LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
2017-01-08,01:17,
Inlägg: #1
Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Hur länge skall man fortsätta men aldrig få ligga?

Jag påstår att man ska ge "Game" två år, och om man inte fått ligga då så måste man hitta andra intressen. Eller?
2017-01-08,03:22,
Inlägg: #2
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Så gå i celibat med andra ord?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-01-08,03:56,
Inlägg: #3
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Har det gått två år med massor av practice men utan resultat är det läge för ett workshop eller coachning imo. Uppenbarligen går ju något riktigt snett som personen inte kan se själv. Brukar vara rätt enkelt för en erfaren att se whats up.
2017-01-08,11:03,
Inlägg: #4
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-08,03:22)Evilvalle Skrev: Så gå i celibat med andra ord?

Glädjeflickor. Rolleyes


2år? Skulle snarare säga ett halvår utan resultat. De flesta män tycks ju ändå nöja sig med att spela i ligan för 6&7:or.
Så längre än så bör det inte ta om man har ett ordnat liv i övrigt så du t. ex. har ett jobb, tränar regelbundet och har en produktiv livsstil, istället för att vara en loser som bara lirar dataspel och bryter nofap varannan dag. Lite längre ifall man bär på mycket bagage från uppväxten och så.

Men alltså i grund och botten handlar det ju om return on investment .

Mitt eget mål är att snärja 9&10:or en dag. Skulle jag försöka göra en objektiv bedömning på mig själv, skulle jag hävda att jag ligger en bit under den snygghetsnivå som krävs för att en man i princip bara ska kunna leva på utseendet för att kunna knulla 9&10:or (utan att behöva pröjsa då).

Det är en jävligt otacksam sits ifall man tänker efter. Hade jag bara sett snäppet bättre ut så hade jag antagligen badat i kvalitetsfitta och folk hade fjäskat för mig genom hela livet. Och hade jag haft en vagina och varit en 8:a, hade jag kunnat ligga med massvis av grabbar över min liga och kunna ha förhållande. Men nu är jag en man och således fortfarande att beteckna som ”ful” även ifall jag egentligen är en bra bit över medel (bara att kolla på statistik för onlinedatingen hur kvinnor fördelar snygga vs. fula).

Min poäng är således att jag helt enkelt inte är tillräckligt snygg för att enbart kunna leva på utseendet, MEN att jag fortfarande har potentialen att snärja 9&10:or en vacker dag med hårt arbete på andra områden. Det krävs uppoffringar för att skaffa erfarenhet med kvinnor, pengar och allt annat som krävs för att lira i högsta ligan. Nu har jag ändå gjort bedömningen att det blir värt arbetet som jag lägger in i det.

Ponera nu istället att jag hade dragit en riktig jävla nitlott i genlotteriet och fötts med Göran Greider-gener…

[Image: Goran-Greider2.jpg]

så inte en chans i helvetet att jag givit ”game” hela två jävla år. Herregud, jag hade fan fått vara en komplett idiot för att ens ge det en minut.

De groteskt fula brudarna i lägsta ligan, som jag, skulle ändå sikta på att försöka snärja en betahane som var en 4:a. Det hade varit alltför mycket jobb och bullshit att stå ut med bara för att knulla så pass fula brudar och i bästa fall kunna landa en 5:a.

Det positiva hade dock varit att jag inte behövt ägna ”game” nån tanke alls. Jag hade haft mer tid över åt att läsa intressanta böcker, kunnat äta lite mer skräpmat, haft betydligt mer pengar i fickan och aldrig behövt lyssna på allt jävla ointressant kackel från brudar som jag tvingas gå igenom idag. Sen hade jag knullat horor som var 9-10:or och grymma i sängen medan alla andra losers slösade pengar på att dra på krogen och öva på sitt "game" och hade ett helvete med att få en 6:a hem - see what I'm saying?

Så tdlr; det hela beror på ens målsättning, var någonstans man börjar och vad som är alternativet.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-01-08,14:22,
Inlägg: #5
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Se över andra sätt att haffa brudar på, cold approach är inte det enda sättet.

