LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Långdistansförhållande (?)
2017-07-15,18:21,
Inlägg: #1
Långdistansförhållande (?)
Yo, varit på några resor i Europa och fått kontakt med en brud i centraleuropa som jag träffat ett par gångar, vi har legat och verkligen klickat, hon säger hon älskar mig och är rätt crazy om "oss", jag tror jag också fått känslor för henne, vi snackar väl om att move together nästa år någon gång. Huh

Någon som har någon erfarenhet av långdistans såhär? Känns som det är aslätt att bli mega-chode och jelly i detta läge, vi kommer ses typ var 5:e vecka tills vi snackar om något permanent nästa vår typ.
Har tidigare förhållanden haft stora problem med betalisering, är väl skraj att fucka upp det igen.

Vet inte vad jag vill få ut med tråden, men input och tips för att få en najs start vore uppskattat, nästan vad som helst. Rolleyes
2017-07-16,11:15,
Inlägg: #2
RE: Långdistansförhållande (?)
Hur mycket är "ett par gånger" ? Långdistans är inte lätt. Mitt bästa råd är att inte investera för mycket i henne så länge det är så, ord som älskar och att flytta ihop redan låter spontant tidigt men måste såklart inte vara det.
Gillar du henne verkligen så pass mycket att du vill flytta ihop eller är det mer så att du blir lite knäsvag av att höra ord som "älskar", vi gillar dem som gillar oss och börjar snabbt en rationaliseringsprocess om att vi kanske borde gilla den andra väldigt mycket, speciellt när man kommer från ett place av få kvinnor i sitt liv och scarcity.
Rådet är att tänka över det noga och prova att bo ihop innan ni verkligen tar steget att flytta ihop. Vardagslunken är nåt helt annat intensiva kortare möten. Känns det rätt så är det bara att köra på!
2017-07-16,11:51,
Inlägg: #3
RE: Långdistansförhållande (?)
Har erfarenhet av långsdistans och det var fan inte lätt stundtals, dock inte från ett annat land.

Fokusera på vad DU verkligen vill, hon kanske är en awesome brud, men träffa henne lite mer kanske innan ni flyttar ihop eller alternativt bo hos varandra en kortare period. Känna av lite ifall det är något att ha.

Investera inte så jäkla mycket på henne utan lev i ditt purpose, i ditt eget mantra och fokusera på dina mål, projekt, hobbys. Så jävla lätt att hamna i dimmig zon när man flyttar ihop och man rullar i ekorrehjulet, kille förlorar sitt purpose, killen blir needy, tjejen känner sig pressad, killen vill ha mer sex men får mindre sex. Tjejen gör slut och detta upprepar sig i förhållande överallt.
2017-07-16,21:48,
Inlägg: #4
RE: Långdistansförhållande (?)
(2017-07-16,11:51)Pienso Skrev: träffa henne lite mer kanske innan ni flyttar ihop eller alternativt bo hos varandra en kortare period.

Investera inte så jäkla mycket på henne utan lev i ditt purpose, i ditt eget mantra och fokusera på dina mål, projekt, hobbys.

Och lova in för mkt om ihopflytt osv innan du har träffat henne mer yo. Inte för att va sån men det låter rätt så desperat att lova in någon i sitt liv, när man bara träffats ett antal gånger. Skit som byggs upp snabbt, faller itur snabbt.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-07-16,21:57,
Inlägg: #5
RE: Långdistansförhållande (?)
(2017-07-16,21:48)Schlinus Skrev: Och lova in för mkt om ihopflytt osv innan du har träffat henne mer yo. Inte för att va sån men det låter rätt så desperat att lova in någon i sitt liv, när man bara träffats ett antal gånger. Skit som byggs upp snabbt, faller itur snabbt.

Yea, du har inte fel.

Antar det är samma premisser som gäller för att inte få henne att tröttna, att helt enkelt köra sitt eget race, få henna att haka på ens resa, typ.
2018-08-02,10:31,
Inlägg: #6
RE: Långdistansförhållande (?)
Feels like it's easy to become mega-chode and jelly in this mode, we'll see type every 5 weeks until we talk about something permanent next spring.
2018-08-02,21:51,
Inlägg: #7
RE: Långdistansförhållande (?)
(2018-08-02,10:31)joshcampbell Skrev: Feels like it's easy to become mega-chode and jelly in this mode, we'll see type every 5 weeks until we talk about something permanent next spring.
Kan påpeka vi har det hur grymt som helst och växer något enormt, man kan pusha sig själv riktigt bra☺️


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}