LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
eventuellt ligg
2017-08-31,14:29,
Inlägg: #1
eventuellt ligg
Det är lite komplicerad, lång historia.

TL;DR
Min polare hookade med denna tjej i Bulgarien i somras och ett par gånger till efter det. Han tappade intressed och hon visade sig vara needy. Dessutom påstod hon att hon åkt på klamydia bara dagar efter Bulgarien resa och polarn var ju säker på att också fått de. Men icke.
Jag har babblat med honom och han är helt ok med att jag skulle hooka med henne han kunde inte bry sig mindre

Nu är det så att tjejen och jag har mycket mer gemensamt och jag tycker hon är knullbar. Men hon kör dessa proaktiva försök till att göra oss seriösa innan vi ens setts (ensamma).
Vi har (hon) skickat lite bilder till varann, men hon insisterar på att vi ska gå på en riktig dejt och inte bara knulla vilket totalt får mig ointresserad. Jag fullkomligt avskyr tjejer som måste påtala sånt innan man ses. Hon har ju i stort sett kvävt lågan direkt.

Jag själv är i en ordentlig torka just nu. Efter det tog slut med exet (Juni) har det varit torrt. Mycket för att jag klippte kontakten med KK..

Till sak och med bakgrunden. Tycker ni att jag ska acceptera hennes dejt-inbjudan och köra på ändå? Jag är inte seriöst investerad i den här tjejen och jag kommer inte att bosätta mig med henne. Men jag måste fan få bust a 'nut snart.

Om vi bortser från att det kan uppfattas elakt och omoraliskt, kan det vara ett bra tillfälle för mig att testa lite tekniker och försöka se signaler etc?
Kan det bli en bra träningsmatch, med andra ord.
"Women would rather share a high value Man than be saddled with a faithful looser."
"Women have boyfriends and girlfriends. If your not fucking her, you're her girlfriend."
2017-08-31,16:34,
Inlägg: #2
RE: eventuellt ligg
DISCLAIMER: har bara legat med 3st tjejer varav 2 st hade jag förhållande med.

När hon säger "riktig dejt och inte bara knulla" = "jag VILL att denna dejt ska leda till knullning men jag vill att det bara ska hända spontant av sig själv, dvs., du måste leda mig från start tills att kuken är inkörd".

Tänk alltid istället att om hon nämnt något om att INTE knulla så har tanken "att knulla" först dykt upp i hennes skalle.

Sedan har hennes "skydd mot att inte känna sig som slyna" (ASD) fått en henne att komma på att säga en sådan där mening.

Du har redan halva inne så bara spela med och håll med om att "ne, ligger aldrig på första dejten så" och så leder du henne ändå och ligger på första dejten ändå.

Då framstår det som om "det bara hände" eftersom du sa ju att du inte ligger på första dejten och då kan det inte ha "varit planerat" även fast det var det Big Grin

GL HF & skit i moral, så länge du är ärlig å öppen med vad du vill och inte vill ha ut av tjejen ifråga.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-08-31,16:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-08-31,16:37 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #3
RE: eventuellt ligg
En grej du kan gøra: Gå med på dejten, sen avboka i sista stund, sen styr nåt på dina villkor senare. Du skiter i henne, då hon inte ær nåt speciellt, så varfør inte experimentera lite? Dansa inte efter hennes pipa.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-08-31,17:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-08-31,17:42 av {2} enmaestro.)
Inlägg: #4
RE: eventuellt ligg
(2017-08-31,16:34)AplAy Skrev: DISCLAIMER: har bara legat med 3st tjejer varav 2 st hade jag förhållande med.

När hon säger "riktig dejt och inte bara knulla" = "jag VILL att denna dejt ska leda till knullning men jag vill att det bara ska hända spontant av sig själv, dvs., du måste leda mig från start tills att kuken är inkörd".

Tänk alltid istället att om hon nämnt något om att INTE knulla så har tanken "att knulla" först dykt upp i hennes skalle.

Sedan har hennes "skydd mot att inte känna sig som slyna" (ASD) fått en henne att komma på att säga en sådan där mening.

Du har redan halva inne så bara spela med och håll med om att "ne, ligger aldrig på första dejten så" och så leder du henne ändå och ligger på första dejten ändå.

Då framstår det som om "det bara hände" eftersom du sa ju att du inte ligger på första dejten och då kan det inte ha "varit planerat" även fast det var det Big Grin

GL HF & skit i moral, så länge du är ärlig å öppen med vad du vill och inte vill ha ut av tjejen ifråga.


Ja då har jag säkerligen tagit det alldeles för ordagrant!
Intressant tänkesätt! Men det är sånt jag har svårt med.
Senaste 5 åren har varit "Kör med raka rör så löser det sig". Så för mig att säga att jag inte knullar på första dejten och sen försöka göra det ändå ger mig en liten invändig konfrontation. Nåt att träna på!

Bra tips, tackar!

(2017-08-31,16:35)TonightIsTheNight Skrev: En grej du kan gøra: Gå med på dejten, sen avboka i sista stund, sen styr nåt på dina villkor senare. Du skiter i henne, då hon inte ær nåt speciellt, så varfør inte experimentera lite? Dansa inte efter hennes pipa.

Fast nu är det ju jag som egentligen vill knulla, troligen mest.
Det är nåt jag behöver öva in, att få någon att dansa inför min pipa.
Tycker det är skitsvårt numera.

Men kanske kan testa denna teknik ändå.
"Women would rather share a high value Man than be saddled with a faithful looser."
"Women have boyfriends and girlfriends. If your not fucking her, you're her girlfriend."


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}