LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att bryta en rejäl svacka, behöver råd!
2017-03-24,01:11,
Inlägg: #1
Att bryta en rejäl svacka, behöver råd!
Finns det nåt folk som fortfarande hänger här? Smile

La hela "game"-grejen på hyllan för över ett år typ. Blev rätt seriöst med min KK som i slutändan sårade mig, fastän det var jag som inte ville ha något seriöst med henne. Pallar inte tjöta om det, men det sänkte mig rejält. Gått typ 2 mån sen det nu.

Innan det tog slut så låg jag med 4-5 pers i början av vårt "förhållande, sen exclusive i typ 7mån, sen 4-5 till sista månaderna. Inga problem med att träffa tjejer mao, snarare tvärtom.

Nu har jag hamnat i den där desperata zonen, känns som tjejerna märker det på en. Söker bekräftelse. Tycker synd om mig själv. Tänker negativt. Been there, done that. Men jag har svårt o bryta den, trots att jag vet att det är 100% mitt huvud.

Problemet är att jag hoppat på en TRT-kur och således borde jag inte dricka om jag nu vill optimera mina gains till sommaren. Problemet är att jag är för pussy för att ragga nyktert och mitt Tindergame har vart förjävligt rent utsagt. Ska ta lite nya bilder i veckan och skarpa till skiten så det borde kunna öka oddsen något.

Men fan, behöver tips. Någon slags guideline att följa. Har såklart runkat & kollat porr som fan också, hjälper inte heller. Så NoFap är en väg men har sån fruktansvärd jävla libido på TRTn nu alltså... så jävla svårt o inte fappa, även om det är en dålig excuse såklart..

Lite tips för en kille som är nere i en djup dal just nu hade vart jävligt guld boys <3
2017-03-24,01:44,
Inlägg: #2
RE: Att bryta en rejäl svacka, behöver råd!
Kör nofap och sänk dina standards lite tills du börjar få abundance mentalitet igen.
2017-03-25,14:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-25,14:01 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #3
RE: Att bryta en rejäl svacka, behöver råd!
Är på samma spår som dej ungefär, fast med nofap i 7 månader. Har inte legat på 65 dagar heller o går skit på tinder även om jag matchar med dom hetaste...
2017-03-26,14:56,
Inlägg: #4
RE: Att bryta en rejäl svacka, behöver råd!
(2017-03-25,15:01)Toledo Skrev: Kanske inte ska matcha med dom hetaste dä

Även tjokisar kan ha bete sig som 9-10or...
2017-03-31,22:46,
Inlägg: #5
RE: Att bryta en rejäl svacka, behöver råd!
Yes handlar väl om att sänka standarden, ligger mycket i det och sen jobba sig upp, men det tar ju emot på egot. Och det är väl just egot som är problemet.

Träffade exet igår... hon snapchata mig och fråga om vi skulle käka donken, aja visst. TLDR så drog vi drive in vid 23, drog hem o åt, tog en cigg, sen chilla ltie i sängen o snacka. Fråga om vi skulle se nån film (som vi oftast brukade göra, lite hint hint) men hon sa hon skulle upp tidigt till skolan. Låg ändå i sängen och smekte henne ltie över håret, klia ryggen, that kidn of shit, exact som vi gjorde när vi sågs. Så jag trodde ju det skulle bli ligga trots att hon sa nej, vet hur svag hon är för o hålla sig normalt sett...

Men icke. Hon fråga mig även nån gång under kvällen hur jag skulle göra om jag skulle dissa nån, sluta svara eller säga det. Så jag antar att hon kanske ska dumpa/blir dumpad atm och därav ville få lite bekräftelse, eller ville kolla om jag fortfarande var itnreserad. Hon var väldigt noggran med att poängtera att hon numera var "seriös med träningen" (yea right lol) vilket va en av orsakerna till varför jag dumpade från första början.