Som Gunwitch sa i sin senaste produkt, kan colkd-approach t.o.m vara ett svårt sätt att träffa tjejer på. Utöka dina kanaler, hitta en kanal du tycker är rolig. Sen kan man fortsätta cold-approacha för att de tär kul, utvecklande etc.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-08,20:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-08,20:16 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #6
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Du fortsätter tills det ger resultat så klart. Att du är villig att ge upp säger mer än dig som människa än något annat. Den som vill hittar en väg, den som inte vill hittar en massa ursäkter.
Spelar ingen roll om det tar 1 år eller 20 år, du fortsätter tills det ger resultat så enkelt är det.

Stor skillnad på förlora och vara en förlorare, du väljer!
Och tyck f** inte synd om dig själv, jobbet är helt och hållet 100% upp till dig om du ska komma någonvart i denna värld. "Lätt för dig att säga", tro mig biter du ihop under och överkäken och tar dig igenom tröskeln kommer ditt framtida jag tacka dig evigt.
2017-01-08,21:15,
Inlägg: #7
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Ingen orkar hålla på i 20 år utan synliga resultat. Wtf. Därför man behöver en strategi som fungerar så man får resultat, sen kan bygga vidare från dem resultaten.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-01-09,00:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-09,00:10 av {2} Bruno.)
Inlägg: #8
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-08,20:08)tvbordet Skrev: Du fortsätter tills det ger resultat så klart. Att du är villig att ge upp säger mer än dig som människa än något annat. Den som vill hittar en väg, den som inte vill hittar en massa ursäkter.
Spelar ingen roll om det tar 1 år eller 20 år, du fortsätter tills det ger resultat så enkelt är det.

Stor skillnad på förlora och vara en förlorare, du väljer!
Och tyck f** inte synd om dig själv, jobbet är helt och hållet 100% upp till dig om du ska komma någonvart i denna värld. "Lätt för dig att säga", tro mig biter du ihop under och överkäken och tar dig igenom tröskeln kommer ditt framtida jag tacka dig evigt.

Nja. Känns som mycket av det där bara är ett mantra och klichéer som upprepas inom självhjälpskretsar och s.k. feel good bullshit.

Någonstans är det ju viktigt att kunna inse sina begränsningar och när man faktiskt bör ge upp någonting också och inse att det helt enkelt inte var ens grej? Istället för att fortsätta ödsla tid på någonting som antagligen kommer att kosta mer än vad det smakar.

Tänker direkt på några från den där "The Pickup Artist" med Mystery. Några var ju redan bortom räddning där.

Eller ta den här snubben. Perfekt exempel:


Det går liksom inte att ta miste på karlns passion och motivation att bli en framgångsrik entreprenör. Sa upp sig från sitt jobb, förlorade sin fru, sålde hennes bröllopsring och alla sina ägodelar för att bo i en bil och har slitit i 26år. Men för vad...?
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-01-09,00:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-09,00:18 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #9
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
hahahaha vart hittar du allt Bruno

Bullet ball hahaha, vilken jävla lirare, 26 år för det där jävla spelet

Off topic: Alltså är det på riktigt det där? Hur fan kan det ta honom en livstid att ta fram det där jävla spelet
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-09,01:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-09,01:23 av {2} ReeZ.)
Inlägg: #10
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-09,00:06)Bruno Skrev: Nja. Känns som mycket av det där bara är ett mantra och klichéer som upprepas inom självhjälpskretsar och s.k. feel good bullshit.

Någonstans är det ju viktigt att kunna inse sina begränsningar och när man faktiskt bör ge upp någonting också och inse att det helt enkelt inte var ens grej? Istället för att fortsätta ödsla tid på någonting som antagligen kommer att kosta mer än vad det smakar.

Ge upp någonting på vilket sätt?
Jag håller nog med "Tvbordet".

