att det är särskilt kul personligen gillar inte ens att bli särskilt full.

De flesta saker jag tycker om är inte särskilt sociala egentligen. Det jag tycker är roligt (i dessa sammanhang) är framför allt är bra konversationer med tjejer där jag märker att de är attraherade av mig, intimitet och sex. Men visst bra musik och dans är rätt kul ibland och det händer att det är kul att snacka med killar (främlingar) även om det är ganska(väldigt) ovanligt. Om de dessutom är där för att ragga eller har tjejer i sitt gäng så brukar de dessutom vara lite defensiva mot en om de är osäkra personer eftersom ja man är ju en rival för dem och man triggar deras "han försöker sno min/våra tjejer"-instinkter.

Men ok hur får jag "andra att ha roligt och njuta av min närvaro"? Jag har aldrig träffat någon på krogen, okänd kille iaf, vars närvaro jag njuter av eller som bryr sig om jag har roligt eller ej tror jag.

Ärligt talat sen jag gick ut själv och blev mer målmedveten så har det faktiskt gått bättre än de flesta ggr som jag bara gått ut för att "ha kul".
Tycker denna videon förklarar väldigt bra hur du kan få andra att njuta av att vara i din närvaro. Främst det han säger i början så du vet vad man ska göra. (Captivate people, Make them laugh)
Tycker du kan kolla på resten utav Charlie's videos också då mycket av det han säger är riktigt bra!
https://www.youtube.com/watch?v=oOIyCL52gkI

Att du känner att du verkar ha mer framgång när du är målmedveten kan det ha att göra med att du faktiskt "get out of your way" för att få något att hända? Men när du bara är där för att ha kul så bryr du dig inte särskilt mycket över att gå fram till tjejer nämligen utan att du bara är där med boysen.
2016-07-29,22:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-29,22:05 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #15
RE: Krogen
Ok tack för svaren jag ska ut nu återkommer nog efter kvällen med rapport. Återigen är jag själv.
2016-07-30,03:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-30,03:49 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #16
RE: Krogen
Ok det gick rätt bra ikväll tyckte jag nog ändå. Fick inga nr, hångel eller så men snackade med sjukt många(kanske 40 st) och fick rätt bra kontakt med flera och dansade mycket så jag måste säga att det var rätt lyckat för det var väl ungefär det jag siktade på. Men har fortfarande svårt att komma på roliga saker att säga, några ggr lyckades jag iaf få dem att skratta lite.

Återigen tyckte jag dock att jag fick dubbla signaler av en del. Att jag helt klart fick blickar sen när man går fram och snackar med dem dissar de en. Vad handlar det om egentligen? Ska fan fråga nästa gång.
2016-07-30,11:00,
Inlägg: #17
RE: Krogen
En sak jag funderar över är vad fan är det killar säger till tjejerna på dansgolvet? Jag ser ofta att de lutar sig in och får tjejerna att garva åt något. Jag kommer liksom bara på lama saker eller att fråga om hennes namn typ.
En sak jag körde flera ggr iaf som de tyckte va rätt kul var att jag stod i baren rätt mycket så kommer det tjejer och ska beställa och tror att jag är före i kön så säger jag "ni kan gå före jag står bara här och ser cool ut" och kör en liten pose och lutar mig bakåt.
2016-07-30,12:00,
Inlägg: #18
RE: Krogen
(2016-07-28,13:51)StayHungry Skrev: Så jag har liksom inga större problem att säga hej men sen blir det ofta snabbt stelt och awkward för att jag är tafatt. "Sprid värde/glädje under hela kvällen, öppna för att ha underhållande och sjuka samtal utan att fokusera på output."

Oj du får det där att låta som något lätt. Det är ju just det som är svårt. Hur sprider man glädje? Och vad ska jag prata om för sjukt då tycker du?