Till mitt problem;

1. Jag va den som inte ville ha något seriöst med henne under tiden vi höll på, alltså gå till facebook relation och allt det där. Samtidigt mår jag bra av att vara med henne och min livskvalité nu VS när vi höll på var mycket högre då, ångrar mitt val idag såklart, classic?
2. Jag vet att jag glorifierar det vi hade. MEN jag skulle gärna gå in i KK relation igen eller liknande.
3. Jag HATAR att jag sitter i underläget och att hon vet det. Inte bra för välmående o vara i underläge, så jag tänkte ba shoot it imorrn när båda är ute om hon ska sova över hos mig. Om hon har BF fortf så säger jag hejdå för gott.

Som jag ser det så kan man inte "bara vara vänner", det är lite av en beta klyscha imo. OM jag skulle vara vän med henne utan att ha sex, idk men för mig personligen så känner jag mig bara utnyttjad typ. Det är ju exakt som det var innan förutom att vi inte har sex, varför? Makes no sense i mina ögon. Men då är jag kanske en kåt hingst but wtf. Så funkar ju livet? Man har ju all historia som man bara ska låtsas om inte har hänt och helt plötsligt är man bara polare. Jag vetefan alltså..

#Nattankar.
2017-03-31,23:32,
Inlägg: #6
RE: Att bryta en rejäl svacka, behöver råd!
(2017-03-31,22:46)Simppa Skrev: Yes handlar väl om att sänka standarden, ligger mycket i det och sen jobba sig upp, men det tar ju emot på egot. Och det är väl just egot som är problemet.

Träffade exet igår... hon snapchata mig och fråga om vi skulle käka donken, aja visst. TLDR så drog vi drive in vid 23, drog hem o åt, tog en cigg, sen chilla ltie i sängen o snacka. Fråga om vi skulle se nån film (som vi oftast brukade göra, lite hint hint) men hon sa hon skulle upp tidigt till skolan. Låg ändå i sängen och smekte henne ltie över håret, klia ryggen, that kidn of shit, exact som vi gjorde när vi sågs. Så jag trodde ju det skulle bli ligga trots att hon sa nej, vet hur svag hon är för o hålla sig normalt sett...

Men icke. Hon fråga mig även nån gång under kvällen hur jag skulle göra om jag skulle dissa nån, sluta svara eller säga det. Så jag antar att hon kanske ska dumpa/blir dumpad atm och därav ville få lite bekräftelse, eller ville kolla om jag fortfarande var itnreserad. Hon var väldigt noggran med att poängtera att hon numera var "seriös med träningen" (yea right lol) vilket va en av orsakerna till varför jag dumpade från första början.

Till mitt problem;

1. Jag va den som inte ville ha något seriöst med henne under tiden vi höll på, alltså gå till facebook relation och allt det där. Samtidigt mår jag bra av att vara med henne och min livskvalité nu VS när vi höll på var mycket högre då, ångrar mitt val idag såklart, classic?
2. Jag vet att jag glorifierar det vi hade. MEN jag skulle gärna gå in i KK relation igen eller liknande.
3. Jag HATAR att jag sitter i underläget och att hon vet det. Inte bra för välmående o vara i underläge, så jag tänkte ba shoot it imorrn när båda är ute om hon ska sova över hos mig. Om hon har BF fortf så säger jag hejdå för gott.

Som jag ser det så kan man inte "bara vara vänner", det är lite av en beta klyscha imo. OM jag skulle vara vän med henne utan att ha sex, idk men för mig personligen så känner jag mig bara utnyttjad typ. Det är ju exakt som det var innan förutom att vi inte har sex, varför? Makes no sense i mina ögon. Men då är jag kanske en kåt hingst but wtf. Så funkar ju livet? Man har ju all historia som man bara ska låtsas om inte har hänt och helt plötsligt är man bara polare. Jag vetefan alltså..

#Nattankar.

DUDE! Jag har varit i liknande situation med ett av mina ex som jag haft en
relativ lång historia. Å ju längre historia du får med ditt ex, ju "känsligare"
känns situationerna när du råka stöta på henne på stan eller medier...

