LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fixa ligg som snabbast
2017-03-12,10:16,
Inlägg: #1
Fixa ligg som snabbast
Börjar balla ur snart, vägrar runka för jag har gått igenom 8 månaders no fap och inte knullat på 50 dagar. (kommit ur ett 5 års förhållande)

Internet ragg går åt helvete testat, happy pancake, body contact badoo och tinder....inget går hem wtf.

Målet är att fixa ligg samma dag man skriver med brudarna, men det ser inte ut att vara så enkelt. Slutar med att dom blir hatiska och slutar skriva sen efter att man försökt ge dom invite till min batcave.

Jag är inte alls ful och har grymma bilder på mig som många damer har själv sagt till mej gång på gång.

Jag har ingen ork att börja med att fika ute vill mer typ "netflix and chill" mode direkt .

Har ni grymma råd man kan ta efter?
2017-03-12,17:50,
Inlägg: #2
RE: Fixa ligg som snabbast
Tror det bästa man kan göra är att spela med bara, få dom att känna sig lite speciella. Svårt att hitta dom där hoesen som kan tänka sig att dra hem en snubbe direkt utan att ha träffats först pga så mycket konkurrens. Sure, dom finns absolut men det finns 100 snubbar per sådan tjej. I längden tjänar du nog på att ta en fika/drink/whatever och bara se det som ett onödigt ont du måste genomföra innan du får till det, om det är vad du är ute efter :-)
2017-03-13,14:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-13,14:22 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #3
RE: Fixa ligg som snabbast
Alltså ett enkelt sätt som ofta funkar när man hamnat i desperate mode är att börja lågt och jobba upp sig. Sorgligt men sant. När man inte knullat på ett tag har man en desperation över sig som ligger o hänger. Enklaste är att just börja med milfar och sen jobba dig uppåt. Ev kan man köra tjockisar också, men det beror på vad man föredrar, diggar milfar, många är riktigt härliga, vet hur man tar hand om en man.

Gå på några dansklasser, mycke miflar där, de flesta är rätt desperata och drömmer om en het danskille. Finns rätt sensuella danser, typ bachata där de grindar röven som en del av dansen, ge dem en boner sen jagar dem dig.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-03-13,23:17,
Inlägg: #4
RE: Fixa ligg som snabbast
Om du är desperat och villig att köra bil en bit till tjejerna.. kör tinder plus, ställ in dig i olika städer. Betala lite extra för den där boost-grejen. På så sätt bör du få ordentligt med fler matchningar. Bör då vara några som är keen för lite boom boom.
Hur ser dina konversationer ut nu? Kanske behövs det bara byggas på lite fina ord. Alltså att du får fram att tjejen är speciell och det gör dig sugen pga xyz anledning. Redan där är du före majoriteten dudes som bara vill hitta ett hål utan några som helst standards.

Sikta in dig som Svamp skrev på milfs. Tycker själv det är enklare att få till det med de tjejer som är äldre än mig, (är 24).

Nödläge,
Dra till Asien? Big Grin
2017-03-14,17:20,
Inlägg: #5
RE: Fixa ligg som snabbast
Snabbaste sättet att få intresse från tjejer blir nog via social proof, så länge du gör "tillräckligt bra" resten av kvällen också i interaktion med någon tjej så blir det ganska lätt att ligga

Dock är ju alltid tinder och sådant det som tar minst ork att fixa, bara man är bra på det.

Tjejer brukar ju inte vara "pang på bara". Så du kanske rentav måste ta en fika för att därefter kunna ta hem henne.
2017-03-14,20:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-14,20:10 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #6
RE: Fixa ligg som snabbast
Jag hade de lättare att fixa "pang på bara" brudar innan tinder eran, de typ som att tjejer nu är mer anti mot de...mycket "fuck boys går bort" o liknande. Vad har hänt egentligen, värsta trust issues idag haha.

oxå märkt att tjejer tar mer åt sig när man kör gammla ala evilvalle style aka ultra heartless badboy från cr tiden, no offence still nostalgiskt gamebreaker Wink

Får vara lite mer snälltönt med attityden men ser över eran tips, high five broskis
2017-03-15,00:22,
Inlägg: #7
RE: Fixa ligg som snabbast
Nu har jag inte "gejmat" på typ 6 år men jag skulle gissa på att negs, c&f etc AKA classic MM har starkare effekt idag då majoriteten av tjejer är fullkomligt sönderpumpade med bekräftelse och tar man bort den - tada!

