LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fröken spela svår
2017-07-18,01:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-18,01:09 av {2} bcude.)
Inlägg: #1
Fröken spela svår
Träffade en karriärsinriktad brud för ca 2 år sen online, vi hördes sällan eftersom hon var extremt seg, har t.om för mig att hon kastar ut sig att jag inte var hennes typ, sen försvann hon och kom tillbaka och var då mer "på". La ner henne sen hörde hon av sig igen etc. väldigt sexuella konversationer, till sist mot min förvåning sågs vi hos mig och låg med varandra. Gillade henne och sexet var bra så försökte styra upp det igen men det kom alltid nåt i vägen för henne trots att vi fortsatte höras och hon initierade konversationer.
Vi fortsatte bara höras sporadiskt tills hon flyttade till Dubai förra hösten och jag glömde bort henne.

Så häromdan skriver hon "hellooo" och berättar att hon är här på besök, jag tänker att hon vill ha mig för varför ska hon annars höra av sig till mig direkt då hon är här på besök. Var just på väg ut med några polare och skev att hon skulle haka på oss men får till svar att hon går på antibiotika och hade annars gärna följt med, gissningsvis bullshit.
Kastar då ut ett påstående att jag bara är här 1v tills jag reser bort och vi måste ses innan dess. Ingen reaktion på det.
Så ikväll initierar hon kontakt igen och frågar vad jag gör osv. vi småpratar lite tills vi kommer in på att ses och jag säger skämtsamt att jag ska röva bort henne och behålla henne i Sverige, men följer upp det med att säga att det kan bli svårt eftersom hon är svårare att träffa än påven själv. Hon svarar med att det "går att träffa henne". Mitt svar lyder då att jag är ledig på tors så hon kan komma över på lite film och chips. Får då till svar "hehe, ska fundera".
Jag: "Fundera på, ska sova nu, natti"

Long story short. Känns som att hon spelar spel och bara älskar att spela svår?
Hur bör detta bemötas annat än att förr eller senare ställa ultimatum gissar jag.
Målet är att träffa henne och hänga, inte nödvändigtvis ligga men det vore ju alltid soft med en kontakt i ett land man tänkt besöka i framtiden.
2017-07-18,17:09,
Inlägg: #2
RE: Fröken spela svår
Så här har jag börjat göra nu och det är perfekt för att inte få någonting uppfuckat av någon flakebrud.

Här skulle jag förbereda mig på en solo-utekväll och gå in med inställningen att göra en utekväll (alltså inte att se henne) och dra till någon chill bar först. Skriv till henne på eftermiddagen "jag drar in på X bar kl ~21. tycker min dubaicrush borde kika förbi för lite drinkar sen". Lägg ev. till "+kjol och högklackat, tack" ifall du tycker det känns genuint med dig också och bruden inte är så stel.

Sen börjar du kröka tidigt på den där baren bara.
Dyker hon sen upp och det slutar med att ni drar hem istället för att du gör en utekväll så är det ju fantastiskt, och kommer hon nu inte så kan du göra det till en häftig och rolig kväll ändå och behöver knappt bry dig. Istället för att sitta hemma en fredag och rulla tummarna och få hela den där kvällen av ditt liv ruinerad därför att hon flejkade liksom.

Tänk att du är en man som gonna do what the fuck you gonna do anyway, vill hon följa med på din "resa genom livet" (eller vad man ska kalla det), så får hon göra men inte så att du behöver henne liksom för att vara lycklig. Var jag du så skulle jag styra upp med fler brudar till din förkröksbar också, i värsta fall får du på någon brud istället ifall flera dyker upp.

Btw, tror du att hon sitter och frågar sig och sina väninnor varför du är så himla seg på att svara, flejkar på henne och verkar allmänt ointresserad och svår?
Nä, det gör hon naturligtvis inte men hon gör det med snubbar som knullar runt och har så många brudar att de knappt bryr sig om en enda en av dem.
Det ligger ju i människans natur att vilja ha och attraheras av det man inte man inte riktigt kan få.

Så stanna upp nu, sluta jaga henne och fundera inte på att ställa ultimatum för sånt fungerar ändå aldrig på kvinnor.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp? ChuckNorris 8 2,706 2017-07-21,21:43
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Riktigt svår situation! JimoshiG 1 2,313 2015-04-19,23:19
Senaste inlägg:: golvmopp
  Svår tjej Eresus 12 3,828 2012-04-18,01:53
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}