Ja, man måste kunna inse att det man gör inte funkar. Men då ändrar man receptet/systemet tills man får resultatet man önskar. Att sitta i 26 år utan att ändra något koncept och fortfarande vänta sig ett genombrott så är oddsen helt enkelt emot dig, sedan finns det ju möjlighet att du bara är före din tid (Copernikus). Men att hålla på i 26 år med ett spel så simpelt utan andra resultat är ju helt och hållet idiotiskt

"Definitionen av galenskap är att göra samma sak igen och igen och förvänta sig andra resultat." - Albert Einstein

Jag tror att många människor blir passionerade i en Väg. En väg som entreprenörskap (eller PUA) KAN erbjuda, men sällan gör det. Att din första idé blir en succé (första Cold-approach blir å ligga efter 5 minuter), att du aldrig mer behöver jobba (tjejer bara rullar in) osv. Men då är dessa människor inte verklighetsförankrade, kan detta ske - Ja. Är det realistiskt - NEJ. Fortsätter man däremot att försöka uppnå målet/destinationen så kanske man hittar vägar som du inte ens såg från början.

Så frågan är ju om den här Bulletball killen är passionerad mer i frågan att lyckas med just Bulletball, eller att lyckas rent generellt?
Den ena kan vara helt omöjlig (vilken den verkar vara, hittils iaf) medans den andra har så OTROLIGT många vägar han kan välja mellan att han inte vet vart han ska gå.
2017-01-09,08:03,
Inlägg: #11
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-08,01:17)piraten99 Skrev: Hur länge skall man fortsätta men aldrig få ligga?

Jag påstår att man ska ge "Game" två år, och om man inte fått ligga då så måste man hitta andra intressen. Eller?

Jag förmodar att du frågar åt dig själv eftersom du själv nu hållit på med "utekvällar i 2 år med 70% feghet".

Personligen kan jag minnas själv 4 gånger då jag har haft med tjejer hem från krogen, antingen jag själv eller med polare hos han på "efterfest", och hur jag har blivit "feg" och därmed inte tagit sista stegen i eskaleringen. Irriterande som fan, främst när det kmr upprepade gånger, men ge aldrig upp. Tillslut kmr ilskan över sin egen feghet att slå ihjäl fegheten en gång så handling uppstår.

Sedan din fras: "Den här fegheten och tankarna att ingen tjej vill ha mig försvinner fanimej aldrig. Det spelar ingen roll om jag ligger med en snygg tjej, för nästa helg/dag är känslan där igen. Jag är dömd till den. Förhållanden, kbt, självhjälpsböcker, ligg spelar ingen roll." (ur din 'blogg')

Jag tolkar det, just nu, som att du måste arbeta mer med dig själv, främst för din egen skull och INTE "för å kunna få bättre inner game för å känna mig berättigad att få snygga tjejer å blabla"-skull. Du lever som ett offer och en del av dig tycker även om det för då slipper du bemöta din största utmaning: din egen "feghet".

1. Så, skit i tjejerna ett tag och fokusera på ditt eget liv först; jobb, hobbysar, vad du vill bidra med till samhället/contribution, fysisk hälsa, psykisk hälsa, social med familj å vänner å djur (om du har husdjur) osv.

2. ELLER om du vill få en rejäl spark i arslet av dig själv så ger du bara några tusenlappar till din wingman som BARA kmr ge tillbaka dig en tusenlapp i taget om du approachar ett set.

3. ELLER varför inte ta det ett sjukare steg framåt; be din wingman ta med en kökskniv ut som han trycker mot din rygg för att trycka fram dig mot ett set så du måste välja det eller blod.

4. ELLER som valle sa, gå i celibat (främst om du ser ut som Brunos bild, då är du körd med stora delar av världens snygga å snyggaste tjejer). Välj en eller flera av dessa 4 tips eller sluta posta inlägg här för du postar mest nu bara attention-seeking bullshit som jag själv brukade göra varav varför jag själv slutade posta massa bajs.

Jag är fel person att säga vad som är bäst för dig att göra men jag känner igen djupt rationaliserad "offerkofta" och det genomsyrar i alla dina svar å inlägg på senaste tid och du får ut något sekundärt positivt av det vilket är varför du fortsätter med det; du slipper bemöta din största innersta demon, din egen "feghet".