Den vanliga "kritiken" mot MM förut var ju att metoden var utformad för de absolut snyggaste tjejerna på top-klubbar i USA, brudar som i många fall hade stjärnstatus, modeller etc och att den således inte var lika applicerbar på random brud på högskolan i dalarna .. nu är det dock andra tider med den enorma explosion av datingappar likt tinder, eller ja, social media över huvud taget really.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-03-15,01:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-15,01:22 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #8
RE: Fixa ligg som snabbast
(2017-03-14,20:09)Sex Intelligence Skrev: Jag hade de lättare att fixa "pang på bara" brudar innan tinder eran, de typ som att tjejer nu är mer anti mot de...mycket "fuck boys går bort" o liknande. Vad har hänt egentligen, värsta trust issues idag haha.

oxå märkt att tjejer tar mer åt sig när man kör gammla ala evilvalle style aka ultra heartless badboy från cr tiden, no offence still nostalgiskt gamebreaker Wink

Får vara lite mer snälltönt med attityden men ser över eran tips, high five broskis

Sexuell framfusighet är det enklaste sättet att få poon på, man får mycket rejections men finns alltid brudar som vill ha stock o dessa screenas fram.

(2017-03-15,00:22)Evilvalle Skrev: Nu har jag inte "gejmat" på typ 6 år men jag skulle gissa på att negs, c&f etc AKA classic MM har starkare effekt idag då majoriteten av tjejer är fullkomligt sönderpumpade med bekräftelse och tar man bort den - tada!

Den vanliga "kritiken" mot MM förut var ju att metoden var utformad för de absolut snyggaste tjejerna på top-klubbar i USA, brudar som i många fall hade stjärnstatus, modeller etc och att den således inte var lika applicerbar på random brud på högskolan i dalarna .. nu är det dock andra tider med den enorma explosion av datingappar likt tinder, eller ja, social media över huvud taget really.

Kom igen nu Valle, gör din comeback, communityn behöver dig! Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-03-15,20:22,
Inlägg: #9
RE: Fixa ligg som snabbast
Assoo fan va alla ska hota mej med "bara ute efter seriöst"
2017-03-15,22:32,
Inlägg: #10
RE: Fixa ligg som snabbast
Får också bara matchningar med såna. Kanske ser för snäll ut, eller är det bara nåt tjejer skriver för att inte framstå som slampiga? Försöker ju vara lite sexuell i konversationerna men slutar alltid med att de blir sura eller sluta svara. Pallar inte diskutera studier, jobb och fritidsintressen i 3 månader innan hon slutligen vågar ses över en oskyldig fika som hon klämmer in mellan två andra aktiviteter men verkar vara så dom vill ha det
2017-03-15,23:05,
Inlägg: #11
RE: Fixa ligg som snabbast
Testa att sätt sexbiten i undertonen. Säg att ni ska laga något enkelt käk/ta en cigg/se en grym film.. istället för att "nu kommer jag och vi ska knulla". Det gör det hela mer acceptabelt från tjejens perspektiv även om båda vet vad som kommer hända.

Badoo är faktiskt mer sexinriktat än tinder imo även om det är mer fattys och mer skumma tjejer som hänger på appen. Skicka till gränsen är nådd varje dag. Success.



Angående negs /CF har ni som använt detta på senare tid fått bra resultat med metoden? Jag kan gissa att det blir en balansgång när tjejerna har så pass många killar i kö att det bara blir en "fuck him, next". Gäller verkligen att ha tungan rätt i mun, ett chodigt felsteg och du är ute.
2017-03-16,12:46,
Inlägg: #12
RE: Fixa ligg som snabbast
(2017-03-15,22:32)joak Skrev: Får också bara matchningar med såna. Kanske ser för snäll ut, eller är det bara nåt tjejer skriver för att inte framstå som slampiga? Försöker ju vara lite sexuell i konversationerna men slutar alltid med att de blir sura eller sluta svara. Pallar inte diskutera studier, jobb och fritidsintressen i 3 månader innan hon slutligen vågar ses över en oskyldig fika som hon klämmer in mellan två andra aktiviteter men verkar vara så dom vill ha det

Same, sjukt störigt när jag faktiskt försöker.
2017-03-16,13:28,
Inlägg: #13
RE: Fixa ligg som snabbast
(2017-03-16,12:46)Oxtilia Skrev: Same, sjukt störigt när jag faktiskt försöker.

De Game 2.0 som gäller nu
2017-03-17,13:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-17,13:43 av {2} Schlinus.)
Inlägg: #14
RE: Fixa ligg som snabbast
(2017-03-15,23:05)Fiskarn Skrev: Testa att sätt sexbiten i undertonen. Säg att ni ska laga något enkelt käk/ta en cigg/se en grym film.. istället för att "nu kommer jag och vi ska knulla". Det gör det hela mer acceptabelt från tjejens perspektiv även om båda vet vad som kommer hända.

