LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fifty shades gör allt värre?
2017-02-10,16:23,
Inlägg: #1
Fifty shades gör allt värre?
Nåväl idag har fifty shades darker premiär och jag har tänkt på filmerna när det kommer till game och samhället.

Enligt min vibe känns det mer som att tjejerna e mer vänsterbenägna än nånsin.
Tror mer att filmerna fuckar upp allt. Typ mer krav o massa annat skit.

Filmerna ger mig snarare läskiga kårar...Exclamation
2017-02-10,22:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-10,22:11 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #2
RE: Fifty shades gör allt värre?
Förmodligen har du rätt. Det är helt fel tid för den här filmen ur ett manligt perspektiv. Feminismen har ensamt skapat så mycket splittringar i det västerländska samhället att det räcker och blir över och en sådan här film spär bara på deras ilska gentemot (vita)män.

Det man däremot inte får glömma är att manlighet fortfarande är det som gäller. Och även om det gav lite mer fitta att själv bli en fitt-hen (vilket det inte gör) så hade jag inte gjort det. Då går jag hellre i celibat och ansluter mig till MGTOW.

Edit: Sorry, såg din signatur nu och det var inte menat som en pik men det är en nu-ger-vi-upp-rörelse.
2017-02-12,15:58,
Inlägg: #3
RE: Fifty shades gör allt värre?
Har ej sett den, varför spär den på ilska mot vita män?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-02-13,18:28,
Inlägg: #4
RE: Fifty shades gör allt värre?
Ni som sett den, ge gärna en kommentar om filmen Smile
2017-02-13,22:55,
Inlägg: #5
RE: Fifty shades gör allt värre?
Såg första filmen för ett år sen, var det sämsta jag har sett handlingsmässigt. Gällande sexscenerna var det inte nära bdsm man har sett på porrfilmer. Tror böckerna gör tjejerna mer kåta än filmen.
2017-02-14,12:59,
Inlägg: #6
RE: Fifty shades gör allt värre?
Handlingsmässigt suger den balle, men tycker den speglar en rätt bra bild av manlighet ändå om han är lite väl psyko, härlig struggle mellan en stark kvinna och man typ.
2017-02-14,14:18,
Inlägg: #7
RE: Fifty shades gör allt värre?
Har sagt det förut och säger det igen. Det där snacket om att "det var lättare förr" "tjejer har ändrats nu förtiden", "innan tinder kom då var det lätt" "brudar går inte på krogen längre" m.m m.m. Allt sådant snack stämmer inte för 5 öre. Hur tjejer har funkat har varit precis samma som för 10 000 år sedan och för 150 000 år sedan. Hur de funkar sitter i generna och det är någonting som inte ändrats på ett par generationer. Vad tjejerna gillade på stenålderstiden och tände på då är precis samma som vad tjejerna tänder på idag. Ge henne vad hon omedvetet söker. Faktan kvarstår att 80% av tjejerna dras till 20% av killarna. Säger bara en sak, bli en 20%-are.
2017-02-14,17:54,
Inlägg: #8
RE: Fifty shades gör allt värre?
(2017-02-14,14:18)tvbordet Skrev: Har sagt det förut och säger det igen. Det där snacket om att "det var lättare förr" "tjejer har ändrats nu förtiden", "innan tinder kom då var det lätt" "brudar går inte på krogen längre" m.m m.m. Allt sådant snack stämmer inte för 5 öre. Hur tjejer har funkat har varit precis samma som för 10 000 år sedan och för 150 000 år sedan. Hur de funkar sitter i generna och det är någonting som inte ändrats på ett par generationer. Vad tjejerna gillade på stenålderstiden och tände på då är precis samma som vad tjejerna tänder på idag. Ge henne vad hon omedvetet söker. Faktan kvarstår att 80% av tjejerna dras till 20% av killarna. Säger bara en sak, bli en 20%-are.

Det där ser jag som två skilda saker. Tjejer fungerar i princip densamma som under stenåldern, ja.. bara att vissa parametrar byts ut eller förstärks/försvagas.

Däremot har spelplanen förändrats något med intåget av nät/app-dejting. Tjejerna har fått rejält med fler val när de får xxxx matchningar och meddelanden per dag. De kan vara mer selektiva vilket också kommer att påverka planen på fältet. Dessutom tror jag både tinder och andra sociala medier fuckar upp brudarnas hjärnor när tjejkompisar och kåta killar kommenterar som om de är prinsessor i himlen. Grattis till en skev självbild. Till och med fatties badar i ett hav av desperata betakukar på tinder vilket är fucked up, vad hände med standards bland dudes?

