LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Enklaste öppningen 2017
2017-01-29,11:18,
Inlägg: #1
Enklaste öppningen 2017
Alla vet vi vad Skam är för serie och brudar älskar den serien. Enklaste tänkbara öppning som finns nu är helt enkelt att bara snacka "norska" med bruden du ska öppna. Helt öppet mål.
Är tjejen lik nån karaktär i serien är det ännu lättare, prata Norska med henne som om hon vore den karaktären, dom älskar det och skrattar non stop.
2017-01-29,13:37,
Inlägg: #2
RE: Enklaste öppningen 2017
tror åtminstone inte det funkar här i Norge. Wink
Men kan pröva på dumma svenskar i Sverige. Jag kan imitera norska bättre än de flesta så de tror säkert jag är norrman inledningsvis.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-01-29,20:55,
Inlägg: #3
RE: Enklaste öppningen 2017
Följt den lite halvt, däremot inte senaste säsongen. Tycker det är en förvånansvärt realistisk serie för att vara något som SVT sänder. För att nämna Noora som faller för the bad guy. Men konversationerna är ju så stela!! Var alla så osäkra i gymnasiet?

Inte testat att använda den som öppnare, däremot pratat om den med diverse tjejer.
2017-01-29,21:24,
Inlägg: #4
RE: Enklaste öppningen 2017
Gillar du tacos? Wink
2017-01-29,21:32,
Inlägg: #5
RE: Enklaste öppningen 2017
(2017-01-29,21:24)Pienso Skrev: Gillar du tacos? Wink

Hahahaha! The game changer Big Grin
2017-01-30,11:11,
Inlägg: #6
RE: Enklaste öppningen 2017
(2017-01-29,21:24)Pienso Skrev: Gillar du tacos? Wink

Gillar du Kyckling?

- Ännu mer game changer
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-01-30,15:35,
Inlägg: #7
RE: Enklaste öppningen 2017
(2017-01-29,21:24)Pienso Skrev: Gillar du tacos? Wink

"har du en fin taco?"

Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-01-30,16:04,
Inlägg: #8
RE: Enklaste öppningen 2017
Sånna här tips är de ju ingen som ger längre.
Kung!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-01-31,00:17,
Inlägg: #9
RE: Enklaste öppningen 2017
Kanske inte passar trådstart men kan väl droppa ett litet sånt här småtips också. Funkar nog inte lika bra som öppning, men ack så väl till att höja stämningen...

Men var en gång jag snackade religion med en brud. Jag frågade först ifall hon trodde på någonting och hon började babbla om massa jätteseriöst om livet och blev djup medan jag ställde intresserade frågor och så en liten stund. Sen frågade hon...

Tjej: "Vad har du för religion då eller tror du på nåt?"

Jag med allvarlig röst: "Öhm... nej, men just nu tror jag på... schyssta tuttar."

Sen greppade jag tuttarna och körde "motorbåten", den där med massa brumljud på hennes bröst.

Kört den på ett par brudar nu när vi snackat lite religion och alla har garvat helt hysteriskt. Stämningshöjare! Tongue
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-02-09,20:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-09,20:26 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #10
RE: Enklaste öppningen 2017
Mötte brud på donken efter utgång, pratade Skam med henne i 5 min. Tog nr, lite sms sen sängen på 2:a träffen, för enkelt... Felet killar gör är att dom får det som ett komplext projekt att gå från nr till säng. Enkelt är det, bolllkänsla för vad man ska göra i given situation är key. [b]
2017-02-09,23:19,
Inlägg: #11
RE: Enklaste öppningen 2017
(2017-02-09,20:21)tvbordet Skrev: Mötte brud på donken efter utgång, pratade Skam med henne i 5 min. Tog nr, lite sms sen sängen på 2:a träffen, för enkelt... Felet killar gör är att dom får det som ett komplext projekt att gå från nr till säng. Enkelt är det, bolllkänsla för vad man ska göra i given situation är key. [b]

Hur gör du då från nr till säng? Några enkla riktlinjer att följa? Själv tycker jag det känns som att navigera sig fram i ett minfält med ögonbindel på varje gång, har en tendens att göra saker komplicerat minst sagt.

