LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Börja störa sig på tjejer
2016-10-18,12:13,
Inlägg: #1
Börja störa sig på tjejer
Kommit till en punkt med en tjej där jag stör mig på princip allt hon gör. Känns som att jag letar fel.

TLDR så är det jag stör mig på att hon är fruktansvärt lat, har alltid en uräskt typ "men jag är ju sjuk idag, så jag förtjänar glass just idag" (och dagen innan det, osv...) eller "men jag har ju mens, så idag XXX". Dessutom är hon fett pantad och jag är väl på andra sidan spektrumet så det stör mig i princip alla diskussioner so minte rör dom mest enkla sakerna, finns ingen logik någonstans i hennes resonnemang - bara känslor som inte kan härledas till VARFÖR hon tycker så.

Riktig follower, svag liksom och pantad, jag ser mig precis raka motsatsen.

Hela problemet är ju att jag känner mig så mycket över henne på alla plan i princip och kan inte sluta störa mig. Förut kunde vi umgås och jag kunde typ "whatever" och låta det vara tillsvidare, men nu blir jag irriterad typ så fort hennes blåsthet visas.

Är det ett tecken på att jag borde avsluta allt? Har iofs umgåtts väääldigt tight på sistone så kanske kan vara en orsak, har tagit avstånd nu i typ en vecka och nu har irritationen typ försvunnit men vet ju att när vi ses igen så kommer den smyga tillbaks.

Någon som känner igen sig i att störa sig på tjejer? Är inte direkt första tjejen jag stör mig på heller, så tänker att någonting har det ju o göra med mig själv uppenbarligen.

Anledningen till att jag kört vidare på henne är att jag pausat festandet och allt sånt och bara tränat + pluggat för att komma vidare i livet och samtidigt ha en "safe pussy" även om jag vet att jag kan bättre, men har inte tiden/orken just nu med allt annat så det har fått funka som en OK plan liksom.
2016-10-18,12:30,
Inlägg: #2
RE: Börja störa sig på tjejer
Känner inte igen mig personligen. De ggr frugan beter sig weird, needy eller gör drama tar jag henne ur det bara. Men det händer rätt sällan nuförtiden.

(2016-10-18,12:13)Nalirot Skrev: Anledningen till att jag kört vidare på henne är att jag pausat festandet och allt sånt och bara tränat + pluggat för att komma vidare i livet och samtidigt ha en "safe pussy" även om jag vet att jag kan bättre, men har inte tiden/orken just nu med allt annat så det har fått funka som en OK plan liksom.
This. End this misery for you both.
2016-10-18,15:01,
Inlägg: #3
RE: Börja störa sig på tjejer
(2016-10-18,12:30)godsgift Skrev: Känner inte igen mig personligen. De ggr frugan beter sig weird, needy eller gör drama tar jag henne ur det bara. Men det händer rätt sällan nuförtiden.

This. End this misery for you both.

Yes det är väl så, bara en tidsfråga liksom. Men det är fan svårt att ge upp den enda kvinnan i mitt liv just nu som jag dessutom har runt lillfingret. Samtidigt är det en false safety då jag inte direkt enjoyar det så mkt och det gör att jag lägger mig på latsidan att inte hitta någon annan.
2016-10-18,16:11,
Inlägg: #4
RE: Börja störa sig på tjejer
Yeah makes sense. Co-dependency is a bitch.
2016-10-19,01:43,
Inlägg: #5
RE: Börja störa sig på tjejer
(2016-10-18,12:13)Nalirot Skrev: Kommit till en punkt med en tjej där jag stör mig på princip allt hon gör. Känns som att jag letar fel.

Det är väl ett klassiskt tecken på att attraktionen avtagit och allt man blint ignorerade i början när man var lite betuttad istället blir till att leta fel, känner igen det där mönstret väldigt väl hos tjejer.

Berättade inte du om en tjej nyligen du träffade som också var rätt blåst? Drar du dig till dem? Om inte så screena hårdare.
Kommer förmodligen ändå inte hålla i längden detta, det är liksom un-fixable när du känner att hon är så långt under din nivå så lika bra att avsluta. Lathet är aldrig en ursäkt, varför nöja dig med OK när du kan bättre! GL
2016-10-19,14:56,
Inlägg: #6
RE: Börja störa sig på tjejer
(2016-10-19,01:43)bcude Skrev: Det är väl ett klassiskt tecken på att attraktionen avtagit och allt man blint ignorerade i början när man var lite betuttad istället blir till att leta fel, känner igen det där mönstret väldigt väl hos tjejer.

Berättade inte du om en tjej nyligen du träffade som också var rätt blåst? Drar du dig till dem? Om inte så screena hårdare.
Kommer förmodligen ändå inte hålla i längden detta, det är liksom un-fixable när du känner att hon är så långt under din nivå så lika bra att avsluta. Lathet är aldrig en ursäkt, varför nöja dig med OK när du kan bättre! GL
Det är samma tjej, är allergisk mot blåsta tjejer generellt, killar med för den delen i för stora mängder. Föll tillbaks pga enkelhet. Något jag insett/lärt mig och som mina vänner brukar säga när jag tar hoes before bros, dude, du är så jävla svag. Ligger nåt i det. Pussy ligger allt för högt upp i mina prioriteringar, men känns som att jag sakta men säkert lär mig trycka mina viktiga mål högre o högre upp och fittan längre ner.

I övrigt rätt spot on, det är bokstavligen unfixable och blir så jävla sugen på gymmet när man ser alla tighta smarta universitetsdamer som bara suktar efter kuk..
2016-10-19,15:11,
Inlägg: #7
RE: Börja störa sig på tjejer
Varför ska man inte ha tjejer högt upp på sin prioriteringslista?

Ligg med henne och koncentrera dig på arbete/plugg/annat under tiden, sedan gå ut och ragga när du blir sugen på det men ha kvar henne tills du hittat en ny.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,342 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,488 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 4,952 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,009 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,642 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,419 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 2,956 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,256 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Hur börja tänka mer positivt on kvinnor? Simme121 14 7,757 2015-09-13,22:00
Senaste inlägg:: Schlinus
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,385 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}