Badoo är faktiskt mer sexinriktat än tinder imo även om det är mer fattys och mer skumma tjejer som hänger på appen. Skicka till gränsen är nådd varje dag. Success.



Angående negs /CF har ni som använt detta på senare tid fått bra resultat med metoden? Jag kan gissa att det blir en balansgång när tjejerna har så pass många killar i kö att det bara blir en "fuck him, next". Gäller verkligen att ha tungan rätt i mun, ett chodigt felsteg och du är ute.

Det är allmänt svårt att gamea alls över tinder osv. De man kan ligga med är de som bestämt sig för att leta upp någon att ligga med. Omöjligt att få någon respons när de redan sätt och hört allt på internet= ingen investering.

De nätragg som har gått för mig är när jag är chill + ärlig + oursäktande.

En speciell grej som fungerat bra på senaste är att istället för att förklara sig. Så säger man att hon måste förklara sig istället.

Hon: Jaha men varför tycker du det?
Jag: Konstig fråga, varför undrar du?

Sen också lämna ingen skit öppen och förvänta dig att hon ska leda vidare, de kan man göra efter nummer fb osv. Går aldrig på tinder\badoo

Träffa på\efter krogen
Eller efter jobb\skola, gör ingen big deal av det.
Flaker hon så chilla bara och fortsätt snacka och bjud ut igen.

Om ni inte beställt träff så dra iväg ett "vaken?" På natten så fattar hon whats upp

Flesta brudarna är inte där för att träffa någon, försök inre övertala em heller. Waste of time
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-03-17,19:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-17,19:09 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #15
RE: Fixa ligg som snabbast
För mej har tjejer i stort sett svårt att vara impulsiv/spontan, typ de måste vara rakade o sminkade helst before enligt dom. Fett osäkert beteende tycker jag.

Provat den där "vaken?" innan funkar väldigt sällan
2017-03-18,08:47,
Inlägg: #16
RE: Fixa ligg som snabbast
Menar inte att det fungerar kust den kvällen, men du sätter stämpel på bekantskapen, vilket kan leda till knull längre fram
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-03-26,09:13,
Inlägg: #17
RE: Fixa ligg som snabbast
Mycket "inga fuckboys tack!!" är ju dels ASD och även att de blir sönderbombade av 20st "hej, ligga ikväll?" av sina matchningar vilket lär vara rätt tröttsamt även om de faktiskt kan tänka sig det. Tror faktiskt de flesta 25+ åringarna är ute efter nåt seriöst men de vet ändå (oftast genom kompisar) vilket rykte dessa appar har och kan såklart även tänka sig ett ligg om man spelar sina kort rätt.

Tycker badoo är helt värdelöst, får ju inte skriva till de flesta om man inte betalar. De som är värda att ha har hela tiden full inkorg anyway men det kanske är bättre ur den synpunkten om man är villig att betala för det men jag kan också ha missat nåt där Fiskarn. Nivån på tjejer man matchar med där är märkbart sämre än tinder.

Till TS skulle jag vilja säga att om du förväntar dig ligg samma dag måste du ha ett förbannat smidigt textgame vilket du uppenbarligen saknar om du får matchningar/uppmärksamhet men inte kommer nånstans. Sätt ribban lite mer realistiskt och linda in orden lite mer, lägg på lite charm och håll det lättsamt. Gå ett steg extra, möt upp dem på stationen, ta en promenad till dig osv. för att underlätta det "stora" steget direkt hem till dig. Har för mig att ångest hade bra succé med det.
2017-03-26,14:51,
Inlägg: #18
RE: Fixa ligg som snabbast
Japp smidig textgame e ett måste just nu, gärna effektivt för de flesta textgame e så ute nowdays. Måste brainwasha mig SJ med nytt mindset o game eskalering.

Badoo är rena mansförnedring, man syns knappt för 98% av tjejerna kommer inte se ditt meddelande ändå eller så e du bara ett rökridå by millions.

En sak jag saknar e att få tjejerna att jaga mer o skriva mer, e bara massa drygt beteende hit o dit. Hade jag vart ful hade jag hajat läget men ser man bättre än average borde jag earn some chasers


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är antal ligg viktigt för er? Bubblan 20 12,630 2015-01-07,22:40
Senaste inlägg:: Nalirot
  Ok att vara med polares gamla ligg? sjoggaa 13 6,025 2014-03-23,20:14
Senaste inlägg:: russel
  Hur hantera gammalt ligg? Tenga 0 760 2014-01-23,15:02
Senaste inlägg:: Tenga
  Ett dilemma med att fixa nya vänner Sex Intelligence 9 4,709 2014-01-02,01:12
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? Mindful 5 2,365 2013-07-16,23:57
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}