LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kröka med ex hos polare trots polare strulat med na?
2016-12-01,15:14,
Inlägg: #1
Question  Kröka med ex hos polare trots polare strulat med na?
Tjena. Jag lovar att detta blir mitt sista inlägg om "mitt andra ex" som börjar bli uttjatat och bara chodeigt från min sida.

Snabb background: träffade detta andra ex på lunarstorm-tiden när hon var 15 och jag 18, nu e jag 27 och hon då 24. Vi var ihop i 6 månader, sen dumpa jag na, blev ihop igen å knulla, jag dumpa na, blev ihop igen å knulla och hon dumpa mig och sen har jag vid få tillfällen fått kontakt med na, träffat henne, försökt fått lega men aldrig fått det. Man kan säga att hon verkar ha mer makt över mig än jag henne. Och hon verkar ändå vid varje kontakttillfälle vilja träffa mig irl som "vänner".

Nu till händelsen: Vi råkade vara på samma klubb förra helgen och då hade jag fått lära mig att hon börjat supa (och hon som för flera år sen sa att hon var nykterist) och då tänkte jag, "vad kul, äntligen en tjejkompis man kan börja förkröka med för å få warmup socialt!"

Samma kväll så drog hon, jag, min polare, massa polare till henne plus hennes andra ex-bf (lol) på efterfest hos min polare. På festen där ska hon å min polare tydligen ha strulat men jag minns inget av det (tur nog det då).

Sen dagen efter så ringde jag henne och snacka lite och hade även lagt till na på fejjan igen.

Idag så snacka jag med min bästa polare av annat skäl som då berätta om strulet och trodde att jag redan visste om det. När jag fick höra det så fick jag en mild klump i magen och blev bajsnödig (sotis å scarcity mindset?). Jag insåg oxå då att nu riskerade jag att hamna i samma gamla mönster där jag beter mig som en chode mot henne.

Jag har skrivit i annat inlägg för några dar sen om att hänga med andra exets ex-bf. Är det egentligen ens "normalt" allt jag skrivit om hur vi gått fram å tebax, hur vi hamnat på samma efterfest som ett annat tidigare ex-bf från hennes sida?

Jag kanske redan har svarat på min egen fråga men ändå: jag hade tänkt å förkröka med henne å hennes tjejkompis hos min polare som hon strula med, nu till helgen. Jag har inget agg mot min polare alls och är egentligen glad att han inte berätta alls utan att jag fick reda det på annat håll.

Äré värt å försöka va vän med ex trots det som hänt för utvecklingens skull? (bli mindre sotis å mer abundant mindset) eller kmr det bara bli onödig friktion hos mig? Jag är som sagt var blind och frågar därför här.

Berätta gärna om jag resonerar chodeigt kring detta och ge mig konkret råd, jag kan hantera den tuffa sanningen även om den gör ont först.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2016-12-02,00:24,
Inlägg: #2
RE: Kröka med ex hos polare trots polare strulat med na?
Varför är du så insnöad i just den här tjejen? Historiken säger sitt. Ni har försökt flera gånger men gång på gång har det lett till skilda vägar.

Move on.
2016-12-02,12:28,
Inlägg: #3
RE: Kröka med ex hos polare trots polare strulat med na?
Haha, vara kompis med ett ex som knullar ens kompis för att träna sig i att bli mindre sotis är bra fuckat tankesätt, alltså. Nästa steg kanske är att stå i samma sovrum och kolla på medan de har roligt för att träna ner svartsjukan ytterligare och boosta unreactiveness? xD

Ultimat rationalisering för personlig utvecklings-/PUA-junkie för att slippa släppa taget dessutom (no offence).

Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-12-03,02:39,
Inlägg: #4
RE: Kröka med ex hos polare trots polare strulat med na?
(2016-12-02,12:28)TonightIsTheNight Skrev: Haha, vara kompis med ett ex som knullar ens kompis för att träna sig i att bli mindre sotis är bra fuckat tankesätt, alltså. Nästa steg kanske är att stå i samma sovrum och kolla på medan de har roligt för att träna ner svartsjukan ytterligare och boosta unreactiveness? xD

Ultimat rationalisering för personlig utvecklings-/PUA-junkie för att slippa släppa taget dessutom (no offence).

Big Grin

Haha det påminner en hel del om denna RSD tråden...

http://www.rsdnation.com/node/505365
2016-12-03,19:36,
Inlägg: #5
RE: Kröka med ex hos polare trots polare strulat med na?
Wtf dude du snackar om några gamla relationer. Who gives a shit?

Med ditt resonemang o dina tankar gissar jag att du bor i någon väldigt liten och inskränkt stad. Funderat på att byta till något större med fler möjligheter?

Självklart kan du hänga med extjejer o deras exkillar. Det är bara sex du snackar om, sex e helt naturligt and people like it. Om du gillar människor och de är trevliga, respektfulla och öppna varför ens göra det till en sån stor grej.
2016-12-03,20:33,
Inlägg: #6
RE: Kröka med ex hos polare trots polare strulat med na?
Ok, jag förstår, löjligt av mig. Jag skiter i na och går vidare.

Mitt undermedvetna tycks funka iaf. Pratade med polarn dagen efter om det å han hade sagt att jag hade sagt på fyllan att det var helt ok, så tydligen verkar min reptilhjärna inte vara helt retarded å chode.

Mina medvetna frames arbetar jag nu med på att ändra till abundance mentality. Tack för feedbacken!

Jag bor i en stad med ca 50 000 inv, och nej, jag kmr inte utsätta mig för sotis-situationer för å försöka träna bort dem, haha.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ge brutalt ärlig kritik - kan jag bo med denna polare? Entreprenören 4 2,010 2017-08-02,01:45
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}