Sprida glädje: För egen del älskar jag att jävlas/retas/ använda ironi/sarkasm. Komma med antydningar/påståenden/skapa reaktioner. Det är underhållande och, enkelt uttryckt; när jag har roligt sprider jag glädje. Om du mår bra ser dessutom andra tjejer det, de blir nyfikna; Vem är den killen? Han verkar skön, han ÄR festen!

Tänk i enkla termer, "Vad är underhållande?" För mig är det knappast när jag befinner mig i en intervjuliknande konversation med tråkiga standardfrågor efter varandra såsom vad pluggar du, hur gammal är du? etc. För mig är det snarare när jag befinner mig i gränslandet för vad som är okej, dvs att testa gränser. Exempelvis att ta på brudars bröst, jämföra mellan target och hennes kompis(ar) och ge en analys (för att ta det rätt långt). Jag älskar är att få en överdos av blandade reaktioner när jag pratar med tjejer, den tråkiga, stela tjejen är way för uttråkande för att spendera mer än några få minuter på, jag vill att saker ska hända! Slag på armen, arga miner, aawww, "Wtf-uttrycket", shittests, garv. Ja en blandning beroende på vart samtalet tar vägen. Bli mer unik genom att skilja ut dig från standard-dudesen som droppar vanliga topics.

Nu har jag bott i Australien sedan Oktober och alltid haft mycket asiater runt om mig. Vad som då funkat OTROLIGT effektivt är att rada upp sjuka/grova ord/meningar på deras hemspråk Mandarin/japanska/Tagalog, koreanska.. Är det Aussies brukar jag dra upp min egna bild av aussies som de sedan brukar försvara stenhårt "Noooo that's so wrong, we are more..."

Jag tycker dock det kan vara svårt att komma upp med samtalsämnen bara sådär. När jag befinner mig i en konversation kommer svaret jag får istället öppna upp för olika vägar. Jag väljer sedan vilken väg jag vill ta. Det kan vara en antydning såsom; "whaaat så du gillar inte pepparkakor, det finns ju inget godare!!!??" en story: HAHA, minns en liknande grej när jag drog ut i Amsterdam.." eller en ny fråga: Ahh du verkar ju spontan och galen, vad är det galnaste du gjort?

I början när man är ny eller när man har en kväll när det går halvdant kan det dock vara enklare sagt än gjort. Har fortfarande kvällar där det går seeegt. Problemet jag ofta hade förr var att tänka för mycket att jag måste säga något specifikt för att tjejen ska gilla mig. Fuck that, säg vad du för stunden får upp i huvudet, va mer i nuet och tänk mindre. Dvs agera mer på impuls! Testa dig fram, experimentera, se vad som fungerar!

En annan grej som funkat för mig är att ha några nedskriva konversationstartare/ämnen som du kan dra om det låser sig.

Också.
Kör snabbfrågor: Glass eller choklad, alkohol eller gräs, skidor eller snowboard, midsommar eller julafton.. utgå från den infon och skapa dig en egen bild av tjejen, "Så du är en sådan tjej".. Belöna/straffa beroende på om du gillar svaret eller inte.

(2016-07-28,13:51)StayHungry Skrev: 1. kommentera kläderna, smycken eller whatever de har ju faktiskt ansträngt sig så det borde väl vara uppskattat?
2. mer kroppskontakt fast diskret
3. testa några knäppa random frågor/statements
4. börja snacka med folk snabbare, så fort som möjligt så att man inte framstår som en creepy "scavenger" ett uttryck jag lärde mig igår. tyckte jag märkte det igår också att direkt efter att jag börjat snacka med tjejer att det gick lättare med andra så de kanske hade sett att jag snackade med de första.
5. börja snacka med grupper där det är killar också det har jag värjt mig för hittills. ofta är det ju killar tillsammans med tjejerna men då tänker jag alltid att det är deras pojkvänner men så behöver det ju inte vara.

