LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dags att förbättra sexlivet!
2017-07-26,18:37,
Inlägg: #1
Dags att förbättra sexlivet!
Hejsan. Första inlägget här på forumet. Ser att där inte är så mycket aktivitet men jag testar att skriva till er ändå. Jag har många frågor och funderingar så jag hoppas att ni tolererar min flummiga och kanske osammanhängande text

Jag är i en relation med en tjej (vi är gifta nu faktiskt) och har ett väldigt bra förhållande. Sexet är bra men inte grymt (enligt mig) och det beror mest på mig skulle jag tro.

Vi har varit gifta i 4 år och har ett aktivt sexliv men fast att vi har varit tillsammans så länge så kan jag fortfarande känna mig osäker när det kommer till sex. Jag kan vara väldigt säker överlag men när det kommer till sex blir jag lätt osäker. Jag tar inte riktigt kommandot i sängen och som grädde på moset så kommer jag rätt fort.

Nu är det dags att råda bot på detta och bli grym i sängen.



Först, är det någon som känner igen sig i detta eller känner igen det överlag?
När det är dags för penetrering så blir mitt sinne helt inställt på att komma. Istället för att slappna av, njuta och se till att min tjej har det bra så blir jag stel och pumpar på för att komma. Jag tror att detta är den största anledningen till att jag kommer snabbt. Jag tänker på detta varje gång innan vi ska ligga men så fort sexet är igång så VIPS, GONE, GLÖMT.
Jag är nästan säker på att detta hänger ihop med min osäkerhet kring sex men jag vet inte riktigt vad jag ska göra det att bli av med det. Ibland tänker jag att det "är bara till att vara säker" men det är inte så enkelt.

Andra
I och med min osäkerhet så blir det inte så mycket snack i sängen och det blir ofta samma rutin, med lite förändringar. Jag vill att min tjej ska njuta riktigt jävla mycket i sängen och jag har läst igenom hela sex sektionen här på forumet och där är mycket bra att läsa. Jag har alltid tänkt att man inte ska fråga "känns detta bra" utan att man egentligen bara ska veta det och att fråga är oattraktivt, har jag fel?

Men först och främst är det osäkerheten jag måste råda bot på, för blir jag av med den så tror jag nog att mycket annat faller på plats. Jag tänker ofta att "- nu ska vi prova någon ny ställning" eller "- nu ska jag göra detta" men det blir oftast inte något utav det för jag tar inte riktigt kommandot, pga osäkerhet.

Snälla, hjälp mig. Har ni något tips på läsmaterial eller något annat ni kan tipsa om? Jag är helt öppen för förslag och idéer!
2017-07-28,02:24,
Inlägg: #2
RE: Dags att förbättra sexlivet!
Sex God Method av Daniel Rose är ju bara guld.

Men den råder inte direkt bot på osäkerheten.
2017-08-01,13:34,
Inlägg: #3
RE: Dags att förbättra sexlivet!
Absolut snabbaste vägen är att investera i en veckokurs. Finns massor av BDSM o tantrakurser som e grymma och kommer förändra erat sexliv för resten av livet.
2017-08-31,13:49,
Inlägg: #4
RE: Dags att förbättra sexlivet!
Men det är väl aldrig fel att försöka spica upp saker i sängen
Vad är det som gör dig osäker först och främst?

Du har en fru, och ni har sex.
Är du rädd att du gör fel?
Är du osäker på om du kommer göra illa henne?
Är du rädd att skämmas?


Vart kommer osäkerheten ifrån?
"Women would rather share a high value Man than be saddled with a faithful looser."
"Women have boyfriends and girlfriends. If your not fucking her, you're her girlfriend."
2017-09-01,10:29,
Inlägg: #5
RE: Dags att förbättra sexlivet!
(2017-08-01,13:34)godsgift Skrev: Absolut snabbaste vägen är att investera i en veckokurs. Finns massor av BDSM o tantrakurser som e grymma och kommer förändra erat sexliv för resten av livet.

har du några du kan rekomendera förutom tnt?
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-09-03,14:59,
Inlägg: #6
RE: Dags att förbättra sexlivet!
(2017-09-01,10:29)SvaMp_ Skrev: har du några du kan rekomendera förutom tnt?
Hmm, vet inte ens om jag kan rekommendera tnt nu sen alex pensionerade sig. Känns tveksamt tbh.

Anyways, utöver det vet jag att det hålls en del event på Noden i Sthlm om sånt. Bl.a. massagekvällar varje Måndag som massor av tantra o sexintresserade går på. Där lär det gå att hitta en del connections.

Tantrafestivalen på ängsbacka kanske kan vara ett alternativ med.

Sorry men har inte så mycket bättre svar än så. Känns som en evighet sen jag bodde i Sthlm nu.

Om du tar dig ut i Europa vet jag dock mer. T.ex. finns Wild Tantra i Holland och jag vet en del vänner som rekommenderat Ruby May's BDSM kurser.

Vet oxå att http://www.embodiedintimacy.com/ gänget ibland är i Sverige.

Sen vet jag oxå att Sasha Cobra ska vara riktigt bra på en energetisk nivå, en vän rekommenderar henne vääldigt starkt. Han har gjort kurser med de flesta olika skolor inom det här området så kan PMa hans lista med rekommendationer om du vill?
2017-10-24,18:30,
Inlägg: #7
RE: Dags att förbättra sexlivet!
(2017-09-03,14:59)godsgift Skrev: Hmm, vet inte ens om jag kan rekommendera tnt nu sen alex pensionerade sig. Känns tveksamt tbh.

Anyways, utöver det vet jag att det hålls en del event på Noden i Sthlm om sånt. Bl.a. massagekvällar varje Måndag som massor av tantra o sexintresserade går på. Där lär det gå att hitta en del connections.

Tantrafestivalen på ängsbacka kanske kan vara ett alternativ med.

Sorry men har inte så mycket bättre svar än så. Känns som en evighet sen jag bodde i Sthlm nu.

Om du tar dig ut i Europa vet jag dock mer. T.ex. finns Wild Tantra i Holland och jag vet en del vänner som rekommenderat Ruby May's BDSM kurser.

Vet oxå att http://www.embodiedintimacy.com/ gänget ibland är i Sverige.

Sen vet jag oxå att Sasha Cobra ska vara riktigt bra på en energetisk nivå, en vän rekommenderar henne vääldigt starkt. Han har gjort kurser med de flesta olika skolor inom det här området så kan PMa hans lista med rekommendationer om du vill?

Hej sorry glömde svara på detta inlägg. Tack för tipset, ska kolla upp det. Du får gärna Pma mer info om olika events eller liknande.

Mvh
Winning Beats the Game

Be Selfish


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}