LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Flumrider tillbaka
2016-09-29,21:16,
Inlägg: #1
Flumrider tillbaka
Oj, tre år sen jag sist var här. Minns att jag skrev i min blogg jag drev här på forumet att jag inte skulle tillbringa någon tid här på grund av att jag hade skaffat ett stabilt förhållande med min flickvän.
Vad har hänt under dessa år?

Som sagt, träffade en tjej för tre år sen. Vi blev tillsammans, hade långdistans cirka två år, det funkade väldigt bra. Hon flyttade hit, vi skaffade en lägenhet tillsammans i ett av de finare områdena där jag bor, 5 minuter promenad till stan, helt nybyggda lägenheter. Alltså kunde vi inte få det bättre.
Vi bodde tillsammans ett år, det var ett fantastiskt år. Någonstans dock började jag känna att jag var trött på förhållande och inte riktigt hade samma känslor, det blev extra tydligt när hon var hemma hos sina föräldrar (en annan stad) hela sommaren för jobb. Vi gjorde slut för ca 2 veckor sen.

Flyttat in hos en polare och bor i en riktig mancave, ett riktigt ungkarlsliv. Jag gillar det.

Vad kommer hända framöver?
Fortfarande är skolan högsta prioritet, läser tredje året på en civilingenjörs utbildning. Är coach för ett ungdomslag i fotboll (15-åringar) och har varit det i ca 3 år, lärt mig otroligt mycket om ledarskap och att vara trygg i mig själv. Det har gått bra.
Ska byta uppdrag och lag nu, ta över ett Damlag här i stan (deras A-lag) Ett mycket spännande uppdrag som kommer ge mig ytterligare ledaregenskaper och framförallt bli ÄNNU bättre på att prata med tjejer i grupp (Är redan väldigt bekväm i att prata med det motsatta könet)

Singellivet? Jodå, det går väldigt bra faktiskt och det är skönt. Skaffade tinder för mindre än vecka sen, redan närmare 100 matchningar (bra för ego-boosten...) Ska träffa en imorgon och träffa några andra tjejer kommande vecka. Kommer förmodligen inte dokumentera lika mycket här i bloggen som jag gjorde tidigare men kommer vara inne och läsa mycket.

Under dessa tre år har jag utvecklats och lärt mig massvis, min nya inställning? Fuck it. Fuck it om hon gillar mig eller inte, ALDRIG bli needy och framhäva mig själv, gillar hon det inte, her loss.. Ha en mer chill attityd till det. Inte bli för på och för kåt..

Skönt att vara tillbaka här med er.

Flumrider
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2016-09-30,00:45,
Inlägg: #2
RE: Flumrider tillbaka
Welcome back!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!! _Amigo_ 13 8,644 2014-07-06,04:02
Senaste inlägg:: _Amigo_
  Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? Mindful 5 2,365 2013-07-16,23:57
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}