Ska gå ut nu och testa daygame får se om jag vågar min plan är att iaf le och säga hej till 10 stycken kanske mer beroende på situationen.

Sen ska jag gå ut på fredag och lördag så ge mig gärna lite fler tips. Openers är bra men jag vill snarare ha tips på "continuers" och hur jag eskalerar. Helt ärligt så har det känts som att flera av tjejerna jag snackat med har varit ganska intresserade så kanske borde jag gå hårdare in med sexuella grejer tidigt?
Det är bara att kritisera mig så mycket ni vill jag är här för att lära mig.

P.S. den där pokemon-convon jag nämnde från första kvällen var lättsam och rolig vi skämtade en del båda två och jag nämnde några olika pokemon-episoder även om jag som sagt aldrig skulle spela skiten själv har man ju sätt alla weirdos som springer runt ute och läst om det.

Just ja en sak jag lärde mig förresten av en video igår innan jag gick ut som faktiskt hjälpte var ögonkontakten "maintain strong eyecontact" jag brukar flacka för mycket med blicken vanligtvis. Och jag har faktiskt väldigt snygga ögon om jag får säga det själv. Resten av mig är väl sådär. På en snyggskala är jag väl en 7a kanske 8a på en bra dag.


1. Yes, komplimanger för hur de klär sig är uppskattat, de har ju spenderat timmar på att göra sig fina/sexiga så go for it! Det visar ett direkt intresse från din sida med!
2. Kroppskontakt > Oh yes!!! Mer än du tror, testa gränser! Bli mer bekväm med att ta på tjejer/ och killar. Det kommer förenkla från första början än att gå från 0 till sex, risk för creepyness då. Trappa upp! Varför diskret?? Fuck that. Jag tycker inte du ska bryr dig om andra ser att du kramar/håller en hand runt höften, drar tjejen fram o tbx eller känner på hennes muskler. Att INTE vara diskret visar att du är bekväm med tjejer runt dig, lite som att "oj han får nog ligga mycket" > intresse.. bara för att ni tar på varandra betyder inte det att ni kommer gå hem och knulla, det är aldrig bunden, du kan enkelt byta tjej.
3. Yes, ovanliga topics är kul!
4. Yes, öppna så tidigt som möjligt så du har ett flow, därefter rulla vidare!
5. Alltid nice att ha några dudes på din sida, få några highfives på dansgolvet etc. Testa att lyfta upp killar i mening att de verkar vältränade, grymma på brudar etc. Prata om att knulla, fotboll etc.


Eskalera mer genom att bland annat göra sex till ett natuligt konversationsämne, applicera mer kino/beröring, och trappa upp detta mer och mer.

Ögonfucka är kraftfullt och visar dominans. Vik inte av före tjejen. Vid ögonkontakt, approacha!

Inlägget är lite slavsligt skrivet men ska med flyget imorn bitti så måste packa.
2016-07-30,18:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-30,18:36 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #19
RE: Krogen
Ok Fiskarn tack för ditt svar det var jättebra det gav mig lite ammunition till kvällen ska testa några nya grepp, både bokstavligt och bildligt.

En fråga jag har är HUR tidigt ska man göra saker? Som pepparkaksfrågan exempelvis är det verkligen det första du säger till en tjej bredvid dig vid baren? Eller hur långt in i konversationen? Borde man inte börja med några meningar "normalt" iaf? Känns som att många skulle tycka att man är ett weirdo annars eller att det blir så uppenbart att man kör game, eller tänker jag fel här? Och hur fort börjar du ta på dem?

"En annan grej som funkat för mig är att ha några nedskriva konversationstartare/ämnen som du kan dra om det låser sig."

Hmm körde snabbsvar kunde inte quota ordentligt nu tydligen, skitsamma du fattar att jag citerar dig.
Har du några tips på bra sådana? Vad ska man undvika där förutom ja och nej-frågor?

