LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Skapa attraktion hos kollegorna.
2017-01-04,21:04,
Inlägg: #1
Skapa attraktion hos kollegorna.
Tjena folks!
Spännande att komma in i spelet på riktigt! Jag har alltid haft bra hand med tjejer men det är ändå dags att utveckla det.

Nu har jag ett par funderingar,
Det är så att jag ganska nyligen börjat på ett nytt jobb där det samtidigt börjat en hel del spännande tjejer, både äldre och yngre.
Jag är en klar ALFA på jobbet och jag pratar och skojar med alla. Jag har små flörtat lite med ett par tjejer och fått bra kontakt tillbaka.

(Jag råkade hamna hemma hos en av mina 12-år äldre kollegor på nyårsnatten, som tydligen haft en sexdröm om mig och där hamnade vi sen! Jag är lite rädd att hon snöat in sig för mycket på mig nu dock, haha)

Jag vet att man inte ska skita där man äter och tvärtom, men vafan!

De äldre tjejerna har jag inga problem att komma nära, då de oftast har samma självkänsla och sociala kompetens som jag själv, de yngre tjejerna är mer osäkra och tillbakadragna och dom pratar mest när man frågar dom någonting men dom visar också att de inte är omöjliga.

Fråga 1. Hur skulle ni föreslå att man ska gå tillväga för att skapa attraktion hos dessa tjejer, som dessutom är dina kollegor som du träffar iallafall 4 dagar i veckan.

Sen är det en speciell tjej som precis har börjat på samma avdelning som mig, hon har dessvärre en pojkvän, men mitt mål är endast att skapa attraktion och spänning, lyckas jag med det så anser jag att jag vunnit.
Hon är lite av en alfa-kvinna på jobbet, vilket ger lite motstånd. Vi har brutit isen o snackat o skrattat tillsammans men vi jobbar inte direkt tillsammans utan springer bara förbi varandra då och då så chansen att utveckla det har inte kommit ännu.

Fråga 2. Hur skulle ni gå tillväga för att charma denna tjej, bygga upp spänningen och få henne attraherad? Hon måste inte vilja ligga med mig men skulle vara kul med lite attraktion emellan.

..och Fråga 3, haha. Är detta en sjukt dum idé som jag bara ska glömma eller skulle ni kört på?
2017-01-08,19:53,
Inlägg: #2
RE: Skapa attraktion hos kollegorna.
1: Kör bara på, va lite trevlig lite flörtig så länge de inte TYDLIGT avvisar dig. Inte lätt att veta hur man ska beter sig när drömkillen raggar på en lol.

2. När du går in med den inställningen att du måste greja å hålla på för att charma henne så är det redan kört. Lägg energi så du blir den personen som naturlig skulle attrahera en sån tjej.

Vallen har ju en fet fr här där han berättar hur han raggade upp sin handledare på arbetsförmedlingen. Inget nab gör, något man är.

3. Nää låter kul
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 3,269 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}