Andelen personer som går ut är mindre, that's a fact, och det spekuleras hur mycket nätdejtingen spelar/spelade in. Jag känner själv ett flertal tjejkompisar som helt slutat att gå ut för att de träffar killar på tinder istället. Nu är den typen av tjejer rätt ointressanta ur min synvinkel så det kvittar..


Så, även om jag inte håller med vissa delar av innehållet i ditt inlägg så är budskapet bra. Jag har själv ökat min success varje år även om jag bortser från tinderliggen. Det har att göra med action. Struggle, ett liv utanför komfortzonen, initiativtagande och learning by practice. Det är ju vad det handlar om och då kan man typ bortse från allt gnäll som du nämnde. Men generaliserat kan jag förstå varför det klagas.

Jag måste dock ändå erkänna att jag tycker det är synd hur lite balls det krävs för att träffa tjejer och ligga. Ta ett par sjysta pics, slipa upp badboysnacket på flashback och grattis, du är nu en given kandidat. Det har aldrig varit enklare att träffa tjejer.. Förr där det gällde att balls upp på stan, skolan eller discot var så mycket mer fair för oss som hänger på dessa forum. Tinder är en genväg för betas som kan fakea en image.
2017-02-15,07:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-02-15,07:40 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #9
RE: Fifty shades gör allt värre?
(2017-02-14,17:54)Fiskarn Skrev: Det där ser jag som två skilda saker. Tjejer fungerar i princip densamma som under stenåldern, ja.. bara att vissa parametrar byts ut eller förstärks/försvagas.

Däremot har spelplanen förändrats något med intåget av nät/app-dejting. Tjejerna har fått rejält med fler val när de får xxxx matchningar och meddelanden per dag. De kan vara mer selektiva vilket också kommer att påverka planen på fältet. Dessutom tror jag både tinder och andra sociala medier fuckar upp brudarnas hjärnor när tjejkompisar och kåta killar kommenterar som om de är prinsessor i himlen. Grattis till en skev självbild. Till och med fatties badar i ett hav av desperata betakukar på tinder vilket är fucked up, vad hände med standards bland dudes?

Andelen personer som går ut är mindre, that's a fact, och det spekuleras hur mycket nätdejtingen spelar/spelade in. Jag känner själv ett flertal tjejkompisar som helt slutat att gå ut för att de träffar killar på tinder istället. Nu är den typen av tjejer rätt ointressanta ur min synvinkel så det kvittar..


Så, även om jag inte håller med vissa delar av innehållet i ditt inlägg så är budskapet bra. Jag har själv ökat min success varje år även om jag bortser från tinderliggen. Det har att göra med action. Struggle, ett liv utanför komfortzonen, initiativtagande och learning by practice. Det är ju vad det handlar om och då kan man typ bortse från allt gnäll som du nämnde. Men generaliserat kan jag förstå varför det klagas.

Jag måste dock ändå erkänna att jag tycker det är synd hur lite balls det krävs för att träffa tjejer och ligga. Ta ett par sjysta pics, slipa upp badboysnacket på flashback och grattis, du är nu en given kandidat. Det har aldrig varit enklare att träffa tjejer.. Förr där det gällde att balls upp på stan, skolan eller discot var så mycket mer fair för oss som hänger på dessa forum. Tinder är en genväg för betas som kan fakea en image.

Tycker det är en väldigt bra synvinkel. Spelreglerna är detsamma fast spelplanen har ändrat sig. Jag tror tinder, instagram m.m fuckar upp som du säger eftersom det kommer så mycket bekräftelse.

Om man tänker sig skillnaden för en tjej och en kille. En riktigt fin/snygg tjej i dagens samhälle är faktiskt ingen ovanlighet, finns överallt. Hur många får man se på en dag om man lever ett normalt socialt liv inkl. gym och krog. Får man se 15-20 riktigt fräscha om dagen? mer kanske. Om man sen kollar hur det är för en brud, på samma sätt som hon ser en sann man som vet vad han vill och ser till att fixa det, som hon verkligen känner "wow" för så är svaret oftast kanske nån gång per månad eller liknande. Kanske ännu mer sällan. Har frågat ett par fräscha brudar om detta och vissa av dom säger kanske bara ett par enstaka 10/10 killar under deras liv. Alltså killar där dom känt "OMG WOW" för, och inte bara "jäklar vad snygg han var". Utvecklar man sig därför till att bli denna man då har man all frihet inom allt i livet i det man söker. Jag tror aldrig det har varit lättare att bli denna 10/10 som i dagens samhälle.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 71,448 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,127 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. Anonymous 14 7,242 2012-11-21,22:49
Senaste inlägg:: TheD
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,670 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken
  100% - Kanske det viktigaste av allt. _ph_ 9 3,826 2012-03-20,22:46
Senaste inlägg:: _ph_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}