"Eskalera mer genom att bland annat göra sex till ett natuligt konversationsämne, applicera mer kino/beröring, och trappa upp detta mer och mer. "

Nå tips på att göra sex naturligt? Och det kan man verkligen inte börja med att prata om eller? Jag är långt ifrån oskuld men har bara haft sex två ggr i år så jag är minst sagt rostig när det gäller det sexuella. Det är för övrigt ett av mina mål med den här resan att bli betydligt mer sexuellt frigjord jag vet inte om det är min uppfostran eller vad fan det är men jag är allt lite pryd ibland tror jag.

"Ögonfucka är kraftfullt och visar dominans. Vik inte av före tjejen. Vid ögonkontakt, approacha!"

Det här talade jag om tidigare i tråden att jag tycker mig få väldigt dubbla signaler. Jag märker helt klart att tjejer kollar sen går jag fram till dem, nästan omedelbart oftast och tar kontakt, tar alltid lite på dem också skakar iaf hand. Men väldigt ofta när jag gör det så händer liksom ingenting det är nästan som om de gör det bara för att retas, att de vill att jag ska tro att de är intresserade för att få det stora nöjet att skjuta ner en? Eller så verkar jag så sjukt tråkig eller har dålig andedräkt eller vad fan det nu är, jag blir jätteförvirrad. Själv tycker jag att det är ganska "tufft" att gå ut själv och snacka med massa tjejer men de flesta av dem verkar inte jätteimpade må jag säga. Det vore roligt att gå ut med någon som inte känner mig och låta dem observera och säga vad de får för intryck för jag tycker att det är rätt konstigt. Jag tycker att jag är relativt "alfa"(gillar inte det ordet) faktiskt iaf jämfört med många andra. Exempelvis skiter jag(nästan) i hur en tjej ser ut om hon är 7a eller 10a när jag går fram till henne.

Här om dagen fick jag väldigt fina komplimanger för mitt utseende både för mitt ansikte och min kropp av två olika personer. Problemet var bara att båda var killar! Hahaha. Men jag menar jag borde ju inte va helt ful iaf men samtidigt verkar det ju tydligen inte hjälpa så mycket. Kanske det att jag är där själv som creepar ut dem? Är ju äldre än de flesta där också kanske det är där som skon klämmer?

En sak till, nu har jag varit på samma klubb 4 ggr på raken, är det plus eller minus om tjejer börjar känna igen en där? Framstår man som ett desperat creep som kör samma sak helg efter helg eller blir man ett tryggt, bekant ansikte? Finns bara ett ställe som kör bra musik i den här lilla skitstaden.
2016-07-31,07:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-31,07:26 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #20
RE: Krogen
(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: Ok Fiskarn tack för ditt svar det var jättebra det gav mig lite ammunition till kvällen ska testa några nya grepp, både bokstavligt och bildligt.

En fråga jag har är HUR tidigt ska man göra saker? Som pepparkaksfrågan exempelvis är det verkligen det första du säger till en tjej bredvid dig vid baren? Eller hur långt in i konversationen? Borde man inte börja med några meningar "normalt" iaf? Känns som att många skulle tycka att man är ett weirdo annars eller att det blir så uppenbart att man kör game, eller tänker jag fel här? Och hur fort börjar du ta på dem?


Nja, men att öppna med "Tjena, gillar du pepparkakor?" Sure why not, är inte så himla noga. (Du kan ju dra en line att du gick förbi någon vars parfym luktade exakt som pepparkakor vilket gjorde att du blev nostalgisk, då är den tagen ur situationen.) Ponera ett scenario där du öppnar med "Tjena, ni ser ut att ha den rätta julkänslan, åkt mycket pulka? Blabla,, sitter mest inne när det är kallt, föredrar sommar. >>[tjej verkar inte gilla julen] >"Antydan": Så du gillar inte pepparkakor?

