LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad ska jag göra med henne?
2017-08-23,17:35,
Inlägg: #1
Vad ska jag göra med henne?
Tja boyz

Träffade en skön 36 årig milf för 2 månader sen och sen dess sågs vi typ 1 gång veckan. Hon var jävligt investerad i mig, o hon sa redan indirekta saker på att hon vill bli tillsammans med mig. Hon sa även att hon hade de svårt att släppa mig i tankarna. Vi har även bra sex.

Men självklart såg jag till att vara en challenge för henne genom att vara nonneedy och laidback. Dock har hon ngt dysfunktionella beteenden och kan vara väldigt impulsivt av sig. Skulle möta upp henne för att hämta käk från centrum men när jag möter upp henne e hon helt färdig kläd för utgång utan planer för de.

Hon var extrem clingy när vi gick runt centrum typ pussade mig hela tiden o ngt full var hon även. Efter att ha hämtat mitt käk var jag redo att dra hemåt men hon helt impulsivt dra in till klubben och chattade på mig att hänga med in, hade knappt ngt lust för de så sa nej men då stack hon in endå....whut?

Markerade redan samma natt att de inte var okej o hon hörde av sig på mobilen att komma möta upp henne men sa ne att jag ej pallar då blev hon jaha ok hejdå o jag ok hejdå helt unreactive.

dagen efter hör hon av sig och ville att jag skulle förlåta för hennes impulsiva grej men jag sa ifrån att det var inte okej o hålla på så, hon sa att hon står för sina synder.

Pallade inte mer snack med henne o tänkte aa hon hör av sig igen som alltid endå....men de har hon inte gjort tills jag 30 dagar senare kollar läget oh styr upp en träff, hon sa att jag har varit elak o känt sig dissad från mig. hon e dock mindre needy o clingy som hon var innan.

Vi hade sex med o kunde märka av att att hon saknat vårt närhet som fan, sen tjöts vi lite o sa hejdå efteråt.

Efter de har hon knappt hört at av sig..vettefan hur man kan från att vara så kär o överinvesterad till att bli ingenting. Visst hon hör av sig lätt om jag hör av mig men vill att hon ska be the chaser.

Försöker hon spela mer svår för att jag dumpade henne o vill att jag ska höra av mig mer eller har hon träffat ngn annan?
2017-08-24,14:39,
Inlägg: #2
RE: Vad ska jag göra med henne?
Hon träffar en annan kille är min gissning.
2017-08-24,15:23,
Inlägg: #3
RE: Vad ska jag göra med henne?
(2017-08-24,14:39)tvbordet Skrev: Hon träffar en annan kille är min gissning.

Inte omöjligt. Har du ngn aning om hur hennes överinvestering kunde ändras till zero?
2017-08-24,16:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-08-24,16:51 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #4
RE: Vad ska jag göra med henne?
DISCLAIMER: har bara legat 3 st tjejer hittills och har bara haft 2 st förhållanden.

"Dock har hon ngt dysfunktionella beteenden och kan vara väldigt impulsivt av
sig" - detta är en varningsklocka i mina ögon då jag själv har haft en "vänskapsrelation"
med en tjej via telefon som jag hittade via flashback i någon tråd om relation och skit.

Hon visade sig också vara mycket impulsiv och en dag när jag typ gjorde henne sur av någon anledning så
upphörde hon kontakten med mig för gott och så har det varit sedan dess. Det är ett liknande exempel på
en tjej som kan gå från "investerad" till "som om hon aldrig var investerad från början" på ett ögonblick.

Ett riktigt bra exempel på kraften bakom "rationalisering" hos tjejer och hur kraftfullt de kan använda detta,
precis som när tjejer intalar sig själva att "det bara hände" när det uppenbart var ändå tjejerna som valde att
följa med en hem eller in i taxin och så vidare. Det du upplevde var helt enkelt den tråkiga sidan av just detta.

Med andra ord, ta det som en lärdom och att när du träffar tjejer som du märker av är rätt impulsiva av sig
så kommer detta att vara en risk som du måste vara beredd att ta, även om ni skulle bli tsm, skaffa barn osv.

Deez girlz r nutz! Wink
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-08-24,17:49,
Inlägg: #5
RE: Vad ska jag göra med henne?
(2017-08-24,16:50)AplAy Skrev: DISCLAIMER: har bara legat 3 st tjejer hittills och har bara haft 2 st förhållanden.

