LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Mina 3 principer
2016-08-15,14:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-08-15,14:29 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #1
Mina 3 principer
Ok det här är mina 3 viktigaste principer får se om ni håller med:

1. Icke outcome-dependent. Lätt att säga svårt att göra, speciellt när det börjar gå bra med en tjej. Att helt enkelt inte bry sig om det skiter sig. Eller iaf att släppa det fort. Det här är nr 1 över allt annat om man ska hålla på med game enligt mig. Om man inte klarar av det så ska man skaffa en flickvän direkt och skita i allt vad game heter. Men det e klart om man verkligen försökt att pusha sig själv, tycker att man har varit på sitt bästa humör, bästa gå bort-skjortan, öppnat många sets och ändå knappt fått en enda close, fått en hel del riktigt otrevliga rejections och får åka hem ensam i regnet så är det klart att det inte så lätt att vara tuff. Men har iaf blivit betyyyydligt bättre på detta. Det fanns kvällar tidigare i mitt liv då jag kom hem och började grina bokstavligt talat när kvällen misslyckades.

2. Inte skämmas, går hand i hand med ettan. Men att stå för det man har gjort att inte vika ner sig, inte ta tillbaka något. Har en historia av att skämmas mycket för olika saker och ångra mig. Hade en period när jag brukade rodna för allt möjligt. Det är ok att göra bort sig det kan till och med vara roligt. Precis som ettan lättare sagt än gjort speciellt i sociala sammanhang när alla tittar på en.

3. Hantera andra dudes på ett smidigt sätt. Något som det inte pratas så mycket om och som jag tror att många har problem med inte minst utav biologiska anledningar. Rent biologiskt sett är ju andra dudes som konkurrerar om honorna fiender som vi vill slå ihjäl. Kolla på lejon som dödar lejonungar så att han ska kunna para sig med honan och sprida sina egna gener. Men det gäller att acceptera och ge lite space åt andra dudes inte minst för att man blir sjuuukt spänd och sjunker om man går runt och stör sig på och jämför sig med andra killar. Därmed inte sagt att man ska ta skit eller slicka röv på dem men de flesta är faktiskt rätt schyssta och man måste acceptera att de många ggr har bättre game än en själv. Vet inte hur det är för er men har haft stora problem med detta tidigare lite av den anledningen tror jag som jag nästan slutade helt och hållet med game att jag bara inte tålde andra snubbar, speciellt inte de som var snyggare än mig själv.
"If you're gonna play the game boy, you gotta learn to play it right." -The gambler
2016-08-15,16:16,
Inlägg: #2
RE: Mina 3 principer
Du får en +1 av mig för den faktiskt. Spot on på alla 3, vet itne om det är dom viktigaste men helt klart top 5 iaf, kan inte komma på något annat på rak arm

#1 och #2 är ju typ samma som du säger, din frame. Att hålla den oavsett. Precis som du så har jag en historia av att skämmas lätt. Typ när jag var liten att någon sa pappa hade glasögon så rodna jag. Lite extremt, men bitar av det har suttit kvar länge.

#3 är sjukt viktigt. Här tror jag faktiskt utseende är fett viktigt, det du utstrålar är vad andra tolkar och det blir det du får spela med/mot. Just "Nightgame" är ju en extremt jobbig faktor med alla andra dudes som är jävliga och ivägen, tröttnat mer o mer med åren tbh på dessa blattegäng som inte vet vett och bara förstör för alla med deras "swag". Mycket mindre vikt på #3 på studentställen imo
2016-08-15,16:33,
Inlägg: #3
RE: Mina 3 principer
(2016-08-15,16:16)Nalirot Skrev: Du får en +1 av mig för den faktiskt. Spot on på alla 3, vet itne om det är dom viktigaste men helt klart top 5 iaf, kan inte komma på något annat på rak arm

#1 och #2 är ju typ samma som du säger, din frame. Att hålla den oavsett. Precis som du så har jag en historia av att skämmas lätt. Typ när jag var liten att någon sa pappa hade glasögon så rodna jag. Lite extremt, men bitar av det har suttit kvar länge.

#3 är sjukt viktigt. Här tror jag faktiskt utseende är fett viktigt, det du utstrålar är vad andra tolkar och det blir det du får spela med/mot. Just "Nightgame" är ju en extremt jobbig faktor med alla andra dudes som är jävliga och ivägen, tröttnat mer o mer med åren tbh på dessa blattegäng som inte vet vett och bara förstör för alla med deras "swag". Mycket mindre vikt på #3 på studentställen imo

Exakt, det är jobbigt. Men så fort du visar att du blir sur så pajar du ditt state. Många snubbar tror jag försöker göra en sur med flir av den anledningen. De försöker att dra ner en till deras egna sura nivå.
"If you're gonna play the game boy, you gotta learn to play it right." -The gambler
2016-08-31,19:11,
Inlägg: #4
RE: Mina 3 principer
Du har kommit fram till viktiga delar här. #1 handlar egentligen om att leva sitt egna liv och inte andras. Med det menar jag exakt som du skriver att man ska inte bry sig om allt outcome. Om en tjej inte gillar dig för den du är så ska ni ändå inte vara tillsammans, så det är dags att gå vidare.
Dock så är det givetvis viktigt att tänka på detta även i en relation (tänker på det du skrev: "Om man inte klarar av det så ska man skaffa en flickvän direkt och skita i allt vad game heter."

Sen är det viktigt att förstå att man inte ska sluta bry sig om andra, vilket folk tenderar att tro man ska göra bara för att man ska släppa allt outcome. Man ska bara skita i att försöka tänka vad andra tycker och tänker om än osv.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Principer att bygga på ReeZ 4 2,053 2016-11-16,16:48
Senaste inlägg:: ReeZ
Rainbow Mina Eviga Mappar Seaturtle 1 1,544 2015-01-26,03:57
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Mina Dagliga Rutiner Seaturtle 24 15,092 2015-01-21,23:21
Senaste inlägg:: Seaturtle
  Ökas mina chanser om brudar vet att jag ligger runt. sjoggaa 8 3,912 2014-10-13,00:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Tolle principer sammanfattade @RSDNATION Spider 3 1,406 2012-07-23,18:37
Senaste inlägg:: Spider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}