LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
snapchat-tips
2017-03-12,18:41,
Inlägg: #1
snapchat-tips
Känns som snapchat är nått man använder en hel del i raggandet så här kommer ett tips som jag tycker är bra. Oftast upplever jag att tjejer som är snygga och bekväma i sig själv skickar en himla massa random ansiktsuttryck när man chattar med dom och mitt tips är att härma henne när du skickar tillbaka. Inte svårare än så, hon kommer skratta mkt och ni får connection. Tar hon t.ex alla bilder från sidan, gör så du med. Tar hon selfies och kollar bort, gör det du med. Tar hon selfies med viss emoji som täcker ansiktet, gör så du med. Enkelt o bra tips . Obs var försiktig för en tjej som försöker se så bra ut som möjligt på selfies, hon kanske blir sårad, utan gör det till den "snygga bekväma tjejen".
2017-03-13,22:58,
Inlägg: #2
RE: snapchat-tips
Bra tips tvbordet!

Använder knappt snapchat längre men tycket detta funkade bra. Vill lägga till att om man ett aktivt liv, gör intressanta grejer etc. try it! Det är ett enkelt sätt för att ge tjejerna en hint om din livsstil.

Kicka också igång en challenge att gå fram till de snyggaste tjejerna du kan hitta, säg att dina kompisar inte vill ut men att de kan tänka sig att ändra sig. Därför vill du ta en galen bild med dem för att visa hur bra du har det med vackra brudar runt om dig. Lekfullt, oskyldigt. Done it, worked damn good.
2017-03-14,17:15,
Inlägg: #3
RE: snapchat-tips
Snapchat är som Instagram för killar, definitivt något man bör utnyttja

Ett tips är att köra typical "berättelsen". Början - Mitten - Slut
I my story

Folk älskar det, spelar i stort sett ingen roll vad du gör det om, men lägg upp en berättelse på något du gör som innehåller Början (hook), Mitten (plot, drama), Slut (Slutet gott allting gott)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips på "body language" tvbordet 3 1,766 2017-04-27,19:04
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tips för att utöka sociala skillsen tvbordet 0 910 2017-04-16,13:30
Senaste inlägg:: tvbordet
  Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss Sean 0 1,691 2015-09-07,18:02
Senaste inlägg:: Sean
  DVD-tips? Set Theory 6 2,379 2012-12-20,00:57
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}