LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ny på forumet, det här vill jag lära mig!
2016-09-13,01:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-09-13,01:08 av {2} siemens.)
Inlägg: #1
Ny på forumet, det här vill jag lära mig!
Hej allesammans, jag är ny här på forumet och det ska sannerligen bli intressant att få lära mig hur sidan fungerar och då kanske kunna få hjälp med det jag vill fördjupa mig i.

Jag är 21 år gammal och är verkligen social av mig, jag är inte blyg och jag tvekar inte på att ta kontakt med det motsatta könet. MEN. Från tid och otid så har jag en tendens slarva bort mig i ett samtal på ett sätt som får det hela att bli ointressant.

Jag har fått höra av flertalet tjejer att jag ser bra ut men vad gör det om man inte kan bemästra en konversation på det sättet jag vill.

När jag tar kontakt med en tjej jag aldrig träffat så brukar jag ta henne i handen, kolla henne i ögonen och sedan presentera mig. När jag väl fått veta vem den här tjejen är så brukar jag ställa ett par, tre frågor. (Jag har lärt mig att det hela inte ska gå till som en arbetsintervju, något jag gjort misstaget att göra tidigare.)

Jag lärde mig av en kille på youtube att efteråt när man gjort jobbet och hållit igång konversationen så ska man bara stirra henne i ögonen, rycka lite om axlarna och titta på henne precis som, "Jaha.. Visa mig nu vad Du har."

Det fungerade och plötsligt började tjejen bli nervös och fråga MIG saker och jag blev exalterad över det hela och helheten slutade mycket bra då tjejen började intressera sig för mig.

Jag läste om push / pull tekniken och jag ska ärligt säga att jag aldrig ens vetat om det, det är något jag ska testa.

Har ni något att erbjuda mig som nybörjare på det här forumet? Hur går jag vidare med min frågeställning?

Som slutsats, jag är alltså varken blyg eller osäker, men jag vill lära mig lite om "the game" för att kunna hålla igång en konversation som den mannen tjejer vill ha!
2016-09-13,12:02,
Inlägg: #2
RE: Ny på forumet, det här vill jag lära mig!
(2016-09-13,09:02)Toledo Skrev: Läs om compliance and defiance på best of, en utav de bästa teknikerna

Tack för svar, verkligen!!

Okej det ska jag absolut göra.. Hur pass mycket kan man använda sig utav push & pull? Hela tiden?

Innebär det likadant med compliance and defiance? (Ska första bara kolla upp det.)
2016-11-02,14:37,
Inlägg: #3
RE: Ny på forumet, det här vill jag lära mig!
Tror de flesta med erfarenhet kommer säga att du ska hålla dig till natural game och köra comply & defy.

En av de stora fördelarna är att du har lätt för att vara dig själv om du kör natural och du behöver inte ha en approach där du gör dig till något du inte är. Träffar du en tjej för att bara pumpa och dumpa, då funkar egentligen vad som helst som du kan hantera men i långa loppet kommer antagligen tjejen se igenom din fasad.

Jag kör bara natural och comply & defy mer eller mindre.. För mig fungerar det galant!

Du kan snacka och är självsäker, det enda du egentligen behöver är lite mer spänning och dynamik om du känner att det inte "händer" något med tjejerna du snackar med. Då är comply och defy väldigt bra för du skapar en dynamik mellan dig och tjejerna.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad vill hon? Mrniceguy 3 1,063 2023-09-14,11:50
Senaste inlägg:: superduperadmin
  Ny på forumet StayHungry 2 1,747 2016-06-17,23:32
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Ny innom Pua - Vill bli bra mewtoo 7 5,454 2014-02-21,17:16
Senaste inlägg:: Mössan
  vill öka testo tay 10 4,161 2012-07-18,15:34
Senaste inlägg:: tay
  Varför vill tjejer försöka äga mig? Mandark 4 2,234 2012-03-06,22:11
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}