Vill mest visa att det går att snacka om allt möjligt. Testa både random konversationsstartare och några normala! Jag får rätt ofta svar som "Haahaha you're so weird" vilket jag tar som något bra! Hellre weird än normal. Normalt är tråkigt.

Hursomhelst exempel på några normala öppnare:
"Tjena, vad är det för drink, ser sjukt god ut!"
"Tjena, *färg* brallor, ni är *program*, rätt!?"
"Tjena, diggar din klänning! Vart köpte du den"?
"Tjena, jag behöver tips på en grym drink, förslag?"
"Tjena, vet ni vad inträdet är hit ikväll?"
"Tjena, ni ser sköna ut, vart kommer ni ifrån?"

Jag försöker ta på dem så fort som möjligt, oftast är musiken rätt hög så ni tvingas stå eller sitta nära varandra, annars kan du låtsats att du inte riktigt hör, henne, ta handen på hennes axel och luta dig inåt för att höra. Highfives är oskyldigt och effektivt, skapar lite laddning av energi dessutom, gå in för en kram, en kindpuss (pga att du vill belöna hennes beteende)..! Be om en massage för att du stel efter gymmet... Tumbrottas om en öl, eller varför inte dra en story och väv in henne i den och visa exakt hur det gick till med rörelser. När jag är på harrys som också har en bowlingbana kan jag visa tjejen professionellt hur hon ska stå och hur armrörelsen blir korrekt. Dvs mycket kroppskontakt. Enkla svaret är väl så fort som möjligt, annars finns risk för creepyness. Börja lite mjukare och trappa upp. Att inte ta på tjejen kommer försvåra eskaleringen avsevärt. Dessutom blir ni mer intima med mer kontakt.

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: "En annan grej som funkat för mig är att ha några nedskriva konversationstartare/ämnen som du kan dra om det låser sig."

Hmm körde snabbsvar kunde inte quota ordentligt nu tydligen, skitsamma du fattar att jag citerar dig.
Har du några tips på bra sådana? Vad ska man undvika där förutom ja och nej-frågor?


Har inte några nedskriva ämnen i min nuvarande mobil men ta några av öppnarna jag nämnde ovan och skriv ner. Ett par påhittade jag nyss kom på iaf:
"Och hursomhelst, så här är det, jag behöver tips på en rolig present till min gaypolare som fyller år nästa vecka, vad tror du jag ska ge honom?"
"Shit dj'n smashar ut bra beats ikväll, vad har du får några favoritartister?"
"Ämnesbyte! Så vad är ditt drömresemål?


(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: "
Eskalera mer genom att bland annat göra sex till ett natuligt konversationsämne, applicera mer kino/beröring, och trappa upp detta mer och mer. "

Nå tips på att göra sex naturligt? Och det kan man verkligen inte börja med att prata om eller? Jag är långt ifrån oskuld men har bara haft sex två ggr i år så jag är minst sagt rostig när det gäller det sexuella. Det är för övrigt ett av mina mål med den här resan att bli betydligt mer sexuellt frigjord jag vet inte om det är min uppfostran eller vad fan det är men jag är allt lite pryd ibland tror jag.


Tänk på sex mer, prata mer sex med alla. Genom att prata mer sex kommer du bli bekvämare!!! Jag pratar sex waaay too much och älskar att koppla vanliga meningar till något sexuellt. Klart du kan börja snacka sex, Tror dock inte att jag testat att öppna med det så kan inte svara hur tjejer reagerar på det.

Men jag kopplar väldigt mycket till sex och vips är vi inne på det ämnet. Såsom nu när jag gjort farmwork och plockat purjolök har jag varit supertydlig med hur vi plockar (runkrörelse). Jag har även berättat att brysselkål är som ett stort dildofält där vi tillverkar dildos i alla storlekar. Vips så berör jag "sex." Därefter kanske jag säger, du verkar ju rätt pryd, jag borde ta hem en till dig?

