LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej inte lika kåt längre
2016-08-12,13:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-08-12,13:52 av {2} Nalirot.)
Inlägg: #1
Tjej inte lika kåt längre
Började ses i december med tjejen och sågs kontinuerligt tills i somras. "Dumpade" henne då då hon var för på och jag itne pallade med henne typ.

Hon va typ alltid kåt, inte lika ofta som en sj såklart, men fick köra anal några ggr o så, riktigt villig o suga, ja det där man gillar liksom.

Nu sågs vi igen efter sommaren, hon säger att hon itne är kåt längre, inte ens efter krogen när hon vart ute, "inget sug att avsluta kvällen med att gå hem med nån". Jag känner lite samma, är det inte mest en mognadsgrej? Man har tröttnat på ONS, så tänker jag.

Har en teori om att hon itne är lika kåt på mig också då hon tydligen var kär i mig då, och jag var svår/ointresserad. Nu har hon haft semester, vart utomlands o haft killar efter sig -> känner sig eftertraktad -> jag har vart lite för på då jag ville börja ses igen (har ingen annan o ligga med atm) -> hon blir mindre sugen då jag är för på och hon "vet" vart hon har mig.

Låter det legit?

Undrar hur jag ska få tbx hennes kåthet. Har direkt tappat intresset då hon är rätt tråkig i övrigt tbh och tror det kommer göra susen att hon märker jag är lite off, så fort kuken fått sitt så är hon inte så intressant om ni fattar..

Nån som vart i liknande sits? Är det bara o va mindre på / visa att man är attraktiv hos andra tjejer så kmr hon krypandes?

En sak till, hon blir alltid kåt när jag blir arg och "älskar när du gör den där blicken", dvs typ squinshar ögonen o ser lack ut..

För snäll problemet?
2016-08-12,15:59,
Inlägg: #2
RE: Tjej inte lika kåt längre
Ja du vet nog problemet själv. Du är för snäll, förutsägbar, "varm".

Varva värme med kyla, dissa henne om vartannat, skapa lite drama, pusha iväg henne etc så rinner det snart igen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-08-12,16:59,
Inlägg: #3
RE: Tjej inte lika kåt längre
(2016-08-12,15:59)Evilvalle Skrev: Ja du vet nog problemet själv. Du är för snäll, förutsägbar, "varm".

Varva värme med kyla, dissa henne om vartannat, skapa lite drama, pusha iväg henne etc så rinner det snart igen.

Yes

Lite kul också, hon brukade älska o bli kallad min lilla slyna - igår passade det inte. Säger väl en del bara det hehe
2016-08-12,22:51,
Inlägg: #4
RE: Tjej inte lika kåt längre
(2016-08-12,16:59)Nalirot Skrev: Yes

Lite kul också, hon brukade älska o bli kallad min lilla slyna - igår passade det inte. Säger väl en del bara det hehe

Det gör dom alltid när dom ser en som alfa.

When beta? Not so much Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2016-08-14,09:02,
Inlägg: #5
RE: Tjej inte lika kåt längre
(2016-08-12,22:51)Evilvalle Skrev: Det gör dom alltid när dom ser en som alfa.

When beta? Not so much Big Grin

Från att hon trodde att hon visste precis var hon hade mig, 2 dagar så har skalan vänt rätt mkt, still lite småkall och försöker spela lite spel, vet inte exakt vad, men spontansex på balkongen är steg i rätt håll, hennes iniativ.

Märkt att bara kolla på henne och sen när "vad?" kommer att vara tyst o se lite smugface ut - gör susen. Typ 1000 frågor i hjärnan, vad tänker han? "JA JAG VET JAG HAR MASKARA JAG HAR INTE SMINKAT KLART MIG", typ sånt. Få ut reaktioner som inte ens va mina egna.

Märkt att jag blivit needy/reaktiv pga jag har för inaktivt (sex)liv, där roten kommer ifrån, varje gång vi ses minskar det osv.

Hon sa literally "du är så förutsägbar" i ett sammanhang, lite kul att du skrev det där, spot on.

Mer tips plz? U know this shit obv.

