LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips o råd angående tjej som leker "prize"
2017-10-18,12:48,
Inlägg: #1
Tips o råd angående tjej som leker "prize"
Hej! Behöver lite råd och tips angående en tjej som jag inte riktigt förstår mig på. Det hela började med att vi träffades på universitetet, båda var från olika städer och det liksom klickade direkt mellan oss. Vi började träffas och umgås men det hände ingenting speciellt, båda hörde av sig till varandra så det va inga konstigheter. Sen så skulle vi båda ut på samma krog och där ser jag henne flörta med en o samma kille i baren nästan hela kvällen, mitt framför näsan på mig. Jag valde att inte göra en scen och ignorerade henne varje gång hon skrev efter det. Vår konversation dog ut o till sommaren skaffade hon pojkvän. Efter sommaren gjorde hon slut med killen o vi började skriva igen, hon sa att hon inte visste vad hon ville trots att vi umgicks hos mig till 2-3 på morgonen, sen kunde hon sluta höra av sig i 2-3 veckor för att efter det vilja träffas igen. Samma sak hände iaf den här sommaren, vi umgicks intensivt under sista veckan innan terminen skulle sluta o det verkade som om båda ville mer än så. Men så kom sommaren o hon började umgås med sitt ex igen o vi slutade skriva med varandra helt. Iaf nu efter sommaren så träffar jag henne på en fest o hon frågade mig varför jag slutade höra av mig, att vi borde ses osv osv. Då hörde jag av mig 2 dagar efter o vi åkte runt i bilen o pratade ut, där sa hon bland annat att hon gjorde slut med sin kille för att hon inte klarar av distans och att det för första gången inte fanns några hinder mellan mig o henne. Så igår kväll kom hon till mig o verkade vara på lite dåligt humör, vi kollade på tv o sen sa hon att hon ville dra, lite sur. Men så drar jag henne till mig o vi börjar strula o hålla på lite. Sen föreslog jag massage (efter råd av en vän) men hon förstod inte poängen med den o avböjde mitt förslag. Då körde vi en lek med sexfrågor där jag fick reda på att hon gillar att mannen e dominant, tar tag i henne osv. Vilket jag ifs också gillar. Sen började vi hålla på intensivt o ta på varandras intima delar. När jag sen ville ta av henne ville hon inte det, hon sa att nästa gång så ska jag bjuda på vin o då kmr kläderna hoppa av direkt. Jag följde henne hem o det va inte mer än så. Men det som stör mig är att hon aldrig hör av sig, trots att allt verkar va perfekt, kemin mellan oss, vi har hur kul som helst ihop, delar samma intressen men ibland när jag hör av mig så iggar hon mig helt. Det är det jag inte förstår, liksom varför? Imorse skrev jag iaf från skolan "hann ej äta frukost, löser du det?" O så läste hon det men inte svara, har riktigt svårt att förstå mig på henne så tar gärna emot lite tips.
2017-10-18,20:50,
Inlägg: #2
RE: Tips o råd angående tjej som leker "prize"
(2017-10-18,12:48)benkosine Skrev: Hej! Behöver lite råd och tips angående en tjej som jag inte riktigt förstår mig på. Det hela började med att vi träffades på universitetet, båda var från olika städer och det liksom klickade direkt mellan oss. Vi började träffas och umgås men det hände ingenting speciellt, båda hörde av sig till varandra så det va inga konstigheter. Sen så skulle vi båda ut på samma krog och där ser jag henne flörta med en o samma kille i baren nästan hela kvällen, mitt framför näsan på mig. Jag valde att inte göra en scen och ignorerade henne varje gång hon skrev efter det. Vår konversation dog ut o till sommaren skaffade hon pojkvän. Efter sommaren gjorde hon slut med killen o vi började skriva igen, hon sa att hon inte visste vad hon ville trots att vi umgicks hos mig till 2-3 på morgonen, sen kunde hon sluta höra av sig i 2-3 veckor för att efter det vilja träffas igen. Samma sak hände iaf den här sommaren, vi umgicks intensivt under sista veckan innan terminen skulle sluta o det verkade som om båda ville mer än så. Men så kom sommaren o hon började umgås med sitt ex igen o vi slutade skriva med varandra helt. Iaf nu efter sommaren så träffar jag henne på en fest o hon frågade mig varför jag slutade höra av mig, att vi borde ses osv osv. Då hörde jag av mig 2 dagar efter o vi åkte runt i bilen o pratade ut, där sa hon bland annat att hon gjorde slut med sin kille för att hon inte klarar av distans och att det för första gången inte fanns några hinder mellan mig o henne. Så igår kväll kom hon till mig o verkade vara på lite dåligt humör, vi kollade på tv o sen sa hon att hon ville dra, lite sur. Men så drar jag henne till mig o vi börjar strula o hålla på lite. Sen föreslog jag massage (efter råd av en vän) men hon förstod inte poängen med den o avböjde mitt förslag. Då körde vi en lek med sexfrågor där jag fick reda på att hon gillar att mannen e dominant, tar tag i henne osv. Vilket jag ifs också gillar. Sen började vi hålla på intensivt o ta på varandras intima delar. När jag sen ville ta av henne ville hon inte det, hon sa att nästa gång så ska jag bjuda på vin o då kmr kläderna hoppa av direkt. Jag följde henne hem o det va inte mer än så. Men det som stör mig är att hon aldrig hör av sig, trots att allt verkar va perfekt, kemin mellan oss, vi har hur kul som helst ihop, delar samma intressen men ibland när jag hör av mig så iggar hon mig helt. Det är det jag inte förstår, liksom varför? Imorse skrev jag iaf från skolan "hann ej äta frukost, löser du det?" O så läste hon det men inte svara, har riktigt svårt att förstå mig på henne så tar gärna emot lite tips.


