LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
2017-09-17,13:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-09-17,14:34 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #1
Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
När jag o en kvinna började ha de intimt så sa hon från ingenstans att slå henne på facet, gjorde de men hon ville ha hårdare typ så hårt att man får blåmärke. Sen ville hon att jag skulle bita henne på kroppen, endå bad hon mig bita ännu hårdare men fan det började kännas lite to much o pallar inte få blod i munnen.

helt sjukt kvinna, någon som varit med om detta, ska man verkligen göra detta? blir inte kul om hon ser mig som en mes för att inte uppfylla hennes wierdo sex akt Dodgy
2017-09-17,14:28,
Inlägg: #2
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
(2017-09-17,13:55)Sex Intelligence Skrev: När jag o en kvinna började ha de intimt så sa hon från ingenstans att slå henne på facet, gjorde de men hon ville ha hårdare typ så hårt att man får blåmärke. Sen ville hon att jag skulle bita henne på kroppen, endå bad hon mig bita ännu hårdare men fan det började kännas lite to much o pallar inte få blod i munnen.

helt sjukt kvinna, någon som varit med om detta, ska man verkligen göra detta? blir inte kul om hon ser mig som en mes för att uppfylla wierdo sex akt Dodgy

Haha, nej, om hon blir sur på dig kan hon anmäla och vad har du då att sätta emot? Är hon så galen i sängen bör man inte vara förvånad om hon är det utanför.

Dessutom gillar du det inte ens, så nej, nexta bara. Crazy woman.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-09-17,17:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-09-17,17:08 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #3
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
sjukt. Hon e till o med medlem i feministiska initiativet...
2017-09-17,17:40,
Inlägg: #4
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
hahahaha, okej, nu finns inga tvivel vad du ska göra.

Den kombinationen är inget vidare.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-09-17,19:26,
Inlägg: #5
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
Många som tycker om att bli slagna lite, dominansgrej va, men att bita tills det blöder låter fan äckligt.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-09-17,21:32,
Inlägg: #6
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
visst jag dominerar med håret o sånt.

Då undrar jag om hennes attraktion faller för mej bara för att jag inte e lika inne på sånt? Och letar efter en annan man som e lika störd ist


de typ jäävligt sällan jag träffar sånna crazy ladys för att påpeka
2017-09-18,00:48,
Inlägg: #7
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
(2017-09-17,17:08)Sex Intelligence Skrev: sjukt. Hon e till o med medlem i feministiska initiativet...

SURPRISE SURPRISE HAHAHH
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-09-18,20:58,
Inlägg: #8
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
(2017-09-17,13:55)Sex Intelligence Skrev: När jag o en kvinna började ha de intimt så sa hon från ingenstans att slå henne på facet, gjorde de men hon ville ha hårdare typ så hårt att man får blåmärke. Sen ville hon att jag skulle bita henne på kroppen, endå bad hon mig bita ännu hårdare men fan det började kännas lite to much o pallar inte få blod i munnen.

helt sjukt kvinna, någon som varit med om detta, ska man verkligen göra detta? blir inte kul om hon ser mig som en mes för att inte uppfylla hennes wierdo sex akt Dodgy

Jag säger bara detta en gång: välj dina kvinnor med större omsorg; vissa är det
inte värt sexet med tanke på all skit som kommer efteråt. Hon kan mycket väl
vara en som vill ha "crazy" i sängen och är sedan "normal i skallen" utanför
sängvrån eller så är hon både "crazy" i sängen och efteråt. Så välj mycket noga.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-09-19,00:03,
Inlägg: #9
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
Och en sak till hon jobbar på psyket Big Grin
2017-09-19,20:34,
Inlägg: #10
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
Straffknulla henne och gå vidare bara
2017-09-19,22:19,
Inlägg: #11
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
Hade ju behövt videobevis om man skulle genomföra ett sådant knull med en FEMINIST.

Jag skulle nexta i denna situation.
2017-09-19,23:18,
Inlägg: #12
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
Hon vet till o med att jag hatar feminister och hon har knappt sagt ngt emot mig. very fishy
2017-09-20,00:00,
Inlägg: #13
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
Detta är inget konstigt alls. Feminister är ofta de som vill bli dominerade som mest i sängen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-09-23,10:55,
Inlägg: #14
RE: Galen kvinna bad mig slå henne på huvet
(2017-09-20,00:00)Evilvalle Skrev: Detta är inget konstigt alls. Feminister är ofta de som vill bli dominerade som mest i sängen.

Hahaha, så jävla sant asså.. Sjukaste tjejerna jag har träffat har fan varit feministfittor hela jävla bunten..

Visa mig respekt bla bla bla, sen i sängen är dem de värsta slynorna man kan tänka sig Big Grin

Choke on my dick biitch hahaha


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}