LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Säga till brudar att man gökar med andra
2017-05-09,16:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-05-09,16:42 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #1
Säga till brudar att man gökar med andra
Ok, så det är såhär, har haft det här problemet och målat in mig i samma hörn igen

Man säger till tjejen att man inte vill vara i ett monogamt förhållande med dem, men att man tycker om att träffas och det är mer än att bara göka.

Hon säger ok, men vill att man säger till när man gökar med någon annan.

Man gökar med någon annan och det känns jävligt obekvämt att säga till henne det. Samtidigt vill man inte ljuga.

Jag borde ha sagt att jag inte känner mig bekväm med att säga till varje gång jag gökar runt, läste ena artikel om det ang polygama förhållanden. Nu står jag där där jag antingen håller käften om det, och indirekt ljuger, eller sätter mig själv i en obekväm situation.

Vad är era erfarenheter?
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-05-09,17:45,
Inlägg: #2
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
Citat:Jag borde ha sagt att jag inte känner mig bekväm med att säga till varje gång jag gökar runt

Som sagt, du vet själv svaret. Kontrollera framen. Var dominant. Annars får du följa hennes regler alternativt ljuga. Men det är en värderingsfråga i slutänden och beror på vad man trivs med.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-05-10,16:20,
Inlägg: #3
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
(2017-05-09,17:45)TonightIsTheNight Skrev: Som sagt, du vet själv svaret. Kontrollera framen. Var dominant. Annars får du följa hennes regler alternativt ljuga. Men det är en värderingsfråga i slutänden och beror på vad man trivs med.

Har du själv för erfarenhet av det samtalet? Att säga rakt ut till henne att man legat med någon annan.

Har gjort det två gånger och det var jobbigt att göra det och jobbigt för henne.
Bäst att inte ställa sig i den situationen. Men nu är man där. Funderar fan på att skita i att berätta, vänta på att hon drar upp det.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-05-10,16:43,
Inlägg: #4
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
Säg inget när du ligger med andra, berätta enbart om hon tar upp det. Utöver det måste du vara mer känslokall och sluta bry dig så mycket.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-05-10,16:45,
Inlägg: #5
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
Ja.

Precis, bäst att inte ställa sig där ifrån början.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-05-12,09:39,
Inlägg: #6
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
(2017-05-10,16:43)Evilvalle Skrev: Säg inget när du ligger med andra, berätta enbart om hon tar upp det. Utöver det måste du vara mer känslokall och sluta bry dig så mycket.

Tack, det är helt rätt. Gillar ärligheten på det här forumet.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-05-26,15:16,
Inlägg: #7
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
(2017-05-12,09:39)SvaMp_ Skrev: Tack, det är helt rätt. Gillar ärligheten på det här forumet.

Så idag kom diskussionsämnet upp, och jag sa att jag gökade med andra.. Hon vart lack och ville inte ses mer. Egentligen hade jag vart ärlig med henne förutom att jag inte sa till direkt efter att jag gökat runt utan sa det när hon frågade.

Ångrar att jag inte sa det direkt då det var något hon hade bett om. Hade känts som ett bättre sätt att avsluta det på. Vart totalt helt ärlig i allt, istället för som nu 95%. Gick egentligen emot mina värderingar. Det är inte lätt det där.
HOn va fett nojjig för könssjukdomar (trotts att vi knullade med kondom) och det var henes argument till att hon ville veta om jag gjorde det även om jag sagt att jag ville göka runt.

Det är inte lätt det där. Till nästa gång ska jag säga direkt, att jag vill göka runt, och att när jag gör det inte är hennes business så hon inte kräver av mig att ringa med besked när det händer. BLir det ändå så ska jag nog säga direkt, känns som att sanningen kommer fram ändå, förr eller senare.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-05-26,17:27,
Inlägg: #8
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
Update igen

Hon messar mig på fb, säger tråkigt att det blev såhär
Jag säger att jag är tacksam för vår tid, hon säger att hon också är det.
Avslutar med varsin smiley.

Hon verkar fortfarande va på... men just nu ganska skönt att slippa det där
Winning Beats the Game

Be Selfish


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Konstigaste någon sagt till dig i sängen? Carragher 30 14,272 2015-07-31,23:14
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Kuken slaknar andra gången Bubblan 2 1,624 2012-10-16,10:28
Senaste inlägg:: Badboll
  Är du i ett förhållande? Ändra ditt sexliv för livet! Common sense 0 1,223 2012-04-08,10:41
Senaste inlägg:: Common sense

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}