LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sugen men nervös oskuld
2017-09-21,01:54,
Inlägg: #1
Sugen men nervös oskuld
Jag matchade med en tjej på tinder för en månad sen när jag var i Skåne. Vi har haft en lång konversationstråd men vi hann aldrig ses när jag var där. Ganska tidigt i konversationen berättar hon att hon vill bli av med oskulden (hon är 18).

Vi har pratat lite om att ses men sen har hon blivit tveksam och tycker typ att det är för tidigt. Sista kvällen lyckas jag få henne med på noterna på att ses men sen ändrar hon sig plötsligt och stannar hemma, så jag chillar på en klubb och raggar på andra tjejer (med begränsad framgång denna gång). Efter någon timme ser jag ett missat meddelande från tinderoskulden: nu vill hon ses. Jag svarar men då har hon hunnit somna.

Sedan dess har vi fortsatt prata på tinder. Hon säger att hon fortfarande är nervös inför att ses IRL men hon svarar alltid direkt på meddelanden. Tror att hon aldrig träffat nån från tinder IRL.

Nu ska jag tillbaka till hennes stad över helgen.

Hur hjälper jag henne att komma i rätt mood? Som sagt, hon vill bli av med oskulden men är nervös inför att ses IRL.
2017-09-23,11:00,
Inlägg: #2
RE: Sugen men nervös oskuld
Jag har som regel att inte lägga så mycket energi på text-game.. ineffektivt många gånger och man målar upp luftslott.

Var mer konkret, ses på uttalad plats på en tid.. kommer hon inte så hade jag dissat henne. Jag skulle aldrig palla med en brud som velar så fram och tillbaka.

I slutändan är det ändå ditt call.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}