Så, koppla vardagsgrejer till sex! Smile

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: "Ögonfucka är kraftfullt och visar dominans. Vik inte av före tjejen. Vid ögonkontakt, approacha!"

Det här talade jag om tidigare i tråden att jag tycker mig få väldigt dubbla signaler. Jag märker helt klart att tjejer kollar sen går jag fram till dem, nästan omedelbart oftast och tar kontakt, tar alltid lite på dem också skakar iaf hand. Men väldigt ofta när jag gör det så händer liksom ingenting det är nästan som om de gör det bara för att retas, att de vill att jag ska tro att de är intresserade för att få det stora nöjet att skjuta ner en? Eller så verkar jag så sjukt tråkig eller har dålig andedräkt eller vad fan det nu är, jag blir jätteförvirrad. Själv tycker jag att det är ganska "tufft" att gå ut själv och snacka med massa tjejer men de flesta av dem verkar inte jätteimpade må jag säga. Det vore roligt att gå ut med någon som inte känner mig och låta dem observera och säga vad de får för intryck för jag tycker att det är rätt konstigt. Jag tycker att jag är relativt "alfa"(gillar inte det ordet) faktiskt iaf jämfört med många andra. Exempelvis skiter jag(nästan) i hur en tjej ser ut om hon är 7a eller 10a när jag går fram till henne.


Det handlar om att något i ditt beteende gjorde henne mindre intresserad. Sedan är det ju vanligt att tjejer flörtar för att se om de är attraktiva. Att de skulle göra det med motiv att kunna skjuta ner dig... Nej, det händer något väldigt sällan. Du nämner att de inte verkade jätteimpade? Varför behöver du bekräftelse av dem att du är cool som vågar? Det ser jag snarare som en svaghet, att du behöver skylta/imponera med att du faktiskt tog tag i dina bollar. Att söka bekräftelse är en turn off. Även om du inte säger detta ordagrant kommuniceras det antagligen i din personlighet.

Jag tror det är så simpelt som att du behöver ägna mer tid ute, bli mer bekväm med att konversera/kroppskontakt och eskalation, testa att se vad som funkar, ha kul på vägen och månad för månad se din egna förbättring.

Rekommenderar verkligen wingmans. Det är ett utmärkt sätt för att analysera dig som person och dina approacher. Hur du uppfattas när du approachar, hållning, mimik... Dessutom kan ni motivera varandra![/b]

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: Här om dagen fick jag väldigt fina komplimanger för mitt utseende både för mitt ansikte och min kropp av två olika personer. Problemet var bara att båda var killar! Hahaha. Men jag menar jag borde ju inte va helt ful iaf men samtidigt verkar det ju tydligen inte hjälpa så mycket. Kanske det att jag är där själv som creepar ut dem? Är ju äldre än de flesta där också kanske det är där som skon klämmer?


Niiice!! Om det är ett litet place och tjejerna ser att du går fram till många utan att få någon vidare respons kan det mycket väl vara en anledning till att det går skit. Tjejer vill ju ha killen alla andra vill ha. Toppen på isberget! Att du är äldre tror jag snarare kan vara till din fördel då du är mognare och antagligen har mer erfarenhet.

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: En sak till, nu har jag varit på samma klubb 4 ggr på raken, är det plus eller minus om tjejer börjar känna igen en där? Framstår man som ett desperat creep som kör samma sak helg efter helg eller blir man ett tryggt, bekant ansikte? Finns bara ett ställe som kör bra musik i den här lilla skitstaden.

I ditt fall troligen något på minussidan baserat på de rapporter du återgett. Det finns en risk att vissa ser dig som desperat och lite creepy "ååhh han är här ensam igen och tokraggar" (även om det alltid finns tjejer som inte känner igen dig). Om jag var du hade jag tagit bilen till några kringliggande orter, testa nya ställen med nytt folk. Öva upp dina skills varierande klubbar och pubar.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,531 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}