LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
MILFS i Göteborg
2016-11-27,22:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-11-27,22:37 av {2} Smålänningen.)
Inlägg: #1
MILFS i Göteborg
Tjena!

Jag är alltså ute efter ställen där det finns mycket "äldre" kvinnor och där det inte är så svårt att hitta sig en MILF att spendera natten med. Jag är 20 år och har tänkt gå ut i Göteborg någon fredag framöver, sannolikt ensam. Jag har sett på olika forum att det tipsats om Palace och Dubliner men jag misstänker att åtminstone på Palace kommer jag få svårt att komma in, speciellt om jag går dit själv. Jag undrar om det är Dubliner som gäller då eller om det finns några andra ställen som rekommenderas, för jag antar att det är krogen som gäller om man vill hitta dessa kvinnor?

EDIT: Är det någon annan med samma mål som är sugen att hänga på så kanske vi kan mötas upp någon gång.
2016-11-28,14:56,
Inlägg: #2
RE: MILFS i Göteborg
Skulle inte utesluta krogen men tänka lite bredare om jag vore du med tanke på att de flesta uteställen är så medvetet ålderssegregerade.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-11-28,19:54,
Inlägg: #3
RE: MILFS i Göteborg
(2016-11-28,14:56)TonightIsTheNight Skrev: Skulle inte utesluta krogen men tänka lite bredare om jag vore du med tanke på att de flesta uteställen är så medvetet ålderssegregerade.

Vad tänker du annars? Testat tinder och badoo men får bara napp på tjejer i 20-årsåldern där. Även kollat lite på BC men det verkar som att så fort det kommer något intressant där får den annonsen 300+ svar så chanserna är små att man ens får meddelandena lästa där.
2016-11-29,01:52,
Inlägg: #4
RE: MILFS i Göteborg
Dubliner och palace brukar locka till sig en del milfar. Åtminstone när jag varit där. Så kör på, ut denna fredag och hitta din bedårande milf att dela intima stunder med i sängkammaren.
2016-11-30,23:49,
Inlägg: #5
RE: MILFS i Göteborg
(2016-11-29,01:52)krokodilen Skrev: Dubliner och palace brukar locka till sig en del milfar. Åtminstone när jag varit där. Så kör på, ut denna fredag och hitta din bedårande milf att dela intima stunder med i sängkammaren.

(2016-11-29,11:58)Toledo Skrev: Finns väl en del på Gretas också, men de flesta håller sig till krogmiljöer så som jag uppfattat det, exempelvis Palace, John Scotts osv.

Tack för tipsen! Förstått att åtminstone på Palace verkar det kört med åldersgränsen. Vad tror ni om Dubliner?
2016-12-01,19:32,
Inlägg: #6
RE: MILFS i Göteborg
(2016-11-30,23:49)Smålänningen Skrev: Tack för tipsen! Förstått att åtminstone på Palace verkar det kört med åldersgränsen. Vad tror ni om Dubliner?


Dubliner brukar vara rätt hårde på åldern,specillt helger. Men kom dit innan vakterna, käka o stanna sedan kvar är väl det bästa tipset.
find it, fuck it, forget it.
2016-12-01,20:21,
Inlägg: #7
RE: MILFS i Göteborg
Seriöst, vill du åt milfar, börja dansa, det är där dom hänger, salsa bachata mm. Läste på RooshV nån som beskrev att haffa milfs från Salsan ungefär lika svårt som att skjuta fiskar i en hink Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2016-12-02,00:19,
Inlägg: #8
RE: MILFS i Göteborg
(2016-12-01,20:21)SvaMp_ Skrev: Seriöst, vill du åt milfar, börja dansa, det är där dom hänger, salsa bachata mm. Läste på RooshV nån som beskrev att haffa milfs från Salsan ungefär lika svårt som att skjuta fiskar i en hink Smile

Haha stämmer faktiskt. Har tidigare kollat igenom vimmelbilder från diverse salsa/dans-kvällar. Minns att det var massa äldre damer på bilderna. Big Grin

Rätt säkert kort skulle jag tro. Yngre tjejer drar hellre till klubben och dansar.
2016-12-02,00:26,
Inlägg: #9
RE: MILFS i Göteborg
(2016-12-01,20:21)SvaMp_ Skrev: Seriöst, vill du åt milfar, börja dansa, det är där dom hänger, salsa bachata mm. Läste på RooshV nån som beskrev att haffa milfs från Salsan ungefär lika svårt som att skjuta fiskar i en hink Smile

Jag kan gå i god för att "dansa salsa" kommer ge mycket chanser på såväl yngre som äldre. Haft flertalet lägen på milfs när jag (iofs) haft tjejer med mig så har därför inte gått in för det.

Salsa är dessutom väldigt kul! En perfekt aktivitet för att berika sin vardag, utvecklas socialt, bli mer bekväm med det motsatta könet avseende beröring, ögonkontakt och att leda... Och om inte minst för att förbättra sina höftrörelser Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RSD freetour 5sep, Göteborg. illdan 9 4,461 2013-09-04,11:39
Senaste inlägg:: Dayize
  Daygame i Göteborg dobarj3 11 3,666 2012-05-16,07:55
Senaste inlägg:: dobarj3
  Bästa klubbarna/krogarna i Göteborg och var dom ligger Mössan 8 2,854 2012-03-23,11:30
Senaste inlägg:: Guru

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}