LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
2017-01-16,18:54,
Inlägg: #1
Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
Hej!

Jag är ny på forumet och relativt oerfaren gällande raggning i meningen att jag varit mer eller mindre inaktiv på den fronten sedan typ 2008.

Har dock kollat runt en del på nätet och då framförallt Youtube.

Jag har fastnat för Kezia Nobles gratismaterial och undrar vad era erfarenheter, kunskaper och annat säger om det Kezia lär ut?

Funderar på att köpa hennes böcker till att börja med men är de värda besväret och pengarna så att säga?

//Viktor
2017-01-16,19:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-01-16,19:52 av {2} ReeZ.)
Inlägg: #2
RE: Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
Har själv inte kollat igenom något av hennes grejer. Men av några kompisar som gjort det tycker det bästa är hennes urringning.

Jag personligen, tycker David Tian är den bästa coachen hittils för Seduction/PUA
2017-01-17,10:22,
Inlägg: #3
RE: Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
Hon säger en del intressanta saker av det jag sagt.

Och ja man skulle såklart trycka henne. Men helt ärligt tycker jag hon är lite skarrig, man ser att hon har levt ett partyliv med alkohol och cigaretter, så hon är inte den puma hon inbillar sig.

Sen tycker jag som sagt att hon har intressanta saker att säga. Intressant också är att hon påpekar tekniker som skulle kunna anses som "manipulativa", alltså push-pull mm. Brudar som ger tips till män brukar ju allmänt säga att typ "ha ditt hjärta med dig" blabla men hon kör hardcore game.
Så på det sättet är hon intressant
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-17,16:48,
Inlägg: #4
RE: Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
Kezia Noble är rätt "smart" på att utnyttja sina kunder med sin looks och hela beliefen att "en snygg kvinna borde veta bäst om hur man attraherar snygga kvinnor".

Finns säkert en hög med kunder som tror sig ska kunna ragga på just henne om dem lär sig hennes material. Större delar av hennes material verkar vara taget från andra "gurus".

Mao, vad hon "lär ut" behöver inte nödvändigtvis vara mer revolutionerande än vad andra "gurus" redan lär ut som David D, Mystery och Swinggcat. Låt inte hennes kön göra henne till en auktoritär på PUA så säg! Wink
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-01-17,21:35,
Inlägg: #5
RE: Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
Ha. Kollade in hennes sajt.

Alltså ha som tumregel att alla som säljer skit som heter nåt i stil med “The 10 Hook Lead System” och "7-day Mastery" och säljer skiten för $ 550 är just det - skräp. Finns betydligt bättre ställen att kolla på. Good Looking Loser är ju lite också så där men mycket av det som står på sajten stämmer också. Även på Mike Cernovich sajt och hans gamla artiklar om brudar och sånt är bra material imo.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-01-17,21:59,
Inlägg: #6
RE: Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
Kan ju vara värt att nämna Kezia Noble var en coach tillsammans med PUATraining (Adam Lyons var tidigare med där samt Gambler/Richard LaRuina)

Gambler verkar ha något emot Kezia och har gjort påståenden att hon bara snott allt från dem och sedan startade eget företag.
2017-01-18,19:18,
Inlägg: #7
RE: Nybörjare nyfiken på Kezia Noble
Jag sökte lite och hittade ett ganska stort antal podcasts som jag laddade ner och ska lyssna på.

Poddarna tillsammans med det hon själv ger ut i skriftligt material är ganska omfattande. Sen har hon 200+ videos på Youtube varav jag sett kanske 25 stycken. I nuläget hoppas jag bara att det är substans och inte bara en massa reklam i materialet.

Gällande hennes bröst så kan jag säga att hon dels i någon artikel jag läst sagt rakt ut att brösten är ett av hennes marknadsföringsverktyg och dels så är hon inte min typ.

Återstår att se vart det hela hamnar.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp, dejtingtips åt en nybörjare? Wafx 0 1,775 2015-03-21,12:29
Senaste inlägg:: Wafx

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}