LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Säga till brudar att man gökar med andra
2017-05-26,15:16,
Inlägg: #7
RE: Säga till brudar att man gökar med andra
(2017-05-12,09:39)SvaMp_ Skrev: Tack, det är helt rätt. Gillar ärligheten på det här forumet.

Så idag kom diskussionsämnet upp, och jag sa att jag gökade med andra.. Hon vart lack och ville inte ses mer. Egentligen hade jag vart ärlig med henne förutom att jag inte sa till direkt efter att jag gökat runt utan sa det när hon frågade.

Ångrar att jag inte sa det direkt då det var något hon hade bett om. Hade känts som ett bättre sätt att avsluta det på. Vart totalt helt ärlig i allt, istället för som nu 95%. Gick egentligen emot mina värderingar. Det är inte lätt det där.
HOn va fett nojjig för könssjukdomar (trotts att vi knullade med kondom) och det var henes argument till att hon ville veta om jag gjorde det även om jag sagt att jag ville göka runt.

Det är inte lätt det där. Till nästa gång ska jag säga direkt, att jag vill göka runt, och att när jag gör det inte är hennes business så hon inte kräver av mig att ringa med besked när det händer. BLir det ändå så ska jag nog säga direkt, känns som att sanningen kommer fram ändå, förr eller senare.
Winning Beats the Game

Be Selfish


Meddelanden
RE: Säga till brudar att man gökar med andra - av SvaMp_ - 2017-05-26,15:16

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Konstigaste någon sagt till dig i sängen? Carragher 30 14,511 2015-07-31,23:14
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Kuken slaknar andra gången Bubblan 2 1,674 2012-10-16,10:28
Senaste inlägg:: Badboll
  Är du i ett förhållande? Ändra ditt sexliv för livet! Common sense 0 1,257 2012-04-08,10:41
Senaste inlägg:: Common sense

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}