"Dock har hon ngt dysfunktionella beteenden och kan vara väldigt impulsivt av
sig" - detta är en varningsklocka i mina ögon då jag själv har haft en "vänskapsrelation"
med en tjej via telefon som jag hittade via flashback i någon tråd om relation och skit.

Hon visade sig också vara mycket impulsiv och en dag när jag typ gjorde henne sur av någon anledning så
upphörde hon kontakten med mig för gott och så har det varit sedan dess. Det är ett liknande exempel på
en tjej som kan gå från "investerad" till "som om hon aldrig var investerad från början" på ett ögonblick.

Ett riktigt bra exempel på kraften bakom "rationalisering" hos tjejer och hur kraftfullt de kan använda detta,
precis som när tjejer intalar sig själva att "det bara hände" när det uppenbart var ändå tjejerna som valde att
följa med en hem eller in i taxin och så vidare. Det du upplevde var helt enkelt den tråkiga sidan av just detta.

Med andra ord, ta det som en lärdom och att när du träffar tjejer som du märker av är rätt impulsiva av sig
så kommer detta att vara en risk som du måste vara beredd att ta, även om ni skulle bli tsm, skaffa barn osv.

Deez girlz r nutz! Wink

1+

Ja du verkar ha koll på den beteendet. Tycker de bara e kul o veta hur saker o ting funkar med dysfunktionella attityder. Mitt game har varit smooth men de dysfunktionella e typ som ett glitch på game. men men.

Hon kan helt plötsligt säga att hon tar bort mitt nummer o jag säger okej sen 1 dag senare skriver hon igen hahah
2017-09-10,12:26,
Inlägg: #6
RE: Vad ska jag göra med henne?
Bumpar denna.

E de ngn som e bra på tjejer som e dysfunktionella o impulsiva? Vilken typ av game funkar bäst med andra ord
2017-09-10,20:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-09-10,21:06 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #7
RE: Vad ska jag göra med henne?
(2017-09-10,12:26)Sex Intelligence Skrev: Bumpar denna.

E de ngn som e bra på tjejer som e dysfunktionella o impulsiva? Vilken typ av game funkar bäst med andra ord

???

Dysfunktionella o impulsiva??

Den bruden du har känslor för (ja du har känslor för henne annars skulle du inte gjort en sån stor grej för det), är en helt vanlig brud. Det beteendet hon håller på med är ett typsikt tjejbeteende och alla tjejer i världen har minst en kille dom har hållt så här med. Min gissning är som sagt att hon träffar någon annan kille som gör henne attraherad och kåt inte nån hon kan friendzona.

Du har 2 alternativ min vän och bara du vet vad som ska göras.

1. Antingen lägger du ned henne helt och hållet och går vidare.
2. Eller så gör du det som krävs för att få henne, och vad krävs för att få henne då är ju nästa fråga. Det vet bara du.En man vet vad han vill och ser till att lösa det. Led led och åter led henne.

Lev inte i nån gråzon där du är mittemellan.

(2017-08-24,17:49)Sex Intelligence Skrev: 1+

Ja du verkar ha koll på den beteendet. Tycker de bara e kul o veta hur saker o ting funkar med dysfunktionella attityder. Mitt game har varit smooth men de dysfunktionella e typ som ett glitch på game. men men.

Hon kan helt plötsligt säga att hon tar bort mitt nummer o jag säger okej sen 1 dag senare skriver hon igen hahah

Enda anledningen till att du gav 1+ där är för att Allplay sa det du vill höra inte det du behöver höra. Se sanningen i ögonen i stället och inse att hon att hon träffar nån annan och hennes dysfunktionella beteende är ett helt vanligt tjejbeteende som dom gör när dom inte är kåta på killen längre.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har "polarn" hotat mig? Vad göra? Entreprenören 18 3,591 2018-01-07,03:44
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige villframåt 13 3,795 2017-10-27,10:19
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Vill få henne i säng! Steel 0 861 2017-01-02,02:02
Senaste inlägg:: Steel
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 1,983 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Hur blir jag av med henne? haha 4 2,631 2015-05-03,19:53
Senaste inlägg:: haha
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,938 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,567 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,028 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,525 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur ska jag göra med "kompisarna"? sjoggaa 10 3,673 2013-05-11,15:18
Senaste inlägg:: sjoggaa

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}