LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har man blivit friendzonad?
2017-04-09,19:20,
Inlägg: #1
Har man blivit friendzonad?
Snackat till o från med en brud från gymmet några veckor, fixade snap sen styrde mot träff hos mig som var igår. Hon var väldigt pratglad och frågade mycket frågar.

En stund senare eskalerar jag mot k-close o de går bra dock säger hon "vi kommer inte ha sex idag bara så duvet" och svarade nej de ska vi verkligen inte så försökte bygga komfort med att snacka o sen beröra hennes kropp mer men hon sa återigen inget sex även fast jag fick ta mycket på hennes pattar o halva röven.

Jag som e erfaren inom game o så försöker jag självklart följa reglerna att inte vara för på lr needy, vilket jag absolut inte visade från mig. Hon skulle dock upp tidigt dagen efter så hann inte eskelera vidare tilll f-close, så jag bara aja visst o sa hejdå.

Vi sågs på gymmet dagen efter men hon kom inte ens fram, hon vinkade bara 6 meter ifrån...duh. Var klar så hon var på nära exit vägen o snackade bara laidback med henne, visst hon e trevlig men har en känsla att jag blivit friendzonad lr vad de nu e, e typ ovanligt att jag blir det lol.

så hur bör man bära åt sig för att få henne lite investera mer. Låter korkad att de kört bara för att jag inte var mer på för f-close.
2017-04-10,07:50,
Inlägg: #2
RE: Har man blivit friendzonad?
(2017-04-09,19:20)Sex Intelligence Skrev: Snackat till o från med en brud från gymmet några veckor, fixade snap sen styrde mot träff hos mig som var igår. Hon var väldigt pratglad och frågade mycket frågar.

En stund senare eskalerar jag mot k-close o de går bra dock säger hon "vi kommer inte ha sex idag bara så duvet" och svarade nej de ska vi verkligen inte så försökte bygga komfort med att snacka o sen beröra hennes kropp mer men hon sa återigen inget sex även fast jag fick ta mycket på hennes pattar o halva röven.

Jag som e erfaren inom game o så försöker jag självklart följa reglerna att inte vara för på lr needy, vilket jag absolut inte visade från mig. Hon skulle dock upp tidigt dagen efter så hann inte eskelera vidare tilll f-close, så jag bara aja visst o sa hejdå.

Vi sågs på gymmet dagen efter men hon kom inte ens fram, hon vinkade bara 6 meter ifrån...duh. Var klar så hon var på nära exit vägen o snackade bara laidback med henne, visst hon e trevlig men har en känsla att jag blivit friendzonad lr vad de nu e, e typ ovanligt att jag blir det lol.

så hur bör man bära åt sig för att få henne lite investera mer. Låter korkad att de kört bara för att jag inte var mer på för f-close.


Nej du är inte friendzonad, hon kanske inte vill ligga med en kille hon knappt träffat bara. Du har nog gjort så det känns akward när ni ses, därav dåligt med comfort.
2017-04-10,13:06,
Inlägg: #3
RE: Har man blivit friendzonad?
Jag tolkar det just nu som att hennes "vi kommer inte ha sex idag bara så duvet"
var både ett shittest från hennes sida samtidigt som hon hade en intern konflikt
av att vilja ligga samtidigt som hon inte ville känna sig slynig. Från hennes håll
så kanske hon tror att du hade trott att hon hade varit slampig om hon låg med
dig direkt där då. Så då skippar hon hellre sexet just då för å slippa den risken.

Nu är jag fel person att ta råd från, pga., endast 4 ligg på 28 år, men jag kan
spekulera så får du göra som du vill med det; snacka några gånger till med
henne på gymmet casual som om det som hände aldrig hände så visar du då
att det var ingen big deal att det inte blev något ligg då.

Sen efter några ggr så kan du hinta eller föreslå en "träff" där ni lagar mat ihop
hemma hos dig eller henne så får ni vara för er själva. Då får du chansen att
bygga mer fysisk komfort igen och sen bara ta henne med en stormvind å stänga
av spisen så inte lägenheten brinner upp Wink

Sen kan du oxå testa köra ASD mot henne innan hon kan göra det genom att
säga, "bara såru vet så kmr vi inte ligga" fast du klämmer på hennes tuttar å skit.

