LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jag har inte erkänt om detta med kvinnor ...
2017-01-21,22:31,
Inlägg: #1
Information  Jag har inte erkänt om detta med kvinnor ...
Tjena! Ska ut nu. Men tänkte dela med mig om några nuvarande limiting beliefs som jag kämpar med angående kvinnor just nu, pga mina resultat med kvinnor som talar för sig själv:

- Jag är osäker på om jag kan känna mig sexuellt upphetsad/kåt bland snygga tjejer på krogar/klubbar för jag tänker mig att det är "needy". Är det däremot "attraktivt" att bli kåt på en snygg tjej om hon är "attraherad" till en?

- Ibland har jag haft dolda och attention-whoring avsikter att gå ut och hoppas på att dra hem en snygg tjej så jag kan posta en #humblebrag-skryt LR om det här när egentlingen ingen bryr sig ett skit om vilka tjejer jag legat med.

Dela gärna med er av erfarenhetsreferenser som motsäger mina beliefs!

Haré gött gubbar! / AplAy.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-01-21,22:40,
Inlägg: #2
RE: Jag har inte erkänt om detta med kvinnor ...
1. Needy i dessa sammanhang är när du känner dig needy för bekräftelse, att vara kåt och låta den känslan dominera dina intentioner och syfte med att prata med dom är inte att vara "needy", även fast du givetvis kan uppfattas som "för på" etc om tjejen i fråga inte gillar dig. Med needyness menar vi behovet av bekräftelse, så man kan känna sig bättre och/eller skryta om det för polarna.

2. Ja det är förståeligt och naturligt när man är kass med brudar, det löser sig med tiden när man blir erfaren och längre inte har några större problem med att lägra dom. För att komma in i denna "goda cirkel" måste du kunna fejka det till en början, dvs fake abundance.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Känslor eller inte? Romeo 4 1,479 2012-02-26,22:06
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}