Märker att mitt "trophy"-tänk kommer igång igen, svårt att inte ha det dock. Typ att jag ska vinna tbx henne för sakens skull, har ingen love för hennes personlighet eller så, men vill ha henne i ett litet koppel så som det var förut, har trots allt ingen fuckbuddy nu och planen är väl att få bort henne senare när man bytt upp sig, men until then.
2016-08-15,13:58,
Inlägg: #6
RE: Tjej inte lika kåt längre
(2016-08-14,09:02)Nalirot Skrev: Från att hon trodde att hon visste precis var hon hade mig, 2 dagar så har skalan vänt rätt mkt, still lite småkall och försöker spela lite spel, vet inte exakt vad, men spontansex på balkongen är steg i rätt håll, hennes iniativ.

Märkt att bara kolla på henne och sen när "vad?" kommer att vara tyst o se lite smugface ut - gör susen. Typ 1000 frågor i hjärnan, vad tänker han? "JA JAG VET JAG HAR MASKARA JAG HAR INTE SMINKAT KLART MIG", typ sånt. Få ut reaktioner som inte ens va mina egna.

Märkt att jag blivit needy/reaktiv pga jag har för inaktivt (sex)liv, där roten kommer ifrån, varje gång vi ses minskar det osv.

Hon sa literally "du är så förutsägbar" i ett sammanhang, lite kul att du skrev det där, spot on.

Mer tips plz? U know this shit obv.

Märker att mitt "trophy"-tänk kommer igång igen, svårt att inte ha det dock. Typ att jag ska vinna tbx henne för sakens skull, har ingen love för hennes personlighet eller så, men vill ha henne i ett litet koppel så som det var förut, har trots allt ingen fuckbuddy nu och planen är väl att få bort henne senare när man bytt upp sig, men until then.

Åh fy fan jag kan nästan inte tänka mig en värre förolämpning än "du är så förutsägbar". Om hon säger att jag har för liten kuk, för gammal whatever skiter jag i men "förutsägbar" och "tråkig" cuts to the bone av någon anledning. Har väl komplex över det antar jag.
"If you're gonna play the game boy, you gotta learn to play it right." -The gambler
2016-08-15,15:57,
Inlägg: #7
RE: Tjej inte lika kåt längre
(2016-08-15,13:58)StayHungry Skrev: Åh fy fan jag kan nästan inte tänka mig en värre förolämpning än "du är så förutsägbar". Om hon säger att jag har för liten kuk, för gammal whatever skiter jag i men "förutsägbar" och "tråkig" cuts to the bone av någon anledning. Har väl komplex över det antar jag.
Ahh alla har vi våra komplex. Var dock i sammanhanget att jag itne hade några cigg vilket ho nvisste och att hon vet att jag alltid vill ha en morgoncigg, tog inte särskilt illa vid av just det. HOn har typ tourettes eller nåt liknande alltså slänger ur sig konstiga påståenden som ibland är kul ibland är det bara efterblivet. Nästa tjej får gärna ha lite mer IQ hehe
2016-09-07,20:39,
Inlägg: #8
RE: Tjej inte lika kåt längre
Lyckades du vända detta?
2016-09-11,02:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-09-11,02:54 av {2} Nalirot.)
Inlägg: #9
RE: Tjej inte lika kåt längre
Ja och nej.

Visade sig att jag överanalyserat något (standard) och bara förutsatt att hon skulle vara min lilla extrema kuksugarslyna som skulle ta den i 2an varje dag bara sådär. Släppte nån dag efter jag skrev det här men gick aldrig tillbaks till hur jag minns det va när det va på sin peak i våras. Dock kan jag ju ha fuskat till med minnena och bara kommit ihåg det bästa, s.k. lightbulb memories hehe.

Men tror hon har horomonella problem + stress, lång story short så stressad över massa skit och att hon blivit fetare o fetare. Avslutade skiten för gott häromdagen, kändes så jävla bra =)

Ironiskt nog dock mitt förra "ex" upp dagen efter, som blivit singel just den dagen haha.. vad fan är chansen! Big Grin
2017-03-24,21:36,
Inlägg: #10
RE: Tjej inte lika kåt längre
Jag slutar aldrig vara kåt. Det är något med drivet där "nere"


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej som inte kommit tidigare biggerstrongerfaster 3 1,658 2017-09-10,21:07
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Flickor som inte kommer Whynot 9 4,599 2017-03-25,00:10
Senaste inlägg:: Pienso
  Styra upp trekant med en blyg tjej, hur fan då? Set Theory 1 1,853 2015-05-28,17:05
Senaste inlägg:: godsgift
  Blir inte hård! Madrock 20 12,007 2014-03-26,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Tjejen är kåt för länge och kan inte få orgasm Mercenary 1 1,393 2012-10-06,12:38
Senaste inlägg:: Mercenary

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}