Tillåt inte "instant results with tinder" få förstöra din förmåga att play by the book
där du bygger upp den nödvändiga komforten med tjejen ifråga. Vissa behöver
helt enkelt mindre och andra mer. Om du är van med snabba resultat så riskerar
du alltså att tappa tålamodet med tjejerna som kanske kräver mer än vanligt.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-04-10,13:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-04-10,13:34 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #4
RE: Har man blivit friendzonad?
Om målet är att ligga med en tjej skulle jag inte låta henne masa med beslutet. Det där med skall upp tidigt kan ändras. Vi har lärt oss från tidig ålder att man skall "ta ett nej för ett nej", sen kommer pua community och säger att man inte skall vara "för pushy". Som Grant Cardone ( https://en.wikipedia.org/wiki/Grant_Cardone ) säger i en av hans böcker så fick den ungen sin vilja igenom som fick höra "man skall ta ett nej för ett nej" innan han fick höra det. Det han gjorde innan funkade och sen blev han messed up.

Så jag tänkte bara kommentera det där med att man "inte skall vara pushy", att det är ren bullshit och att det i själva verket beror på hur man gör när man pushar. De flesta är inte nog socialt kompetenta till att kunna pusha med elegans och då är det klart det lätt det kan bli för high pressure som sätts på tjejen. Jag ser det som att tjejen har limiting beliefs kring att fatta ett beslut som hon vill (eller delar av henne, kognitiv dissonans) fatta som man måste jobba runt. Mitt game är en blandning av investering och fysisk eskalering, sen använder jag olika manipulerande NLP baserade säljargrejer för att överkomma anti-slut defense. Works. Folk har pleasure och pain motivationer i sin skalle och om man skall få dem att fatta beslut handlar det om att slå ut negativa och lyfta fram positiva. De fattar beslut med känsla, men gör det med logik också ovanpå känslorna, därför - > ge dem justifiers så de kan rationalisera. Och så kallade "minimizers" som minimerar den dåliga effekten i deras hjärna av att fatta beslut. Funkar att använda specifika ord, language patterns och tonality patterns.

fick säkert 20 invändningar i lördags kväll/natt under en 6 timmars period varav samma invändning hela tiden, "were not having sex". Sen hade vi det, lol. Kunde gjort det lättare för mig genom att supa ner tjejen (hon drack två öl bara), men jag är hellre en duktig influencer som inte är beroende av sånt trams : D

Som jag ser det har du å göra med damage control after the damage is done nu eftersom hon kom undan med att inte fatta beslut den kvällen. Bästa är att minimera sånt från början. Men klart, ibland kan man inte få till f close på första kvällen. Men det där med "skall sova så kan inte" låter som bs och helt enkelt en pain motivator man måste manipulera runt / hantera för att nå resultat. Tror du inte hon hade skippat en natts sömn om hon fick ligga med sin favoritfilmstjärna/favoritmusiker?

Och om hon lät mig ta henne på tuttarna och röven är det helt jävla inaktuellt i min verklighet att vi inte skall ha sex. DÅ vill hon ha sex. Självrespekt. Var en auktoritet. Det där med att hon blev standoffish efteråt låter som att hon tappade respekt för dig när du inte tog henne när du hade chansen. Antingen f-close direkt, eller också som tv bordet är inne på åtminstone mer comfort/tillit - vilket hade gjort utsikterna bättre vid en andra träff.

Är inte det jag säger needy då? Beror på, jag behöver inte resultatet, men jag gör vad jag kan för att få det och agerar självsäkert. Ens filosofi och inställning har en del att säga med.

Big GrinAngel
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-04-10,15:50,
Inlägg: #5
RE: Har man blivit friendzonad?
Ajaj I should known better men jag lär mej till nästa gång. Men jag e sugen på att f closea den bruden alltså. Vill bara ska bättre dynamik mellan oss, inte så nice när hon va neutral på gymmet då man hellre förväntar sig mer personlighet o leende.

Vad hade ni gjort nu för att vända på det


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Jag har blivit kär och töntig! Vetinte 9 4,121 2016-05-05,20:00
Senaste inlägg:: Vetinte
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 3,491 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}