LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Klädpsykologi - strukturerade kläder vs kaoskläder?
2016-12-24,14:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-24,14:36 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #21
RE: Klädpsykologi - strukturerade kläder vs kaoskläder?
GOD JUL!

Så, vilka skor här rekommenderas https://www.careofcarl.com/sv/varumarken...-1880.html ?

EDIT: jag tänkte visa å fråga tjejer oxå å se om jag kan hitta något signifikant mönster i deras smak. Låter självklart approval seeking men jag tkr om att ha det som funkar/bära saker som tjejer gillar och då bliré dubbeleffekt eftersom jag då oxå gillar dem.

Till dessa fixar jag då oxå såklart matchande bälte för den där lilla grädden på moset som många tycks missa.

Btw, det här med skräddare; vad kan en sådan person göra med ens kläder? Kan han/hon göra kläderna mindre/mer passande om man skulle ha för stora? Om man har ett tryck så låter det som om det då kmr påverkas? Men om man har en enfärgad skjorta som e lite för stor, kan skräddaren då göra underverk på den? Om den är för liten så låter det som om det är kört? Till sist: hur mkt brukar det kosta?
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2016-12-25,09:45,
Inlägg: #22
RE: Klädpsykologi - strukturerade kläder vs kaoskläder?
(2016-12-24,14:35)AplAy Skrev: GOD JUL!

Så, vilka skor här rekommenderas https://www.careofcarl.com/sv/varumarken...-1880.html ?

EDIT: jag tänkte visa å fråga tjejer oxå å se om jag kan hitta något signifikant mönster i deras smak. Låter självklart approval seeking men jag tkr om att ha det som funkar/bära saker som tjejer gillar och då bliré dubbeleffekt eftersom jag då oxå gillar dem.

Till dessa fixar jag då oxå såklart matchande bälte för den där lilla grädden på moset som många tycks missa.

Btw, det här med skräddare; vad kan en sådan person göra med ens kläder? Kan han/hon göra kläderna mindre/mer passande om man skulle ha för stora? Om man har ett tryck så låter det som om det då kmr påverkas? Men om man har en enfärgad skjorta som e lite för stor, kan skräddaren då göra underverk på den? Om den är för liten så låter det som om det är kört? Till sist: hur mkt brukar det kosta?


Sjukt snygga är dom men enligt mig helt klart in värt pengarna att lägga ut på. Skall du ha skorna på krogen? Smile
Svårt att svara på då jag inte vet din stil i övrigt!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stora kläder Madrock 3 1,470 2012-05-09,18:58
Senaste inlägg:: Cruz
  Butiker som säljer kläder i stuk med fashiongate? russel 6 18,781 2012-03-16,03:03
Senaste inlägg:: Commander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}