Välj en eller flera av tipsen ovan eller spela omogna mentala barndomslekar med mig som jag kan svara på redan nu i förväg:

¯\_(ツ)_/¯
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-01-09,09:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-09,09:08 av {2} piraten99.)
Inlägg: #12
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Jag förmodar att du frågar åt dig själv eftersom du själv nu hållit på med "utekvällar i 2 år med 70% feghet".
///
Som tur är får jag pussy på 30% mod, Bam! Så jag frågar mer i filosofisk anda. Alla får ju uppenbarligen inte, vissa kämpar mer än andra, vissa får mer än andra, vissa får allt, vissa ingenting. Jag håller med brunoi. Man måste hitta andra vägar som ger njutning än sex o kvinnor. Möjligtvis kastrering, så man slipper skiten helt o hållet.
2017-01-09,13:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-09,13:55 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #13
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-09,09:06)piraten99 Skrev: Jag förmodar att du frågar åt dig själv eftersom du själv nu hållit på med "utekvällar i 2 år med 70% feghet".
///
Som tur är får jag pussy på 30% mod, Bam! Så jag frågar mer i filosofisk anda. Alla får ju uppenbarligen inte, vissa kämpar mer än andra, vissa får mer än andra, vissa får allt, vissa ingenting. Jag håller med brunoi. Man måste hitta andra vägar som ger njutning än sex o kvinnor. Möjligtvis kastrering, så man slipper skiten helt o hållet.

Lägg ner offer-rocken. Gör någonting åt det istället för att gnälla.
Du behöver bättre självinsikt för att se dina egna brister och styrkor. Samma snyfthistorier som tjockisar som "inte kan gå ner i vikt".
Du är 30 år (?) men låter mer som en bortskämd tonåring.
2017-01-09,14:11,
Inlägg: #14
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-09,13:54)tvbordet Skrev: Lägg ner offer-rocken. Gör någonting åt det istället för att gnälla.
Du behöver bättre självinsikt för att se dina egna brister och styrkor. Samma snyfthistorier som tjockisar som "inte kan gå ner i vikt".
Du är 30 år (?) men låter mer som en bortskämd tonåring.

Kom inte här o snacka skit din jävla hemmafest paviljong!
Nu är det så här. Livet är som att bli dragen fastbunden i dragkroken till en lastbil. Det gör ont, det skaver och till slut är man död.
2017-01-09,14:24,
Inlägg: #15
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-09,14:11)piraten99 Skrev: Kom inte här o snacka skit din jävla hemmafest paviljong!
Nu är det så här. Livet är som att bli dragen fastbunden i dragkroken till en lastbil. Det gör ont, det skaver och till slut är man död.

Klart livet är tufft och orättvist men visa att du är starkare.
2017-01-09,15:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-09,15:01 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #16
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?


Bulletball-snubben verkar ha uppnått sin dröm ju Smile
2017-01-09,17:00,
Inlägg: #17
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Vi köper in ett bulletball bord till nästa cl träff.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-01-09,21:22,
Inlägg: #18
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-09,14:24)tvbordet Skrev: Klart livet är tufft och orättvist men visa att du är starkare.


Så fan heller.

Nej du, tvbordet, du är en sån där glad jävel. Glada människor ska man vara rädda för. De döljer något.
2017-01-10,00:33,
Inlägg: #19
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
Visa att du är starkare och välj den röda pillret (MTGOW)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna Lasttear 15 8,676 2014-03-03,22:54
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Varför är Du här? Arlin 14 6,034 2014-02-16,23:14
Senaste inlägg:: sajkoo
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 1,867 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Att bli kär och varför Jayson1 9 3,993 2013-06-16,00:13
Senaste inlägg:: Jayson1
  Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx Nystart 12 3,879 2013-04-28,13:49
Senaste inlägg:: Nystart
  Vad innebär det att man aldrig blir testad? Jayson1 4 1,642 2013-02-04,19:04
Senaste inlägg:: TobiasK
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,019 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 7 2,487 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Vad fan är det som händer med en ibland? Avager 4 1,867 2012-05-08,19:25
Senaste inlägg:: nospoon
  Varför är du här? Stridskuken 2 884 2012-04-16,20:01
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}