LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
2017-07-15,18:34,
Inlägg: #1
Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
Träffade en brud ute och det gick riktigt bra i början. Tog hennes nummer sen satt vi utanför klubben till typ stängning men jag var så trött att jag blev ganska osocial. Sa att jag var trött vet inte om det duger som ursäkt men anyway.

Skickade ett sms för 5-6 dagar sen har inte fått något svar. Vanligtvis nextar jag men jag har anledning att misstänka att meddelandet aldrig kom fram, 50-50 är chansen tror jag men för enkelhetens skull antar jag att hon fått och läst mitt sms.

Kan jag skriva igen, denna gång på whatsapp (hon kom automatiskt på min lista där efter jag lagt in hennrs nummer på telefonen) eller blir det för desperat?

Tänkte skriva ngt i stil med "va, spelar du redan svår haha? Imorgon kl xx:xx ska jag till blablabla, joina? /Chucknorris"

Vad tycker ni? Brukar alltid nexta annars så har ingen aning om det här är bra eller inte.
2017-07-17,21:12,
Inlägg: #2
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
Självklart har smset gått fram.
I dagens samhälle kollar folk mobilen, hur mycket? 20 ggr i timmern? Hon har inte missat smset.

Om du vill ha bruden så är det upp till dig att fixa det. En man vet vad han vill och ser till att fixa det.
Lägg till henne på facebook och skicka nått internt till henne som får upp hennes emotionella state till samma som när ni sågs på krogen. Nästa gång du ser henne på krogen var helt normal men låt hon komma till dig, aggera lite som du inte ser henne.
2017-07-18,21:35,
Inlägg: #3
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
Välkommen till nya Sverige lol.

Har oxå ngt stycken med liknande behaviors, en av dom är en fet "meh" brud...thats fuckd up
2017-07-20,21:26,
Inlägg: #4
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
Ni hade rätt, hon hade fått mitt sms. Däremot kom hennes svar aldrig fram haha.

Iaf, träffade henne igen. Vi tog en lång promenad, satt lite, lite kino men ingen kyss. Efter vi gått hem börjar hon skriva och vi chattar lite. Säger god natt och att jag ska sova. Hon fortsätter skriva senare under natten att hon överlevt sin mamma (hon hade låst ut sina föräldrar medans hon var med mig och jag drev med henne om att hon kommer få stryk) och att vi ska höras.

Dagen efter frågar jag om hon ska med mig, hon skriver en wall of text att hon måste ut med sin kompis hon inte sett på länge. Svarar okay have fun,

Dagen efter skriver jag igen, frågar hur länge hon är kvar här (hon är på semester) och 12h får jag en wall of text med bullshit om varför hon inte hunnit svara tidigare. Typ: "hej förlåt chucknorris vet inte när du får meddelandet, förmodligen när jag får tillgång till wifi, har packat hela dagen sen drog jag o kusinen o bada vi ska vara på cafe xxxx ikväll blablablabla åker hem imorgon" fast mycket längre.

Orsaken till att jag skrev 2 dagar irad var att hon reser hem imorgon, hade inte mycket tid att arbeta med.

Är väl över, men fattar inte gick riktigt bra medans vi var ute. Försökte kyssa och fick kinden men hon skrattade hela kvällen med kino o allt.
2017-07-20,22:13,
Inlägg: #5
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
(2017-07-20,21:26)ChuckNorris Skrev: Ni hade rätt, hon hade fått mitt sms. Däremot kom hennes svar aldrig fram haha.

Iaf, träffade henne igen. Vi tog en lång promenad, satt lite, lite kino men ingen kyss. Efter vi gått hem börjar hon skriva och vi chattar lite. Säger god natt och att jag ska sova. Hon fortsätter skriva senare under natten att hon överlevt sin mamma (hon hade låst ut sina föräldrar medans hon var med mig och jag drev med henne om att hon kommer få stryk) och att vi ska höras.

Dagen efter frågar jag om hon ska med mig, hon skriver en wall of text att hon måste ut med sin kompis hon inte sett på länge. Svarar okay have fun,

Dagen efter skriver jag igen, frågar hur länge hon är kvar här (hon är på semester) och 12h får jag en wall of text med bullshit om varför hon inte hunnit svara tidigare. Typ: "hej förlåt chucknorris vet inte när du får meddelandet, förmodligen när jag får tillgång till wifi, har packat hela dagen sen drog jag o kusinen o bada vi ska vara på cafe xxxx ikväll blablablabla åker hem imorgon" fast mycket längre.

Orsaken till att jag skrev 2 dagar irad var att hon reser hem imorgon, hade inte mycket tid att arbeta med.

Är väl över, men fattar inte gick riktigt bra medans vi var ute. Försökte kyssa och fick kinden men hon skrattade hela kvällen med kino o allt.


För mycket needingnes från din sida.
En tumregel är att hon ska jaga dig, inte tvärtom.
2017-07-20,22:48,
Inlägg: #6
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
(2017-07-20,22:13)tvbordet Skrev: För mycket needingnes från din sida.
En tumregel är att hon ska jaga dig, inte tvärtom.

Var visade jag needines? Skrev aldrig ett annat sms, träffade henne ute och drog bort henne därifrån på promenad. Efteråt börjar hon skriva, jag avslutar genom att jag ska sova, hon fortsätter. Först dagen efter frågar jag om hon ska med mig ut?

Sen när är needines att fråga ut en brud?
2017-07-21,07:27,
Inlägg: #7
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
(2017-07-20,22:48)ChuckNorris Skrev: Var visade jag needines? Skrev aldrig ett annat sms, träffade henne ute och drog bort henne därifrån på promenad. Efteråt börjar hon skriva, jag avslutar genom att jag ska sova, hon fortsätter. Först dagen efter frågar jag om hon ska med mig ut?

Sen när är needines att fråga ut en brud?


Du investerar mer än vad hon gör. Hon är inte prio 1 i ditt liv. "Frågar när hon åker tillbaka" att du ens frågar en sån fråga, skriker needingness.
Gick lång promenad, håll den kort och var upptagen med annat. Förmodligen så har du omedveten visat lägre status än henne och visat en stor skylt ovanför ditt huvud omedvetet "Hej kvinna jag sätter dig på en piedestral och vill pleasa dig och du kommer alltid vara nr1 i mitt liv". Finns inget som gör en tjej mer otänd. Att hon tar tid på sig att svara, skriver en wall of text för att komma med bra "ursäkter" m.m är tydligt tecken för mig.
2017-07-21,17:52,
Inlägg: #8
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
Hur man inte är needy = skriv inte alls Big Grin
2017-07-21,21:43,
Inlägg: #9
RE: Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp?
(2017-07-21,17:52)Sex Intelligence Skrev: Hur man inte är needy = skriv inte alls Big Grin

Hur man inte är needy = bli celibat Wink
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fröken spela svår bcude 1 919 2017-07-18,17:09
Senaste inlägg:: Bruno
  Hur ska jag bli som förr igen? Johannes 9 3,429 2017-01-04,19:42
Senaste inlägg:: Johannes
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,087 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Riktigt svår situation! JimoshiG 1 2,313 2015-04-19,23:19
Senaste inlägg:: golvmopp
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,021 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa? Nooblet 17 6,575 2012-12-25,17:53
Senaste inlägg:: Nooblet
  Svår tjej Eresus 12 3,828 2012-04-18,01:53
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}