Vill inte vara otrevlig men orkade inte läsa allt då jag insåg vad felet var efter ca 3-4 rader.
Tjejer delar kort och gott upp killar i Lovers och Providers. Du är för henne en provider eller närmare bestämt en "tjej-kompis" i hennes ögon. Du har satt krokben för dig själv genom att freindzona dig själv.

Gång på gång kommer liknande historier upp och jag säger så här: En av de mest attraktiva egenskaperna som tjejer ser i killar är att träffa en man som vet vad han vill och ser till att lösa det. Se bara William i Skam så förstår du vad jag menar, varför är tjejer så sugna på honom?
Du har hela tiden låtit hon "leda" vad ni är och vart ni är i er "grej", det är riktigt oattraktivt. Du ska vara den som styr i alla situationer i alla sammanhang (på ett manligt sätt).

Kolla vid 58s och 5 min framåt: https://www.youtube.com/watch?v=oHxWZQhO7T4
2017-11-19,22:20,
Inlägg: #3
RE: Tips o råd angående tjej som leker "prize"
Friend zoned dude. Börja dejta andra. Om hon ser det, är det en bonus.
Pro tip: När hon ser dig göra det kommer hon att börja locka dig. Speciellt när hon ser att du snackar med en tjej och ännu mer om du o hon tjejen kommer bra överrens, så kommer hon vilja dra bort dig därifrån/spendera mer tid med dig/etc. Låt inte det hända.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips och råd angående snygg kollega Pharell 8 3,743 2017-11-30,05:43
Senaste inlägg:: Neironvps
  Tjej i klassen fozty 4 4,183 2014-11-27,22:41
Senaste inlägg:: fozty
  Game/personlighets utveckling även om man har tjej! Milky 4 3,445 2014-06-09,11:09
Senaste inlägg:: Milky
  Gå till väga med tjej dman 2 2,281 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,215 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  tjej babblar om svårt att få känslor. Ohun 14 6,506 2012-09-19,18:37
Senaste inlägg:: russel
  tips på första dejten ställen Beerpong 4 2,461 2012-09-15,11:53
Senaste inlägg:: Mössan
  Tjej date:ar player. Spade 5 2,416 2012-04-16,11:07
Senaste inlägg:: Alfie

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}