LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur nöjda?
2017-06-05,21:38,
Inlägg: #1
Hur nöjda?
Hur nöjda är ni med er själva, och erat liv.
På en skala från 1-10
Ni får gärna svara flera gånger.

Just nu så känns mitt liv som 4/10. Det går, men det kunde vara så jävla mycket mer
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-06-05,22:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-06-05,22:27 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #2
RE: Hur nöjda?
10/10.

Jag själv skapar min verklighet på gott och ont. Vill jag ha något i livet så ser jag till att skaffa det.
Har mycket att vara tacksam över och älskar mitt liv.

(2017-06-05,21:38)Schlinus Skrev: Hur nöjda är ni med er själva, och erat liv.
På en skala från 1-10
Ni får gärna svara flera gånger.

Just nu så känns mitt liv som 4/10. Det går, men det kunde vara så jävla mycket mer

Orkar inte höra en lång snyft/gnäll-historia men vad saknar du för att må 10/10?
Vad krävs för att du ska känna det?
2017-06-05,23:08,
Inlägg: #3
RE: Hur nöjda?
7/10, känner mig ganska nöjd i tillvaron just nu, försöker bygga på min egen buisness samtidigt som jag har ett helttidsjobb. Har storslagna planer och vill bo utomlands permanent.
Brudar är inte prio 1 just nu och kommer aldrig vara det heller.

Det är spännande bara livet, finns så mycket saker att göra och ta på och förverkliga. Jag går in 100% ifall jag vill uppnå något. Sån skillnad för 1 år sen när jag mådde verkligen piss.
2017-07-07,15:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-07,15:01 av {2} Alzor.)
Inlägg: #4
RE: Hur nöjda?
3/10 ska bli 10/10, har svårt att attrahera tjejer och jobbar med något som inte är tillfredsställande. Men jag har skrivit en målbild så detta ska det bli ändring på.
2017-07-13,12:58,
Inlägg: #5
RE: Hur nöjda?
(2017-06-05,21:38)Schlinus Skrev: Hur nöjda är ni med er själva, och erat liv.
På en skala från 1-10
Ni får gärna svara flera gånger.

Just nu så känns mitt liv som 4/10. Det går, men det kunde vara så jävla mycket mer
8/10 just nu

Fan det går ju upp och ner hela tiden
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-07-14,04:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-14,04:56 av {2} joak.)
Inlägg: #6
RE: Hur nöjda?
4/10

Låter kanske illa men det är ändå klart bättre än vad det varit tidigare. För bara några år sen kunde jag inte betala räkningar i tid och bodde i en svinstia konstant. Arbetslös med två avhoppade utbildningar. Slösade de pengar jag hade på onödigt skit osv. Bara att sköta ekonomin och hålla städat hemma vilket jag nu klarar av gör att jag får ett mycket bättre grundmående. Dessutom rest en del på egen hand och nu börjat få ordning på livet med utbildning och så samt tjänar lite pengar online.

Det är tjejbiten som jag fortfarande har mycket svårt för och som är största orsaken till att det bara är 4/10. Jag har förmodligen något liknande asperger/mild autism (jag ser helt ok ut men inte legat på 5 år så nåt fel är det). Mycket svårt för det sociala samspelet överlag så jag får räkna med uppförsbacke på det här området. Men kommit igång med daygame och hoppas hitta någon som är intresserad till slut. Har ju fått nr och dejter förut från dg så det är inte helt hopplöst. Det är bara att bli lycklig eller die trying som gäller.
2017-07-16,18:33,
Inlägg: #7
RE: Hur nöjda?
6/10 , bor i en halvdan stad och har nog fortfarande rätt kass självkänsla, skulle vilja sluta lata mig och plugga, annars är det en 10a
2017-07-17,17:28,
Inlägg: #8
RE: Hur nöjda?
8/10
Säger som Schlinus att det går upp och ner.

Befunnit mig nere runt 2-4 under 2017 men senaste månaden har jag haft en rejäl höjning.

Fått fast efter provanställning, utvecklar mig regelbundet med nya uppgifter och fått mer ansvar (sedan jag fått fast)
Varit driven, initierat väldigt många aktiviteter/träffar med kompisar.
Precis påbörjad semester med grejer som jag verkligen LÄNGTAT efter.
Dejtar en tjej som jag äntligen klickar bra med och som är jävligt smart.
2017-07-19,21:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-19,21:51 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #9
RE: Hur nöjda?
10/10.

Som sagt så är jag skaparen av min egna verklighet och är jag inte nöjd med något gör jag något åt det.
En manlig egenskap är att vara nöjd oavsett hur man har det. En riktig man behöver inget externt för att känna lycka och inre frid.

Sen givetvis att varje dag är 10/10 är det inte. Att tro att livet ständigt skall vara bra är en illusion. Man behöver känna dalarna för att njuta av topparna. Precis som i sport, svider det inte när man förlorar, känns det inte gött när man vinner. Därför skall det känna piss och jävligt när man är på botten men glöm aldrig bort att det är du själv som är ansvarig för att göra något åt det.

Största anledningen till manlig olycka är enligt mig att personen har tappat bort sig själv. Hittar man sig själv, sin plats i livet samt är på god väg på sin resa så har man receptet för att vara lycklig. Belöningen och bieffekterna för ovan är f*tta, pengar, makt, vänner, relationer m.m.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}