Bra idé med skam, ska nog börja se den för att utöka min samtalsrepertoar.
2017-02-10,19:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-10,19:42 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #12
RE: Enklaste öppningen 2017
(2017-02-09,23:19)joak Skrev: Hur gör du då från nr till säng? Några enkla riktlinjer att följa? Själv tycker jag det känns som att navigera sig fram i ett minfält med ögonbindel på varje gång, har en tendens att göra saker komplicerat minst sagt.

Bra idé med skam, ska nog börja se den för att utöka min samtalsrepertoar.

Haha bra jämförelse Smile
Skriv på SMS utan att vara needy, prata vidare om någonting ni pratade om dagen innan för att få henne i samma emotional state. Tjejer styrs emotionellt så det är därför viktigt att få henne i rätt emotionella läge innan du frågar om ny träff. Frågar du innan säger hon nej och jobbar du upp så hon mår bra kommer hon säga ja.
När du märker att det är läge att fråga. Lägg upp frågan som följande:

"Du jag tänkte gå en PW i början på nästa vecka, sugen på haka?"
Ställ frågan som om någonting du ändå hade gjort sen dagen.
"Varit körigt i veckan och tänkte ta det lite soft hemma med en film, sugen på sällskapa?"

Rekommenderar PW först. Gå en spontan PW där det är du som leder vägen vart ni går, efter en stund och som det är så här års, fråga t.ex som följande.
"Föresten, du är inte sugen på haka en kaffe, får du se hur jag bor också, kan stanna en stund bara, ska fixa matlåda sen".

När ni sen är i lägenheten visa runt lite så hon känner sig bekväm, sätt er sen i soffan men sätt dig långt ifrån tjejen och luta dig absolut inte emot henne. Prata så hon känner sig bekväm och återigen få henne i ett bra emotional state. Efter en stund säger du bara "sitt inte så långt bort, kom närmare" (på ett skämtsamt sett). 10/10 gånger kommer hon hoppa och sätta sig bredvid dig. Nu är det nära. Säg att hennes hår luktar gott och ta sen din bortre hand och för hennes haka mot din och kyss henne.
2017-02-10,22:04,
Inlägg: #13
RE: Enklaste öppningen 2017
(2017-02-10,19:41)tvbordet Skrev: Haha bra jämförelse Smile
Skriv på SMS utan att vara needy, prata vidare om någonting ni pratade om dagen innan för att få henne i samma emotional state. Tjejer styrs emotionellt så det är därför viktigt att få henne i rätt emotionella läge innan du frågar om ny träff. Frågar du innan säger hon nej och jobbar du upp så hon mår bra kommer hon säga ja.
När du märker att det är läge att fråga. Lägg upp frågan som följande:

"Du jag tänkte gå en PW i början på nästa vecka, sugen på haka?"
Ställ frågan som om någonting du ändå hade gjort sen dagen.
"Varit körigt i veckan och tänkte ta det lite soft hemma med en film, sugen på sällskapa?"

Rekommenderar PW först. Gå en spontan PW där det är du som leder vägen vart ni går, efter en stund och som det är så här års, fråga t.ex som följande.
"Föresten, du är inte sugen på haka en kaffe, får du se hur jag bor också, kan stanna en stund bara, ska fixa matlåda sen".

När ni sen är i lägenheten visa runt lite så hon känner sig bekväm, sätt er sen i soffan men sätt dig långt ifrån tjejen och luta dig absolut inte emot henne. Prata så hon känner sig bekväm och återigen få henne i ett bra emotional state. Efter en stund säger du bara "sitt inte så långt bort, kom närmare" (på ett skämtsamt sett). 10/10 gånger kommer hon hoppa och sätta sig bredvid dig. Nu är det nära. Säg att hennes hår luktar gott och ta sen din bortre hand och för hennes haka mot din och kyss henne.

Inga dåliga tips, missförstå mig inte nu men har du fått med en tjej på en andra dejt (speciellt efter nr från nån mörk nattklubb) är det tvbordet skriver inte värt huvudvärken.

Föreslå en krog (alltså inte klubb, någonstans där man kan sitta och faktiskt prata) med måttlig mängd människor, samtala, skratta och pusha lite. När ni druckit ett par rejäla har antingen hennes buss slutat gå eller så kommer hon inte ens med någon bortförklaring Smile
2017-02-11,22:56,
Inlägg: #14
RE: Enklaste öppningen 2017
Väldigt konkreta och bra tips, uppskattas Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}