LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Första mess på dejtingsida
2012-03-09,21:52,
Inlägg: #1
Första mess på dejtingsida
När ni är inne på en dejtingsida och vill skriva till någon som ni aldrig har snackat med, vad skriver ni FÖRST? Alltså, vad står det i erat första mess till dem? =)
2012-03-09,22:10,
Inlägg: #2
Första mess på dejtingsida
Subject: ALL CAPS, skriv nåt skit bara

Body: "gillaru makaroner"

60% of the time, it works every time
Bloddopad av Satan
2012-04-07,23:00,
Inlägg: #3
Första mess på dejtingsida
Skriv gärna mer om detta. Behöver lite inspiration om hur man drar i gång det bra.
2012-04-08,05:43,
Inlägg: #4
Första mess på dejtingsida
de beror på, alltifrån " vem e du plutten" till vill du "smaka på mina magiska fingrar o tår". Kör mest via badoo, där funktionen " villträffadig" finns, så lite avv den ytliga attrationen finns redan när jag börjar
find it, fuck it, forget it.
2012-04-08,23:32,
Inlägg: #5
Första mess på dejtingsida
Oh, den sidan hade jag inte hört talas om. Ska provas.

Har en tjejpolare som säger att hon hatar när någon kommenterar nåt i hennes profil och att det bästa är att skriva nåt helt random. Hur ser ni på detta?
2012-04-08,23:43,
Inlägg: #6
Första mess på dejtingsida
Till Skrev:Oh, den sidan hade jag inte hört talas om. Ska provas.

Har en tjejpolare som säger att hon hatar när någon kommenterar nåt i hennes profil och att det bästa är att skriva nåt helt random. Hur ser ni på detta?

Och vissa brudar håller inte hand på första dejten medans andra gärna sväljer. You can't please everyone. Plöj.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-04-09,05:05,
Inlägg: #7
Första mess på dejtingsida
[quote=golvmopp]Och vissa brudar håller inte hand på första dejten medans andra gärna sväljer. You can't please everyone. [b]Plöj.[/QUOTE]

+11111111 alla kan inte gilla än, om hon inte tycker om än så e de fel på henne imo
find it, fuck it, forget it.
2012-04-09,11:29,
Inlägg: #8
Första mess på dejtingsida
Men det var ju inte det som var poängen. Det jag undrade var vad ni tycker funkar bäst av att vara random eller hugga på något i presentationen.
2012-04-09,11:39,
Inlägg: #9
Första mess på dejtingsida
Till Skrev:Men det var ju inte det som var poängen. Det jag undrade var vad ni tycker funkar bäst av att vara random eller hugga på något i presentationen.

jag har inte fått så bra respons att kommentera profilen, utan bättre att vara random eller rent av direkt =)
2012-04-09,16:18,
Inlägg: #10
Första mess på dejtingsida
Du ser elak ut....

Fint leende, nyss borstat tänderna?

Insecureboy: Insecureboy, 19 år gillar färgen blå. Vem är du?
Svar: Haha var det allt du kunde komma på
Insecureboy: jag gillar färgen grön oxå.

testa lite olika öppnare och se vilken som passar dig bäst, låt kreativiteten flöda Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-09,16:36,
Inlägg: #11
Första mess på dejtingsida
Nice! Kom gärna med fler exempel alla. Smile
2012-04-09,16:39,
Inlägg: #12
Första mess på dejtingsida
"du påminner mig om en sån där jättesöt gris!"


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,297 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Plentyoffish- gratis dejtingsida i USA zorro69 0 1,444 2014-07-13,01:53
Senaste inlägg:: zorro69

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}