LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Någon att utvecklas med/ wingman
2016-11-27,15:27,
Inlägg: #1
Någon att utvecklas med/ wingman
Tja!

Kille bosatt i Stockholm, 25 år. Söker någon/ några att kunna gå ut med och utvecklas med. Gärna att man går ut och fixar lite erfarenheter men också kunna utbyta tankar med (finns för sig rätt mycket att läsa om här bara har jag märkt). Jag vet inte om ni har samma erfarenheter men jag misstänker att det är så för många, nämligen att när man ger sig in i sånt här så kanske ens bekantskapskrets inte är likadant inställd. Oftast kräver det ju en hel del granskning av en själv som inte alltid är så trevligt, nyfikenhet, sexuellnyfiknhet som är way starkare en normalt elr bara en strävan att ha makt över sitt liv i det här området. De flesta män kan relatera med dessa tankar men tar inte det till den här nivån som många här verkar göra så Smile

Vem är jag då? En snubbe som läst the game, lite RSD, mark manson (how to attract women with honesty tror jag det var) och lite till. Erfarenhetsmässigt är jag rätt varierad men har mina luckor såklart. Lägrat ca 25-30 honor (mestadels ONS, kk,) Har även erfarenheter av prostituerade (väldigt underskattat tyvärr men utomlands är erbjudande sinnes sjuka, en vuxen mans Disneyworld, som att leva i porrfilm fast bättre). Internetdejting har väl varit min senaste grej men det händer att jag går ut och det nappar (dock inte som förr med hemmafester o så) Dock har det ju sina gränser och jaa...tror att IRL om man behärskar grunder är effektivare och defenitivt ett verktyg man har större nytta av så det är dags att pimpa skillsen.

För min del är det egentligen bara att köra på så släng iväg ett PM elr något så tar vi det därifrån. Du får gärna vara oerfaren, erfaren elr mittemellan, alla har något att bidra med Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sociala kretsar medans man utvecklas tvbordet 12 4,204 2016-06-06,16:10
Senaste inlägg:: godsgift
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 2,964 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Sno någon annans flickvän? Plasthink 5 2,438 2014-01-11,21:35
Senaste inlägg:: confused...
  Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar? Beerpong 38 16,924 2013-07-22,17:49
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  Mark Mansons "wingman" - 8 epiphanies that changed my game Evilvalle 1 1,400 2012-11-08,18:58
Senaste inlägg:: manwhore
  Magic Bullets 1.5 någon? Guru 22 6,197 2012-08-24,16:02
Senaste inlägg:: Dayize
  Hur gör ni för att inte sluta utvecklas? Stridskuken 13 4,130 2012-07-06,21:59
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}