LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Erfarenheter av tjejer i förhållande
2012-03-10,00:31,
Inlägg: #1
Erfarenheter av tjejer i förhållande
Bara lite nyfiken hur många som har varit med tjejer som har ett förhållande med någon annan?

Jag var nyss på en förfest där 1 ex och två gamla kk (ur samma kompiskrets) också var och 2 av dessa är i förhållande nu. De var ändå inte alls sena med att visa att de var sjukt sugna och ansträgde sig för att lyckas. Jag har varit med några få som haft ett föehållande, eller sagt att de haft det, men hur vanligt är det egentligen?
De här tjejerna anses som väldigt "respektabla", eller hur man ska uttrycka det, och är sådana personer man absolut inte tror skulle vara så här. Självklart vet jag att det ändå förekommer ganska ofta men blev bara förvånad över hur det var ikväll och nyfiken på hur ofta det förekommer?

Satt och kikade chatten förut där valle körde mkt på drama och fick uttråkade tjejer i förhållande sugna. Det kan jag förstå och köpa. Grejen är att jag inte alls kör på den stilen och det ända jag kan komma på då är att tjejerna går in i ett förhållande och väntar tills de hittar något bättre. Det händer ju men det kan ju inte vara så jävla vanligt? Eller kan det?

Aja, lite funderingar så här på kvällen bara. Vore intressant med era erfarenheter!
2012-03-10,02:56,
Inlägg: #2
Erfarenheter av tjejer i förhållande
Har varit med om yes. Ganska vanligt att tjejer i förhållanden söker uppmärksamhet hos andra, ofta nöjer dom sig med bekräftelsen av att "kunna få nån", spelar man snyggt så går det att få dom att jaga denna bekräftelse, då man inte ger den så lätt för dom att få den. När dom jagar så investerar dom i en känslomässigt. Vilket leder till att det är lättare att "gå längre" med dom, vilket leder till (hos tjejerna bortförklaringar som) "det ena ledde till det andra och det bara blev, men det betyder ju inget för mig, älskar ju egentligen killen min".
2012-03-10,03:33,
Inlägg: #3
Erfarenheter av tjejer i förhållande
Dom är lättare att sätta på, no doubt
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-10,07:13,
Inlägg: #4
Erfarenheter av tjejer i förhållande
Evilvalle Skrev:Dom är lättare att sätta på, no doubt

Håller med om detta sett från min erfarenhet också. Även om den kanske inte är allt för stor.

Sedan behöver man absolut inte var som Valle och köra på drama och få dom så sätt. Funkar absolut med en laid back stil också. Men när jag sitter och funderar har jag fan svårt att kunna säga varför det funkar, eller vad jag ens gör för att få det att funka.

Tror helt enkelt att det är vanligare än du tror att tjejer är i förhållanden bara för att vara de.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tappad sexlust förhållande biggerstrongerfaster 3 1,510 2018-06-14,18:39
Senaste inlägg:: tvbordet
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,356 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,526 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,001 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,024 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,950 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,666 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Forhallande + superior man Fiskarn 6 3,393 2016-04-14,15:58
Senaste inlägg:: Nalirot
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,003 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,323 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}