LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tråd för nyktra utgångar
2017-08-21,09:01,
Inlägg: #1
Tråd för nyktra utgångar
Vilka kör nyktert? Brukar köra 50/50 ungefär.
Hur funkar nyktra utgångar för er? Är ni socialt fria eller "styflade"?

Tycker det är ett bra sätt för att veta vart man är på sin resa, 100% bekväm samt socialt fri nykter = kommit långt. Stel och obekväm nykter på krogen, dansgolvet eller vart man nu är = Lite att jobba på.
2017-08-21,12:27,
Inlägg: #2
RE: Tråd för nyktra utgångar
Kör alltid nykter, gjort i princip 99,8% av mina utgångar. Pallar inte förstöra dagen efter.

Sen kan man fortfarande vara stifled i vanliga fall men köra bra nyktert, vara social et enligt min erfarenh, kan bli en situationsgrej där man i krogmiljön är obehindrad, annars är stifled.

Tänkte i början när jag börja härja att jag ville bli natural och att jag därför skulle köra nyktert, men det är mer än så har jag erfarit.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-08-21,15:35,
Inlägg: #3
RE: Tråd för nyktra utgångar
kör med alkohol men inte såpass mycket att dagen efter blir förstörd. Med rätt moderation alkohol o game känner jag mej set to go
2017-08-22,20:30,
Inlägg: #4
RE: Tråd för nyktra utgångar
Sjukt underskattat att va ute nykter. Bra för bygga på självförtroendet, bra så man hur brudarna ser ut på riktigt, bra för lära sig vara socialt fri, bra för plånboken och bra för dagen efter. Men samtidigt riktigt gött med en kall då och då också.

Grymt SvaMp_ att köra såpass mkt nyktert!
2017-08-22,22:41,
Inlägg: #5
RE: Tråd för nyktra utgångar
Har aldrig blivit mer avslappnad och fått lättare att approacha med alkohol så kan lika gärna köra utan vilket jag gjort senaste tre åren. Hade alkohol hjälpt hade jag troligen kört det dock, iaf ibland.
2017-08-23,00:42,
Inlägg: #6
RE: Tråd för nyktra utgångar
Prövade det förra året men har gett upp skiten och slutligen insett att det helt enkelt inte är någonting för mig.

Var lätt tråkigaste två timmarna jag haft en utekväll i hela mitt liv.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2017-08-24,09:06,
Inlägg: #7
RE: Tråd för nyktra utgångar
Drar ni ut något själva då?
2017-08-24,09:51,
Inlägg: #8
RE: Tråd för nyktra utgångar
(2017-08-24,09:06)tvbordet Skrev: Drar ni ut något själva då?

Gjorde det nästan uteslutande förut, numera försöker jag dra ut med grabbar för att umgås med folk också. Det är rätt utmanande, key för mig är att prata med killar också. Man hittar ofta sköna wings.

Det intressant är att jag förm pullar högre % när jag dra rut ensam. Händer ofta att man tänker på sina wings, vart är dem, ska man tillbaks etc.
Winning Beats the Game

Be Selfish


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder Madonna 39 17,945 2013-08-28,22:59
Senaste inlägg:: selected
  Finns det några som kör HELT nyktra hära? Anonymous 17 6,917 2012-08-02,20:42
Senaste inlägg:: Bollgrodan
  Ännu en tråd om testo devil 16 5,396 2012-03-16,20:57
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}