Det är som att vara en recovering addict och du kmr i kontakt med ditt
kokain igen och du VET att du om bara rör lite i det igen så kmr du hamna i
samma skit som var skälet varför du slutade med det till att börja med...

Din punkt nr3 är exakt hur hon vill ha det. Hon vill känna att du känner mer
smärta av att inte få ligga med henne, att inte få vara med henne osv. Hon
suktar efter bekräftelsen att du fortfarande vill ha henne mer än hon vill ha
dig vilket nog oxå är ett sätt för henne att hantera/hämnas(?) att du dumpa
henne.

Jag dumpade oxå mitt ex flera ggr, vi gick fram å tebax, hade sex, gjorde slut,
osv. Detta pågick i drygt 6 år(!) hela jävla sex år! Efterblivet är var det var.

Och det finns den där trygghetskänslan, och nostalgin att "jag hade så mkt
bättre när jag var ihop med henne". Men om vi hade det så himla underbart med
våra ex (räkna bort sexet) varför dumpade vi dem då till att börja med? Big Grin

Idag har tagit tag i mitt liv (starta eget å skit, gymmat regelbundet, bättre kost,
sömn å diverse) för min egen skull och INTE för att få tillbaka något ex (vilket
vissa kan drabbas av när dem bestämmer sig för att ta tag i sina liv).

Sedan äré oxå så att det är lätt att leva med vetandet att hon träffar andra,
knullar andra osv. Men att se beviset ute på krogen, se hon hångla med andra,
osv (vilket jag även såg mitt ex göra), det är den stora personliga utmaningen.

Personligen så tkr jag samtidigt att det är ett bra mått på ens egen
självutveckling. Min egen upplevelse har varit att skita försöka få tillbaka ens
ex, vare sig det är relation eller KK, oftast inte värt det rent mentalt talat.

Du ska även skita i undermedvetna behov som att försöka hångla upp en annan
tjej framför henne, för då faller du bara lika lågt i självutvecklingen som hon.

Få ett slags avslut på det. Visa tacksamhet, även om det är smärtsamt, för den
tid ni hade och du önskar henne det bästa. Säg, "det var kul så länge det vara".

Sedan eliminerar du alla minnen du har av henne elektroniskt och fysiskt (bilder
på datorn, utskrivna bilder, gamla fotobilder osv). För precis som allt som
påminner om kokain för recovering addict så gynnas du INTE, särskilt inte om du
känner att du hamnar i samma gamla dåliga beteendemönster med henne, av
att ha kvar minnen av henne. Du kan minnas henne, men ha inga direkta fysiska
kopplingar för då riskerar du att hamna i samma mentala fälla igen som du hatar.

Jag vet inte hur många gånger jag föll tillbaka på gamla chode/beta-mönster
med mitt ex när jag råkade få kontakt med henne och min reptilhjärna sa, "kom
igen nu, fixa ett sista ligg med henne igen!". Mitt tips: tacka för tiden du hade,
verkligen från botten av ditt hjärta, no matter the pain, och gå vidare och börja,
sakta men säkert, skapa det liv du verkligen vill hinna få ut istället för leva kvar i
dessa starka och frestande mentala nostalgifällor med ditt ex, not worth it at all.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver lite hjälp att hjälpa! Powerwolf 5 2,909 2015-04-25,14:49
Senaste inlägg:: Bruno
  Behöver hjälp att hjälpa !! Dean 10 5,672 2014-12-28,15:52
Senaste inlägg:: trollface
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,125 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Behöver hjälp NU av er! Nicki 2 1,779 2014-04-29,11:44
Senaste inlägg:: Beerpong
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 17,734 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Det behöver inte vara svårare än så?! ONE one 0 874 2013-06-27,20:50
Senaste inlägg:: one
  Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp Anonymous 9 3,309 2012-09-15,12:06
Senaste inlägg:: Mössan
  Sexual intent, behöver tips! xChocolate 7 2,584 2012-08-09,23:05
Senaste inlägg:: Jens

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}